Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 29., csütörtök

2011-es karácsonyi epizód



Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi

AP fogyasztás: 100 (a különleges gyűrű ára)



Ajándékok:
0-5: 1
6-10: 2
11-15: 3
16-19: 4
Összes: 5



40 ajándék van összesen.



Conrad
A. (Megpróbálom megérinteni, hogy lássam, hogy valódi-e.) -
B (Megcsípem magam, hogy nem álmodom-e.) +

Tényleg, így egy kicsit nehezen érthető, hahaha! Szóval, én Conrad vagyok, krampusz, és szükségem van a segítségedre.
A. Az én nevem Réka. Krampusz? Azok léteznek?
B. Az én nevem Réka. Ezért vagy ilyen kicsi...?

Hát, az történt, hogy felkészítettük a rénszarvasokat az ajándékosztásra. Minden tökéletes volt, az ajándékok mind a szánkóban, már csak a Télapó hiányzott, amikor a rénszarvasok valamiért megbokrosodtak, és elindultak nélküle. Egyedül mindenféle bolondságokat csinálnak!
A. Ez szörnyű! +
B. Éljen a szervezés... -
C. Tényleg ez volt? /

A Télapó országában vagyunk! Mindent itt készítünk! Az ajándékokat, a levelek szétválogatását, valamint a virgácsokat azoknak a gyerekeknek, akik rosszul viselkedtek... Mindent!
A. Wow! Nagyon messze vagyunk az otthonomtól! /
B. Wow! Nagyon hideg van itt! /
C. Wow! Milyen sok hó van itt! Ez csodálatos! +

Tényleg? Ez szuper! Nem gondoltam volna, hogy mindet sikerül összeszedned! Gratulálok!
A. Köszönöm! Jól megdolgoztam ezért az eredményért! +
B. Remélem, megjutalmaztok ezért a munkáért! /
C. Örülök! Ez lesz az évi jócselekedetem. /

Örülök, hogy megismertelek!
A. Én is! Bár egy kicsit furának találtalak az elején. /
B. Én is! Kár, hogy nem maradhatok többet veled! +
C. Én is! Ha másfél méterrel magasabb lennél, akkor álmaim krampusza lennél! /

Ne felejtsd el, hogy krampusz vagyok, különleges képességekkel bírok. Egy szempillantás alatt el tudlak juttatni az egyik helyről a másikra!
A. Igen, tényleg nagyon gyors volt! /
B. Nagyszerű lehet krampusznak lenni... /
C. Nagyon ügyes vagy, Conrad! +


1 megjegyzés:

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm