Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 31., szombat

18. epizód - SOS - nyuszi



Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi

Rövid történet: Deborah végre nem zavar több vizet, újra békesség lehet a suliban. Peggy még nem egészen tért magához a letolás után, de ami késik, nem múlik. Az élet megy tovább, nekünk pedig újabb iskolás feladattal kell megbirkóznunk.

Tündérkeresztanya: Nyuszi fülek (a tornateremnél találkoztam vele)

Pénz:   fehérnemű szett $30 (legyen rajtunk végig!)
randiruha: változó

AP fogyasztás: 100-350



Új helyszín
biokémia terem




Nataniel
Igen... Egy kis változatosságra vágytam én is.
A. Nagyon jól áll!  Tetszik a nyakkendő minta ötlete! +
B. Huh! Végre megszabadultál a béna nadrágodtól! /
C. Oh, de kár! Előtte sokkal jobban néztél ki... -

Lehetőség
A. Félreugrom jobbra.  illusztráció
B. Félreugrom balra.



Castiel
Miért nézel így rám?
A. Vettél új ruhákat? /
B. Meglep, hogy más ruhában vagy... +
C. Végül csak kidobtad azt a csúnya barna dzsekit? -

Nem. Csak beírták a dossziémba, és beszélnek majd róla a szüleimmel a következő szülői értekezleten. Büntetést is kaptam, de nem biztos, hogy elmegyek.
A. Ne légy buta! El kell menned! -
B. Valld be, hogy most az egyszer megérdemelted a büntetést! +

Stílust váltok, te is stílust váltasz. Ha a kútba ugrom, te is a kútba ugrassz?
A. Nem. Halj meg egyedül! +
B. Rosalia kényszerített... /

Remek! Be vagyok zárva a biológiaterembe egy kislánnyal és egy nyúllal!
A. Add át a rossz hangulatodat valaki másnak!  illusztráció
B. Castiel, kérlek, én is bennragadtam.



Lisander
Ha én hiányoznék, akkor is így aggódnál?
A. Persze! Még jobban is! +
B. Az a körülményektől függ. /
C. Ennyire nem. -

(Suttog.) Ugye nem egy tanár?
A. De lehet... Bújjunk el! /
B. Nem hiszem. Biztos, egy diák, aki segíteni akar nekünk. → illusztráció



Kentin
Akarsz velem jönni? Mehetnénk a parkba!
A. Ha szeretnéd! / → több párbeszéd
B. Hát, egész idáig kint voltam. Inkább hazamennék. /

Nem tudom, miért olyan fontos, hogy állandóan arról beszélj, hogy milyen béna voltam korábban!
A. Nem voltál béna! /
B. Szeretek veled piszkálódni! +

Ne haragudj, de magamtól észre sem vettem, úgyhogy nem tudom, hogy mit mondhatnék.
A. Mondd azt, hogy csinosnak találsz! +
B. Ne aggódj, amúgy sem miattad vettem őket! /

Illusztráció: ha Kentinnel megyünk a bioszterembe, akkor automatikusan megkapjuk.



Armin
Igen! Sötétek, félelmet keltenek a babonásakban, és amikor kárognak, annak igazi hangja van!
A. Én egy kicsit félek tőlük... /
B. Szerintem a holló károgása sokkal idegesítőbb! -
C. Tényleg nagyon szép a fekete tolluk. +

Én is. Bár lehet, ideje lenne hazamennem.
A. Nincs kedved itt maradni egy kicsit? / vagy +
B. Akkor, szia! /

Komolyan beszélsz?
A. Úgy nézek én ki, mint aki szereti a masnikat? +
B. Micsoda? Ez aranyos. –

Olyan aranyos vagy, mint ő.
A. Nem vagyok mindig aranyos? +
B. Nem ez volt az, amit hallani akartam… /

Lehetőség
A. Én is szeretnék játszani! → illusztráció
B. Játszhatunk közösen?



Alexy
Megmondhatnád neki, hogy nem haragszol rá.
A. De haragszom! /
B. Oké... De csak a te kedvedért. /
C. Biztos, hogy gondolja. Nem?  /



Rosa
Persze! Komolyan mondtam a múltkor, hogy meg kell oldanunk ezt a kérdést. Ugye szeretnél tetszeni a srácoknak?
A. Igen... /
B. Nem. Mind csúnyák, akik ide járnak... /



13 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem az lenne a kérdésem hogy melyik feladat végzése közben lehet megtalálni a nyuszifület?? Vagy bármikor??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Húha... ez fogós kérdés. Azt hiszem bármikor lehet vele találkozni, amíg nem a nyuszikkal foglalkozunk.

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
    2. Rendicsek,köszönöm. Csak mert nagyon hajtok a fülekre^^
      Visszajátszani pedig nem szeretnék,mert inkább szívesebben haladnék az epizódokkal.

      Törlés
  2. Sziasztok! A Castiel-es képet szeretném megszerezni, de nekem az illusztráció előtti beszélgetésben más válaszok kerültek elő, mint a blogban leírtakban. Szerintetek melyik lehet a jó válasz?
    a,"Máson vezesd le a feszültséged!"
    b,"Kérlek, Castiel! Én sem élvezem, hogy bezártak!"
    Nagyon szeretném ezt a képet, remélem tudtok segíteni!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szerintem a A lesz a megfelelő,mert az hasnolít legjobban az ittenire.

      Törlés
  3. Sziasztok!
    A Lysanderes kép megszerzéséhez mekkora kell legyen Lysnél az esélymérő? Vagy csak megkapjuk? Mert a Lyses ruhát vettem meg de Natnel a legnagyobb az esélymérőm :/

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Képzeld Lysnél 46-os az esélymérőm,de meglett a kép! ^^
    Nagyon köszi a rengeteg segítséget,hamarosan végzem az epivel és kezdhetem a 19. epit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Epit? Ez most komoly? Mi lett a magyar nyelvből te jó isten...

      Törlés
    2. Szimpla rövidítés... Nem értem mi bajod...

      Törlés
  5. Sziasztok!^^

    Én a Tündér keresztanyával a kertész klubban találkoztam, miután a megszereztem a képet.

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Nagyon sok segítség hogy le vannak írva a helyes válaszok,de nekem időnként végig kell nézzek egy két videót is a csattanók miatt,mint pl.: Ha valaki megbántódik akkor lejjebb esik az esélymérő.
    Ami még gond ebben a játékban hogy elég nehéz és lassú összegyűjteni a pontokat hogy lehessen beszélgetni. Már kiesik a hajam mire össze gyűjtök annyi pontot hogy végig játszhassak egy epizódot.

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm