Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 31., szombat

16. epizód - Tökéletes álarc

A kép a csabitasboljeles.hu oldalról származik.




Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi

Rövid történet: Az új lány, Debora fenekestül felforgatta az életünket és mi még csak nem is tehetünk arról, hogy mindenki ellenünk fordult… Ismerős a helyzet, az igazat állítjuk, de a felsőbb hatalom semmissé teszi a szavunkat… De mi nem adjuk fel!

Tündérkeresztanya: Tejcsokis nyaklánc (öltözőben találkoztam vele)

Pénz:   Diktafon $20
Randiruha $80

AP fogyasztás: 100-250

Kiegészítés: Castiel képet akkor kapsz biztosan, ha 90 feletti az esélymérőd.


Új karakter (előző rész végén jelent meg)
Deborah







Nataniel
Gondolom, azért keresel órák óta, mert kérni akarsz tőlem valamit.
A. Az is lehet, hogy csak látni szeretnélek... +
B. Az is lehet, hogy csak piszkálni szeretnélek... /

És te rögtön odaszaladsz a húgomhoz, hogy segítséget kérj tőle?!
A. Ez téged nem érint... +
B. Nyugalom! Ha jól tudom, az utóbbi időben el sem tudod viselni! -

Lehetőség: a diktafonos eset után
A. (Beszélni vele.) –
B. (Hagyni.) /



Castiel
Nem is tudom, miért állok szóba veletek. Menjetek, és boldogítsatok valaki mást!
A. Mi voltunk itt előbb! -
B. „Boldogítsunk valaki mást?!” +
C. Pff... Gyere, Rosalia! Úgyse hallgat ránk! -

Hagyj békén! Másoktól eltérően én egyedül is elboldogulok.
A. Attól még aggódom érted. /
B. Ahogy gondolod... De aztán ne gyere hozzám panaszkodni! -
C. Azért vigyázz magadra! -

Nem követem, hogy mikor hol van! Miért keresed?
A. Szívességet szeretnék tőle kérni. /
B. Én teszek fel neked fölösleges kérdéseket? +

Az Amberről és rólam szóló cikke óta ez az első alkalom, hogy beszél rólam az újságban. Ez fura!
A. Írt egy cikket rólad és Amberről? /
B. Szerencséd van, nem írt rólad semmi rosszat! /
C. Általában az én „kalandjaimat” választja témának. +

Karakter beszél
A. Amíg nem omlasz a karjaiba, addig nem lesz baj. /
B. Beszélned kéne vele, akkor lehet, hogy elmenne. -
C. Örülök, hogy látom, hogy azért tudsz még tisztán gondolkodni! -



Lisander
Csak pihenni szeretett volna, mert a koncert nagyon lefárasztotta. A pihenéstől még nehezebben tudott ma felkelni, úgyhogy egy kicsit később jön majd.
A. Te is nehezen kelsz fel reggelente? /
B. Lehet, hogy túlságosan kényelmes az ágya... /

Biztos?
A. (Mindent elmondok neki.) → további párbeszéd
B. (Mosolygok, mintha minden rendben lenne.) /

Sikerült a maga előnyére fordítania a szituációt. Azt hiszem, még én is bedőltem volna neki.
A. Te biztos, nem. Te túl kedves vagy ahhoz! -
B. Lehet... Szerencse, hogy te nem voltál ott. /
C. Nem hinném. Te sokkal bölcsebb vagy annál. +

Az elég nagy butaság lenne a részéről. Nagyon szomorú volt, amikor elment, úgyhogy a helyében én nem erőltetném a dolgot. De eleget beszéltünk róla. Veled mi újság? Jobban vagy? Elmúltak az aggodalmaid?
A. Hogy múltak volna el az aggodalmaim? /
B. Most rosszabb, mint korábban... -

Mi jár a fejedben?
A. Csak az ügyvédem jelenlétében válaszolok! /
B. Csak segítséget szeretnék kérni tőle. -
C. Az ellenségem ellenségei a barátaim. +

Tényleg? Azt hittem... Ha jól tudom, rossz előérzeted volt vele kapcsolatban.
A. Őszintén szólva igen, de erről most nincs kedvem beszélni. +
B. Ne aggódj, minden rendben! -

Elmúltak az aggodalmaid? 
B. Reménykedek! +



Kentin
Ne hagyd el magad! Amikor az előző suliban gonoszak voltak velem, mindig jó volt, hogy számíthattam a megértésedre.
A. Az más volt. +
B. Örülök, de nekem nincs kedvem beszélni róla. -

Nem is akartam még, hogy legyen!
A. Hahaha! Szégyen! -
B. Gondolhattam, volna. Előadod magad, de valójában még gyerek vagy! -
C. Gondolom... Most viszont jól nézel ki, úgyhogy biztos, sokan megkérnek, hogy járj velük. Mint Amber... +

Te is olyan lettél, mint ő vagy össze szeretnél barátkozni vele?
A. Dehogy, nem ezért keresem! /
B. Honnan tudod? -
C. Fura ötleteid vannak... /



Armin
Csak hogy végre reagálj valamit, de továbbra sem csinálsz semmit... Legalább tegyél úgy, mintha tetszene a humorom! Mindig nevetni kell a srácok viccein! Ez is olyan alapszabály, minthogy a lányoktól nem kérdezzük meg a korukat!
A. Ne haragudj, de kicsit ideges vagyok... /
B. Nyugi, nem kell felhúznod magad! /
C. Milyen hirtelen haragú tudsz lenni! /

Hahaha! Akkor már mindent értek. Ezért olyan béna az emberi kapcsolatok terén.
A. Te sem vagy sokkal jobb! -
B. Ne gúnyolódj, nem tehet róla. +
C. Erre eddig nem is gondoltam... /

Alexy mondta. Kicsit aggódott.
A. Csak képzelődik. -
B. Túlságosan érzékeny. /
C. Alexy foglalkozzon csak a maga dolgával! /

Akkor végre figyelsz rá? (vagy vmi ilyesmi :D)
A. A fiúkat szeretem, nem a lányokat! + vagy – (esélymérő függő)
B. Ő tesz idegessé. /



Alexy
Próbáltam bizonyítékot keresni az ártatlanságodra.
A. Tévedtem. –
B. Nem tudunk bizonyítani semmit! –
C. Tudom, de… → még több párbeszéd

Haha, elragadattad magad egy kicsit. Szeretnél valamit bevallani?
A. Azt hittem, Kentin csak viccel… +
B. Nem kellene minden kérdésre választ találni.



Viola
Mindegy mit választasz, semleges mind a kettő.



Deborah
Mindegy mit választasz, semleges minden válasz nála.



Amber
A. (Leállítod.) → esély növelése Kentinnél
B. (Hagyod.) → több dialógus, amik ronthatják a kedved.





12 megjegyzés:

  1. Lisander párbeszédnél van olyan hogy:
    ... Elmúltak az aggodalmaid?
    B Reménykedek! +
    Ez a B legalábbis nálam így jelent meg és a többi válaszlehetőség is ott volt. :)

    VálaszTörlés
  2. Lisander párbeszédnél van olyan hogy:
    ... Elmúltak az aggodalmaid?
    B Reménykedek! +
    Ez a B legalábbis nálam így jelent meg és a többi válaszlehetőség is ott volt. :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Nos,az a helyzet hogy már 1 hete boklászok a gimibe és az a feladatom,hogy kövesd Deborát. Ugye már írtam is nekik hogy ez igy nem jó. De most a mai napon talàlkoztam Tündérkeresztanyával az öltözöben. Mostmár akkor ha visszamegyek a tornaterembe akkor jön Rosa?? :)
    Válaszotok előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Próbáld meg, azt tudom csak javasolni. Nem tudom, mi lehet a gond.
      Amióta játszom, egyszer sem fordult elő velem, hogy "benn ragadtam" volna az epizódban, így az ilyenek előtt mindig tétlenül állok.

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
    2. Rendben,köszönöm remélem sikerül a dolog. :)

      Törlés
    3. Szia!
      Nos,nem jött össze a dolog de írtam a támogatásnak ugyhogy várom mielőbbi válaszukat. Csak gondoltam szolok,hogy tudd hogy mi van. :)

      Törlés
    4. Remélem hamar megoldódik!:)

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
  4. Alexynél a még több párbeszéd, valami ilyesmi:
    Mégis miért mondaná el egy ilyen locsi-fecsinek, mint te?
    A,Nem gondolja, hogy veszélyt jelentek rá. -(negatív)
    B,A filmekben is mindig ezt csinálják a gonoszok. (lehet pozitív, vagy semleges)
    Sajnos én az A-ra mentem, mert sehol nem találtam válaszokat, így lejjebb esett. :(

    VálaszTörlés
  5. Valaki segítsen! Ha Arminnal akarom a képet hol találom meg?

    VálaszTörlés
  6. Lisandernél az első párbeszédnél van egy 3. Válaszlehetőség, ami:
    Azt megértem!
    És +5

    VálaszTörlés
  7. Ezt az epizódot jelenleg másodjára viszem végig, az első alkalomkor sírtam és most is olyan érzésem van. Fel kell készülni erre az epizódra, nagyon el tudja rontani a kedved, ha beleéled magad.

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm