Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 31., szombat

15. epizód - Vissza a múltba




Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi
(ha alacsony és magas egyszerre van, akkor a határ 65)

Rövid történet: Megtudjuk végre, milyen kapcsolat volt is konkrétan Deborah és Castiel között és arra is fényt derítünk, hogy Nataniel és Castiel között a viszály hol kezdődhetett meg.

Tündérkeresztanya: Fényképezőgép vagy ruha, 50%-os esély van mindegyikre (öltözőknél találkozhatsz vele)

Pénz: $17 album
            $20 keksz (Kentin randinál kell, ha magas az esélymérő)

AP fogyasztás: 100 – 250

Az a fiú kiabál utánunk, akinél a legnagyobb az esélymérőnk!









Nataniel
Szeretnék, de most már tényleg haza kéne mennem.
A. Oh, kár...! +
B. Na, gyere! (Megfogom a karját, és magammal húzom.) /
C. Mondd, hogy nem érdekel a dolog! /

Nem biztos, hogy szeretném látni Castielt, aki kettesben van egy lánnyal a pincében...
A. Miért? Csak beszélgetnek! + vagy /
B. Kár, hogy Peggy nincs a közelben. Biztos, tetszene neki ez a sztori! /

Szia, Karakter! Hogy tetszett a koncert?
A. Bocsi, de nincs sok időm beszélgetni. Meg kell keresnem Castielt. -
B. Szuper! Nagyon jól doboltál! Ráadásul nagyon jól állt neked a ruhád. Menőbbnek tűntél, mint máskor! +

Gyorsan otthagytam a biztonság kedvéért!
A. Ha-ha! De aranyos! -
B. Jó ötlet. +
C. Csirke!



Castiel
Senkivel. Azaz senki olyannal, akit ismerek. A koncert után elég sok csaj rám ragadt, de nem ismertem egyiküket sem.
A. Hogyhogy?! + vagy /
B. Sok csaj? Akkor volt sikered! /

Nem csak rád voltam hatással. De ne aggódj, te is rajta vagy a listámon!
A. Ne tereld a szót! Mit akartak tőled ezek a lányok? /
B. Le is vehetsz arról a listáról azonnal. Semmi esélyed nincs nálam! /
C. Nem aggódom... Amint megtudják, hogy milyen nehéz eset vagy, azonnal elmenekülnek majd! /

Nem vagyok nehéz eset.
A. Dehogynem... Nem is kicsit! /
B. De, de ezért szeretünk! /

Igaz... Mindegy, ha összefutok vele, akkor jó, ha nem, az se baj. Nem akarok tovább itt maradni a suliban!
A. Mehetek veled? /
B. Oké, akkor szia! /

Csak kíváncsi voltam.
A. És neked mi jár a fejedben? -
B. Most már érdekel, hogy mi van velem? +

Deborah emlékeiben
Egy olyan hanggal, mint a tied, és egy ilyen profi gitárossal, mint én, csak tökéletes lehet a végeredmény!
A. Hahaha! Micsoda szerénység, Cicus! /
B. Igaz. Mit is csinálnék nélküled? /



Lisander
Ez a legkevesebb, amit tehetek! Viszonozni akartam a szívességet, de nincs jobb ötletem ... Szóval azt gondoltam, hogy hazakísérhetlek. Ha szeretnéd…
A. Igen, az jó lenne! +
B. Nem, kösz én inkább egyedül megyek. –

Fogalmam sincs, de nincs is kedvem ezen gondolkodni.
A. Szeretnéd, hogy meglepetés maradjon?
B. Oh... Akkor, ha megtudok valamit, akkor ne mondjam el neked?
C. Hogyhogy? +

Nem akart többet mondani... Remélem nem azt szeretné, hogy játsszon a zenekarában...
A. Én is remélem...! Szörnyű lenne, ha elmenne a suliból! +
B. Nézzük a dolgok jó oldalát: akkor legalább lenne egy kis nyugtunk!

Tényleg? Köszi szépen!
A. Én örültem, hogy segíthettem! /
B. Kaphatok egy pecsétet az „elveszett jegyzetfüzet”-es kártyámra? +

Megint megpróbáltam felhívni Castielt, de nem válaszol... Nem tudom, hogy mit mondhatott neki Deborah, és hogy Castiel hogyan döntött... Kicsit aggódom...
A. Nyugi, biztos, hogy a végén minden jól alakul majd!
B. Gondolj bele, ha Castiel elmenne a suliból! Nem is látnánk többet... → illusztráció



Armin
A fenébe, azt szívesen megnéztem volna!
A. Nem gondoltam volna, hogy ilyen vagy... /
B. Hagyd abba, a végén még féltékeny leszek...! /

Tuti, paintballozni visznek minket!
A. Mit csinálni? /
B. Jaj ne, azt nem szeretem! -
C. Az szuper lenne! +

Mi az, ami ennyire nem tetszik neked?
A. Túl tökéletesnek tűnik. /
B. A megérzésem súgja. /
C. Nem tetszik, ahogy öltözködik. /

Összefutottam a tesómmal, aki szerint folytatni szeretnéd az információkeresést Debrah-ról.
A. Deborah-nak hívják. -
B. Rosszul mondtad a nevét! +

Úgy csináljuk, mint az Ace Attorney-ban. Bemegyünk abba a helyiségbe, ahol szerintünk a nyomok vannak, keresgélünk, és amikor találtunk valamit, elmegyünk Lunához, és addig szembesítjük az információinkkal, amíg fény nem derül az igazságra!
A. DEBORAH a neve! /
B. Oké! Én Maya leszek, te pedig lehetsz Phoenix! +
C. Nem tudom, hogy jó ötlet-e úgy tekinteni az életre, mint a videojátékokra... -

Jól áll neked ez a szerep!
A. Mert kicsit fura vagyok? +
B. Mert cuki vagyok? –

Egyszer úgyis meg kell halnunk!
A. Az előtt akarsz meghalni, hogy visszaszerezted volna a játékodat? /
B. Ne viccelődj, ez most nem alkalmas! Inkább segíts visszaszerezni! Csak el kell mozdítanunk a szekrényeket! /

Inkább nézd meg te is a tiédet, ahelyett, hogy itt papolsz nekem!
A. Nincs kedvem. /
B. Oh, hol van? /

Visszaadom Mr. Faraize-nek a kulcsot. Szia!
A. Várj, jövök én is veled! (Szeretnék még egy kicsit vele lenni.) (újabb párbeszéd; szeretnék még vele beszélgetni) +
B. Oké, szia! /

Karakter beszél
A. Melyik a kedvenc színed? + vagy /
B. Mit gondolsz rólam? + vagy /
C. Szép idő van ma! –

Nem! Játszani akarok…
A. Nem igazán van kedvem játszani… → illusztráció
B. Ó ... Miért is ne, legalább kikapcsolhatok. /



Kentin
Egyáltalán nem…
(ezen a ponton kell megvenni a kekszet, ha vele akarunk randizni majd)
A. Eljössz velem? (50 feletti esélymérőnél még több párbeszéd)
B. Itt maradsz?

Remélem, Castielért jött. Ha elvinné, nem kellene tovább elviselnünk! 
A. Ezt azért mondod, mert még mindig félsz tőle... -
B. Dehogy! Nagyon üres lenne nélküle a suli... /
C. Nekem nem nagyon tetszene a dolog... /




12 megjegyzés:

  1. Halihó!

    Nem kötekedés képpen mondom, de van 1-2 párbeszéd ami kimaradt. Mint mondjuk amikor Kentin, Alexy-vel és Arminnal beszélget és a karakterünket megkéri, hogy:
    "karakternév, mond meg nekik, hogy jó vagyok így!"
    Választási lehetőség:
    A, Hát... Igen, nagyon jó így...
    B, Nehéz lenne hozzátenned, hogy "kérlek"?
    Gondolom az A válasz lehet a pozitív a B meg a negatív.
    Amúgy imádom a blogodat! Nagyon sok segítséget nyújt. Csak így tovább! ^_^

    Üdv.: LinChan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönjük az észrevételt, sajnos nem mindig dobja fel mindenkinek ugyanazt, javítva lesz a bejegyzés!:)

      Örülünk, hogy tetszik!
      További jó csábítást!:)

      xoxo T

      Törlés
  2. Szia! Castiel-es párbeszédnél az elején, ha azt választjuk, hogy B. Le is vehetsz arról a listáról azonnal. Semmi esélyed nincs nálam! Kiad egy újabb párbeszédet:
    Castiel: Te pedig nem tudsz élni a tieddel! De ha ezt szeretnéd, ne aggódj, én feladom!
    A. Ne!
    B. Köszi!
    Itt mind két válasz semleges, ha jól tudom... :)

    VálaszTörlés
  3. Kimaradt egy Kentin-nél:
    Remélem, Castielért jött. Ha elvinné, nem kellene tovább elviselnünk!
    A.Ezt azért mondod, mert még mindig félsz tőle...
    B.Dehogy! Nagyon üres lenne nélküle a suli...
    C.Nekem nem nagyon tetszene a dolog...

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Pluszba felirhatnád,hogy ettől az epizódtol meg lehet venni Iris ruháját a butikban. (Újdonságok között találtam a 2-ik vagy 3-ik oldalon)

    VálaszTörlés
  5. Nekem az első választható válaszos mondatom Castiel-nél az, hogy
    Castiel: Harmadik személyben beszélsz magadról?
    A.) Dehogy! Nem rólam van szó!
    B.) Nagyon vicces! Rajtam kívül akkor még nem beszéltél senkivel?
    Az elsőre nyomtam és az semleges.

    VálaszTörlés
  6. Szia. :) Annyit hozzátennék, ha még nem lett, hogy ha Arminnal nyomozunk Deborah után és Lysanderrel több az esélyed, akkor féltékeny lesz, és felteszi a kérdést, hogy miért nem hozzá mentem oda segítségért. :) Remélem segítettem ezzel valakinek. Szerintem fontos, hogy semmiképp se tartsunk szimpla baráti szándékkal más fiúkkal, mert a játék a mi érzéseinket nem veszi figyelembe.. :/ Szerintem itt a lényeg: Mindig csak egy pasival. Szegény lysanderem.. :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. + megtaláltam az öltözőben Lysander jegyzetfüzetét. ^^ Kipróbálom azt, ha felveszem és elviszem neki. (Karakterünk azt mondta, valószínűleg ott felejtette...)
      https://imgur.com/a/Dv7dO

      Törlés
  7. Alexy-nél van egy beszélgetés amit pontosan nem jegyeztem meg. Sajnálom! de azt tudom hogy van egy olyan lehetőség, hogy visszahozod a valóságba vagy hagyod álmodozni és a második +5

    VálaszTörlés
  8. Arminal van egy pár beszéd
    Ha haza mész akkor nem! Ha viszont itt maradsz akkor miért is ne! Beszélhetnénk egy kicsit mit szólsz hozzá?
    A: Ne haragudj de tényleg mennem kell
    B: Jaj! Nagyon jó lett volna de sajnos menem kell +5

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm