Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 31., szombat

10. epizód - Vége a vakációnak

A kép a csabitasboljeles.hu oldalról származik


Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi

Rövid történet: Megjelennek az ikrek! A kedvenc új diákjaim. Megismerjük őket és közben készülünk a tájfutásra is. Vajon mi fog kisülni az egészből? És kivel randizhatunk?

Tündérkeresztanya: könyv vagy diplomasapka (a lépcsőházban találkoztam vele, de a dolgozat eredménye is befolyásoló tényező)

Elrejtett tárgy: gemkapocs (B terem)

Pénz:   randiruha $28
           

AP fogyasztás: 100-300

Választási lehetőség:
Tájfutás: 
együtt leszel: Lisander, Viola és Kim.
El kell menned a tanáriba és ott a mikró mellett a rózsaszín irattartón vannak a jelentkezési lapok, amikre szükséged van. Aztán ki kell osztanod a diákok között.

Dolgozatok: 
együtt leszel: Castiel, Charlotte, Rosalia, Melody
Szükséged van Mr. Faraizere, hogy be tudj menni és megtaláld a papírokat a fehér kisasztalon. A folyosó három részére tegyél ki egy- egy plakátot.
(Lisander adja majd oda a jelentkezési lapodat.) Vidd vissza a tanári kulcsát a tanárodnak.

Matek korrepetálás: C, B és B a megoldás

Nyelvtan korrepetálás: B, B és C a megoldás.






Nataniel
Tessék! Írd alá, kérlek, hogy átvetted! Ma még nem találkoztunk, pedig meg akartam kérdezni... Hogy telt a nyarad hátralevő része?
A. Jól! A tengerpart után is jól éreztem magam! +
B. Bevallom, egy kicsit hiányoztál... Gondolkodtam, hogy visszamenjek-e a tengerpartra... /
C. Nem volt olyan szuper, mint a tengerparton, de azért jól elvoltam. -

Tényleg? Pedig nem gondolom, hogy bármi különlegeset csináltunk volna...
A. Különleges volt, mert ott voltál! /
B. De segítettél lerázni Dake-et! /

Van egy új diák? Nem is tudtam...
A. Pedig ez a dolgod! Mivel töltöd az idődet? -
B. Fura... Amikor én jöttem, akkor tudtál a dologról. +
C. Akkor nem új diák volt? -

Hahaha! Olyan, mintha ezt egyszer már kérdezted volna!
A. Tudom, de jó ügyért cselekszem! /
B. Válaszolj, kérlek! Nem vagyok kíváncsi a megjegyzéseidre. -
C. Igen, de most nem nekem kell. +



Castiel
A drága igazgatónő utoljára kérdezett meg, és természetesen már nem volt szükség emberre a tájfutáshoz.
A.Hahaha! Kiszúrt téged magának, mi? /
B.Megkérhettél volna valakit, hogy cseréljen veled! /
C.Sajnálom! /

Csak mert együtt töltöttünk egy délutánt, most azt hiszed, hogy különleges elbánásban részesülhetsz?
A. Reméltem, hogy egy kicsit kedvesebb leszel. /
B. Pszt! Ne olyan hangosan! Nem szeretném, ha kitudódna a dolog! -
C. Az után, hogy Dake előtt előadtad a lovagomat, valóban valami ilyesmire számítottam. /

Úgy látszik, megbíznak benned! Kérdés nélkül odaadják neked a kulcsot!
A. Mert soha nem csináltam még semmi rosszat! /
B. Egyszer megtanítom neked, hogy kell ezt csinálni! /
C. Mr. Faraize megbízik bennem, ennyi az egész! /



Lisander
Nyugodt és pihentető szünetem volt. Régóta nem volt már ennyi szabadidőm, amit az írásra fordíthattam.
A. Történetet írtál? -
B. Dalszöveget írtál? /
C. Verset írtál? /

Többet is írtam, de nem tetszenek. Szerintem nem fogom őket felhasználni.
A. Sokszor nem tetszik, amit írsz? -
B. Kár! Biztos vagyok benne, hogy érdemes lenne ránézni! +

Végeztünk, úgyhogy most megyek. Láttam, hogy kitették a dolgozatok eredményeit a „B” teremben. Megnézem őket!
A. Oké! Köszönöm a segítséged! /
B. Oké! Bár nem sokat segítettél. -
C. Oké! Örülök, hogy velem voltál párban! +

Meg szeretném nézni a dolgozataim eredményeit. Remélem, nem kaptam túl rossz jegyeket!
A. Nem hinném, rendesen felkészültél! -
B. Inkább menj, és nézd meg az eredményeidet, ahelyett, hogy itt állsz! +



Alexy
Jaj, ne... Azt mondta, eljön velem a városba! El akartunk menni vásárolni. Szükségem van új ruhákra...
A. Egyszerűen csak elfelejtette!
B. Szerintem neki nem volt kedve... à KÉP
C. Szeretsz vásárolni? Ez pedig nem jellemző a srácokra...




Alexy ajándéka, a következő epizód kezdésekor legyen rajtad!

4 megjegyzés:

  1. Castiel-nél az elsőre az A válasz nekem negatív volt.

    VálaszTörlés
  2. A nyelvtan korrepetálásnál egyáltalán nem jók a válaszok

    VálaszTörlés
  3. Hello a Nyeltvannál ott A,A és C a válasz :D

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm