Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 31., szombat

14. epizód - Felcsavarjuk a hangerőt (második rész)

A kép a csabitasboljeles.hu oldalról származik



Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi


Rövid történet: Folytatódik a koncert szervezése, már az utolsó fázisban vagyunk, amikor csak élvezni kell a bulit és még egy új karakter is a színre lép. Csodálatos ruha, fantasztikus fellépés egy igazán jól megérdemelt munka után!

Tündérkeresztanya: Fejhallgató (én az öltözőben találkoztam vele)

Elrejtett tárgy: különleges hajcsat (Viola és Alexy plakátjának kiválasztásakor kaphatod meg: a semleges választásakor)
Lisander fan klub póló: ha csatlakozol Nina klubjához ($19)

Pénz:   Randiruha $120
Egyéb (függönyrúd, italok) $65

AP fogyasztás: 100-300



Új karakter
Nina



Hol találod:
Peggy: B terem
Lisander: folyosó
Castiel: lépcsők
Melody: A terem
Nataniel: folyosó (középen)
Kentin: A, B vagy DÖK terem
Iris: A, B vagy DÖK terem

Új helyszín
Az alagsor





Nataniel
Szerinted jó lenne, ha összeírnánk a koncert nézőit?
A. Igen, az nem lenne rossz! +
B. Fogalmam sincs... -
C. Az nem lenne túl nagy munka ahhoz képest, amit nyerünk vele? /

Mert Lisanderrel kiabált... Nem is tudtam, hogy Lisander ilyen nyugodt tud lenni. Egyszer se emelte fel a hangját, amikor a barátja sértegette őt.
A. Lehet, hogy félt. -
B. Lisandernek legendás türelme van... /
C. Te is tudsz ilyen türelmes lenni! /

Igen. Megkértem Melody-t, hogy maradjon itt, így ha Mr. Faraize beleegyezik, akkor együtt fel tudjuk állítani.
A. (Melody és Nataniel? Csak azt ne!) +
B. Rendben, akkor sok szerencsét! /

Hallottam, igen...
A. Lehet, hogy a koncert után neked is lesz rajongótáborod! /
B. Remélem, neked nem lesz rajongótáborod a koncert után... +



Castiel
De meg fogod kérdezni?
A. Van más választásom? -
B. Persze! /

Pff... Mostantól el kell majd viselnem. Remélem, büszke vagy magadra!
A. Nem volt más választásunk! -
B. Ne gyerekeskedj, nem olyan elviselhetetlen! -
C. Igen, nagyon. Most az egyszer nekem sikerült megkeserítenem a te életedet... +

Áh, Nina? Mesélt róla!
A. És tudod, mit gondol róla? -
B. A végén még neked is lesz egy rajongótáborod a koncert után! /
C. Remélem, neked nem lesz rajongótáborod a koncert után... +



Lisander
Nagyon magabiztosnak tűnsz!
A. Pedig nem vagyok az! +
B. Nincs más választásom! /
C. Oh... Sajnálom! -

Ne haragudj, de még nem tudtam beszélni az ismerősömmel!
A. Semmi baj! /
B. Hahaha! Nem felejtetted el? +
C. Kár, nekem nem nagyon akar összejönni a dolog... -

Ha Nataniel tud valamennyire dobolni, és beleegyezik, hogy játsszon, akkor Castiel is elfogadja majd. Ideje, hogy felnőjenek mind a ketten!
A. Ez nem túl nagy kérés tőlük? -
B. Remélem, igazad lesz... /
C. Ha te mondod... +



Kentin
Ja! Sajnálom is, hogy nem játszom semmilyen hangszeren... Azaz a fuvolán kívül.
A. Azért azt belátod, hogy egy fuvolával kicsit hülyén néztek volna ki... -
B. Kár, ha te is felléptél volna, más iskola lánytanulóinak is lett volna okuk eljönni. +



Armin
Karakter beszél
A. Szia! Jól aludtál? /
B.Szia! Jó volt a tanulás? +
C. Szia! Jól kijátszottad magad? /

Igen! Minden rekordot megdöntök! Szívesen segítek, ha szükségetek van rám!
A. Életmentő vagy! /
B. Biztos, hogy képes lennél Castiellel és Lisanderrel játszani? +

Legalább különlegesebbek lettünk volna, mint a többi zenekar! Amúgy te játszottál már a Guitar Hero-val?
A. Nem, még soha! +
B. Igen, profi vagyok benne! /



Arról a fiúról lesz képed, akit a végén választasz, hogy csak rá figyelsz a koncert alatt.




5 megjegyzés:

  1. Nem értem, választottam a 3 képek közül egyet és amikor választottam rendben volt. Beléptem a képekre nem volt ott semmi.
    Felcsavarjuk a hangerőt (első rész) nulla kép
    Felcsavarjuk a hangerőt (második) nem volt kirakva.
    Nem tudom mi ez az egész. valaki tudna segíteni? Köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Szia, amikor választani kell, hogy énekelek e Lisanderrel, ott melyik a jó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia azt kell választani, hogy nem énekelte :)
      Valószínűleg elkéstem a válaszal xd

      Törlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm