Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 31., szombat

22. epizód - Harmadik felvonás - kincsvadászat






Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi

Rövid történet: Megismerkedhetünk végre minden szülővel, beszélgetni is tudunk velük. Igazi kis kalandon vehetünk részt a szüleinkkel és a helyes és gyors válaszokért még jutalmat is kapunk.

Tündérkeresztanya: Kalap (osztályteremben találkoztam vele)

Pénz:   kifli $5
randiruha $180
            kapsz $20

AP fogyasztás: 100-350

Különleges tárgy: sminkes doboz (epizód végén, ha Amberrel nem kötsz alkut [nincs kép], akkor el kell menned megvenni és megtarthatod. Magadat tudod vele sminkelni.)

Elrejtett tárgyak: képeken bekarikázva

Kaktusz, óra papírsárkány: 

Találós kérdés:
Lehetek a nap, lehetek a homok, lehetek egy madár. Ki vagyok én?
A. Válasszuk az órát!
B. Válasszuk a kaktuszt!
C. Válasszuk a papírsárkányt!


Pipa, barna virág, fadarab: 






Találós kérdés:
Mit ábrázol René Magritte egyik legismertebb festménye, A képek árulása?
A. Szerintem egy pipát.
B. Szerintem egy barna virágot.
C. Szerintem egy fadarabot.


Triangulum, furulya, gemkapocs:






Találós kérdés:
Fúvós hangszer vagyok. A kistestvéreméhez hasonló, különleges alakom van. A nagy Mozart Requiemjében különleges szerepem van. Ki vagyok én?
A. Azt hiszem, a triangulum.
B. Azt hiszem, a gémkapocs. (ami harsonára hasonlít a játék szerint)
C. Azt hiszem, a furulya.
D. Megkeresem Alexy-t. Mindjárt jövök!

Helyes válaszokért járó díj: 





Új karakterek:
Szülők

Anya


Apa


Armin és Alexy anyja


Armin és Alexy apja
Castiel anyja


Castiel apja
Kentin apja


Kentin anyja


Charlotte szülei


Iris anyja
Kim anyja


Kim apja


Li szülei
Lisander és Leigh anyja


Lisander és Leigh apja


Nataniel és Amber anyja


Nataniel és Amber apja


Viola apja






Nataniel
Karakter beszél
A. Szörnyűek a szüleid... -
B.Szeretnél beszélni róla? +
C. Beszéljünk másról? /

Az baj?
A. Nem, csak vicces. +
B. Nem tudom... /
C. Inkább ciki... -

Te is szereted őket?
A. Igen, és jó is vagyok a megfejtésükben! /
B. Igen, még ha el is akadok néha velük. -

Jó! Tehát... „Zöld burokban születtem, | mikor aztán nagy lettem, | a zöld burok kifeslett, | és az úrfi kiesett.”
A. Hold. -
B. Bab. -
C. (Szerintem egyik sem...) + → további párbeszéd

Következő találós kérdésre a válasz: rózsa

Lehetőség
A. (Elmegyek Castielhez, és jól kiosztom.) - Nathanielnél
B. (Nem csinálok semmit.) /

(Nevet.) Igen, nagyon jó volt.
A. Tényleg? Nekem is nagyon jó volt. -
B. Nehezen tudom elhinni. /
C. Nincs kedved beszélni róla, ugye? +

Amikor csak kerested, annak rossz vége lett. Csak kíváncsi vagyok.
A. Foglalkozz inkább a magad dolgával! -
B. Nem tehetek róla, hogy minden rosszul sül el, ha ott van a húgod. -
C. Nem is lett mindig rossz vége! /



Castiel
Karakter beszél
A. Nem értem, miért nem akartad látni a szüleidet. -
B. Na, Cassy! Ne légy mogorva anyukáddal! -
C. Én most megyek... +

Hé! Azt meg honnan tudod?
A. Mindenki hallott titeket. -
B. Nem voltatok túl diszkrétek... -
C. Nem tudtad, hogy tudok jósolni? +

És ha így lenne, nem beszélnél vele többet?
A. Hát... ha ez boldoggá tenne. /
B. Nem! Azzal beszélek, akivel csak akarok! /

Lehetőség
A. (Elmegyek Castielhez, és jól kiosztom.) - Natanielnél
B. (Nem csinálok semmit.) /

Karakter beszél
A. Nem vagy túl kedves velük! -
B. Nem értem, miért idegesítenek. +
C. Most már legalább nem zavar senki. /

Ha szükséged van rá...
A. Remekül elboldogulok magam, nem igaz? /
B. Egy kicsit jobban meg kéne ismerned. /
C. Igen, de nem szeretem, ha kényszerítenek valamire. +



Lisander
Kicsit sokan voltak az előbb az öltözőben. Majd később visszamegyek.
A. Na és? A lányoknál is sokan voltunk! +
B. Nem tudtam, hogy agorafóbiás vagy... /
C. Tényleg? Nem csak „elfelejtettél” átöltözni? -

Igen...
A. Wow! Még sosem láttalak kíváncsinak... +
B. Bocs, de nem tartozik rád! -

Sok szerencsét!
A. Ti még nem végeztetek? +
B. Nincs szükségünk szerencsére. Mi vagyunk a legjobbak! -
C. Köszi! /

Leigh-el hazakísértük a szüleinket, és egész hétvégén ott voltunk.
A. Szegénykém! Szörnyű lehetett... -
B. Hol laknak? +
C. Oh? Ez baj? /

Semmi különös, azt hiszem új vezetékeket akar venni, vagy miket.
A. Micsoda tervek. -
B. Mehetek veled? +
C. Ez minden? /



Kentin
Mert ha Amber megemlíti a csókunkat, akkor végem.
A. Hahaha! Megbántad? /
B. Az jó! Nem kellett volna megcsókolnod! -
C. Micsoda? Milyen csók? +

Csak kíváncsi voltam.
A. Ne légy féltékeny, tudod, hogy téged jobban kedvellek. / vagy +
B. Micsoda kérdés ez?  /

Ja... Jobb, ha nem idegesíti föl az ember..
A. Kicsit te is ilyen vagy, nem? -
B. Félsz tőle? -
C. Akkor nem jó, ha Ambernek hívnak valakit... +

De, csak reméltem, hogy mi hamarabb végzünk, mint ti!
A. Hát nem! Talán legközelebb! +
B. Hamarabb? Miért? /
C. Álmodozz csak! -

Tényleg, az lehet! Elmegyek, és megnézem! Ugye nyitva van még a gimi?
A. Szerintem már nincs. /
B. Persze, még vannak bent. -
C. Soha nem zárják be a gimit. +

Bár többet beszélgettünk anyukám elveszett szemüvegéről, mint a színdarabról vagy a nap többi részéről.
A. Az anyukád kicsit ügyetlen, ugye? -
B. Tényleg? Gyakran elveszíti? /
C. Oh, az kár! +

Nem igazán, de kedvem van együtt lenni a barátaimmal.
A. Szerinted én is jöhetek? +
B. Remélem, jól fogtok szórakozni! /
C. Szegénykém! Videojátékozni... -



Armin
Peggy szülei azt hitték a játékkonzolomról, hogy valaki elhagyta.
A. Jobban kellett volna rá vigyáznod... -
B. Oh! Lehet, hogy csak kíváncsiak voltak, hogy milyen játékkal játszol. /
C. De kis...+

Ja! Van ötleted?
A. Hívhatnánk Bobnak. -
B. Hívhatnánk Jacknek. +
C. Hívhatnánk Caspernek. -

Igen, szuperül! A szüleim hagyták, hogy egész éjjel fenn maradjak egy „raidért”.
A. Egy miért? -
B. Egész éjjel? /

Ja, mikor nem alszol egész éjszaka.
A. Köszi, Armin, azt értettem! +
B. Oh! Sokszor csinálsz ilyet? -

Mindenki szereti a harcos játékokat!
A. Azt hiszem, én nem. -
B. Természetesen én is szeretem őket! +
C. Jobban szeretem azokat a játékokat, amiknek van története. -



Alexy
Miért nézel így rám?
A. Csak úgy! (Mondtam ártatlan hangon.) /
B. Azért, hogy tudassam veled, hogy Kentin az enyém! (- Arminnál)



Rosa
Mindegy mit válaszol, mindegyik semleges.



Dake
Karakter beszél
A. Jól néztem ki? +
B. Elnézést… /
C. Szóval mikor iratkozol át? -






8 megjegyzés:

  1. Szia!

    Egy olyan észrevételem lenne, hogy ennél a párbeszédhez nincs feltüntetve melyik a jó illetve a rossz válasz vagy esetleg semleges.

    "És ha így lenne, nem beszélnél vele többet?
    A. Hát... ha ez boldoggá tenne
    B. Nem! Azzal beszélek, akivel csak akarok!"

    Udv.: LinChan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönjük az észrevételt, mind a kettő semleges ebben az esetben.

      xoxo,
      T

      Törlés
  2. Szia! Nekem a gémkapcsot és a furulyát fordított sorrendben kellett megkeresnem.

    VálaszTörlés
  3. Szia:)

    Nataniel-nél az utolso párbeszédet nekem máshogy dobta be:
    Ne játszd az ártatlant! Akárhányszor együtt vagytok, az rosszul végződik.
    A.Szállj le rólam! Azt csinálok, amit akarok!
    B.Legalább hangulatot teremtünk!
    C.Sajnálom...
    (az esélymérőm -42% xdd)

    VálaszTörlés
  4. Szia!Azt szeretném kérdezni ha bele megyek Amber játékába hány epizódig fog esni Castielnél a mérőm?A választ előre is köszönöm (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia nem sokat mert kb a kövi epizódba vissza tudod tornázni 100-ból 80-ra fog esni az esély mérő.

      Törlés
  5. Nekem nem vitte le Arminnál az esélymérőt az Alexy-s párbeszédnél. Amúgy 40-es nála az esélymérőm.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nekem volt Dake-kel még egy párbeszédem, az alsóneműről amit "együtt" vettünk. Eleinte nem az volt rajtam, akkor az A lehetőség az volt, hogy nem az van rajtam most már örülsz? Közben átvettem és az lett a válasz, hogy igen, az van rajtam most már örülsz?
    A B válaszlehetőségre nem emlékszem, sajnos továbbugrottam. De ha azt nyomod, hogy Igen, az van rajtam... akkor semleges, nem viszi se fel se le az esélymérőt.

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm