Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 28., szerda

4. epizód - Szellem a gimiben



Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi

Rövid történet: Ez az epizód azzal indul, hogy Mr Freezet körbe kell vezetni az iskolában. De minden jót követ valami rossz. Találkozunk Amberrel, aki elveszi minden pénzünket, és szükségünk van valami bosszúra. Többen is próbálnak segíteni, de hogy mi lesz az igazi büntetést, az csak rajtunk múlik.
 A randi azzal a sráccal lesz, akinél nagyobb az esélymérőd, és akinek a pólóját választod. Neves fan pólók, szóval csak tudnod kell, kivel szeretnél randizni.

Tündérkeresztanya: napszemüveg

Pénz: $10 (Amber elveszi a kajapénzünket)
Amber ruhái:
póló: $25
táska: $35
nyaklánc: $18
Kamera: $57


Amber ruhái


az epizód alatt használt és talált tárgyak


Azt a ruhát válasszuk, akinél nagyobb az esélymérő, a randink is azzal lesz.


AP fogyasztás: 100-200


Új karakter
Rosalia


Mr Faraize

Új helyszín




Nataniel
Jó napot! Üdvözlöm a Sweet Amorisban!
A. Ez tehát a DÖK-ös terem. Ha bármi problémája akad, jöjjön és kérdezze meg Natanielt! Nagyon segítőkész fiatalember! +
B. Ez tehát a DÖK-ös terem. Ha bármi problémája akad, jöjjön és kérdezze meg Natanielt! Mindent megtesz, hogy segítőkésznek tűnjön... -
C. Ez tehát a DÖK-ös terem. Ha bármi problémája akad... /

Ugye csak viccelsz?
A.Persze, csak vicceltem! -
B.Nem viccelek! Kérlek, csinálj végre valamit! +
C.Nem ez az első alkalom, hogy megkérlek... /

Sajnálom, tényleg elég fura mostanában. Ha gondolod, megadom neked a pénzt.
A. Nem a pénz az érdekes... Megkérnéd, hogy hagyjon végre békén? + (kapsz $15)
B. 10 $-t vett el tőlem. Jó lenne, ha végre valaki megleckéztetné... - (kapsz $10)
C. Jól van, odaadod a 10 $-t, és elfelejtjük az egészet. / (kapsz $10)

Még nem volt időm.
A. Nem volt időd? Ő a húgod! Együtt éltek! -
B. Most már úgy sem fontos... -
C. Oké, később megkérdezem újra!+

Nem... Ne haragudj!
A. Jól van, akkor rajtam áll a sor, hogy bosszút álljak. /
B. Akkor nem tehetek mást, mint hogy bosszú állok én magam! -
C. És nem akarsz segíteni, hogy bosszút állhassak? -

Bosszút akarsz állni? Szerintem nem kéne leereszkednek az ő színvonalára...
A. Még gonoszabb is tudok lenni, mint ő! /
B. Nyugi, nem leszek vele nagyon gonosz! -
C. Ha az illetékesek nem csinálnak semmit, akkor nekem kell lépnem... -

Végül beszéltem Amberrel.
A. Tudom, az imént harapta le a fejemet. Mit mondtál neki? -
B. Tudok róla. Az imént harapta le a fejemet... Ért valamit, amit mondtál neki? /
C. És mit mondtál neki? Nem sokat ért... -

Hát... Elég rossz néven vette, és azt mondta, hogy elmondja a szüleinknek, hogy rosszul bánok vele a suliban.
A. Úgysem hisznek neki a szüleid, vagy igen? /
B. Én már régóta mondom neked, milyen kiállhatatlan lány a húgod! -

Hát igen... Hallgatnom kellett volna rád már korábban. Nem gondoltam volna, hogy így viselkedik a suliban...
A. Beismered, hogy hibáztál? Akkor segítesz nekem? -
B. Semmi gond. Akkor tudsz nekem segíteni? -
C. Megérdemelném, hogy segíts nekem. Nem igaz? /

A bosszúállásban? Mit szeretnél csinálni?
A. Kirúgatnám a suliból! -
B. Valamit, amitől kirázza a hideg! /
C. Féltékennyé akarom tenni! -

Mindig is félt a pókoktól. Ez lehet hogy segít...
A. Csak nem akarod, hogy pókokat keresgéljek? -
B. Én is félek a pókoktól! /
C. Mit csinálhatnék a pókokkal? -

Karakternév, az igazgatónő mondta, hogy meg lettél büntetve, mert Lisával összefirkáltad a falat.
A. Igen. Ráadásul ez a te hibád, mert a pókokkal addig bajoltam, hogy meglátott Lisa. -
B. Igen. Lisa rajtakapott, hogy babrálok Amber szekrényével. Végül mindkettőnket megbüntettek. /
C. Igen. Pont én kapok ki, aki általában nem csinálok semmi rosszat... -

Mondtam, hogy nem túl jó ötlet ez az egész!
A. Ne próbálj meg te is kioktatni! -
B. Nem volt rossz ötlet, csak elbénáztam... +
C. Rosszkor voltam rossz helyen! Kár, hogy már nem tudok változtatni a dolgokon... -

Tényleg! Itt maradtál az órák után... Na és, mit láttál?
A. Valami baj van? Fura arcot vágsz! -
B. Igen, itt kellett maradnom Lisával, tudod miért... Mi az? Nagyon fura vagy! -
C. Találd ki! /

Khmm, khmm! Szellemet mondtál?
A. Igen. Nagyon félelmetes volt! Lisával voltam a lépcsőházban. Már éppen indultunk volna, mikor megláttunk egy árnyat! Gyorsan elszaladtunk... -
B. Igen, mintha valaki elkiáltotta volna magát. Aztán megjelent egy nagy árnyalak! /
C. Nem tudom, hogy szellem volt-e, de láttunk egy nagy, ember alakú árnyat. /

Biztos csak képzelődtetek!
A. Nem! Tényleg szellemet láttunk! El is kezdek nyomozni... -
B. Nem hiszem, hogy mindketten képzelődtünk volna... El is kezdek nyomozni... /
C. Nem hiszem... El is kezdek nyomozni... /

Egy műanyagdarab és egy cigarettacsikk? Ez semmit nem bizonyít!
A. Nem értesz te semmit! /
B. Igenis bizonyítja, hogy volt ott valaki! /

Mit láttál már megint?
A. Tudod nagyon jól, hogy miről beszélek! -
B. A szellemet! Megint megjelent! -
C. Igazából inkább hallottam mint láttam... /



Castiel
Karakter beszél
A. Ezt nem hiszem el! Képzeld, Amber ellopta a zsebpénzemet! -
B. Huhh, végre végeztem Mr. Faraize körbevezetésével! +
C. Amber nagyon szemét! -

Számomra is van még egy kis pénzed?
A. Persze. Megnézem, mennyi van még nálam... -
B. Csak nem gondolod, hogy neked jobban kéne? -
C. ... +

Valami ötlet?
A. Még nincs... /
B. Van ám! Így, hogy Amber járni szeretne veled, kitalálhatnánk együtt valami jó kis bosszút... /

Tudom is én, mivel lehet felbosszantani az ilyen kényes lányokat!
A. Kérlek, biztos van valami ötleted! -
B. Egy ilyen vagány srácnak, mint te, biztos van valami jó ötlete! -
C. Tuti nincs ötleted? /

Az ujjaiddal?
A. Hahaha! Nagyon vicces vagy! -
B. Kérlek, még soha nem csináltam ilyet! /
C. Komolyan kérdeztem! -

Hogyhogy?

A. Elkapott az igazgatónő, amint elkezdtem firkálni Amber szekrényére. /
B. Nagyon gyenge volt az ötleted. Elkapott miatta az igazgatónő! -
C. Teljesen kivagyok! Az utolsó pillanatban lebuktam... /

Csak nem délután próbálkoztál? Neked teljesen elment az eszed!

A. Sajnálom, hogy nekem nincs olyan nagy tapasztalom a témában, mint neked! -
B.Mondhattad volna hamarabb is! -
C. Most már mindegy. Büntetésben vagyok, és le kell takarítanom a firkálmányokat... /

Hát persze! A szellemek cigiznek, és műanyagot esznek!
A: Abbahagynád a gúnyolódást? +
B: Valaki csak cigizett arrafelé! /

Lehetőség

A. Ez az udvar! Nem túl szimpatikusak, akikkel itt találkozni lehet... ( jó válasz) +
B. Ez a suli udvara. Bár a tanárok nem sokat időznek az udvaron, vagy tévedek? /
C. Ez tehát az udvar, ahol gyakran összefuthat ezzel a bájos iskolakerülővel.-

Na, elmondod a nagy hírt, vagy mi lesz?
A. Szellemet láttunk Lisával a lépcsőházban! /
B. Láttam egy szellemet! -
C. Nincs ötleted? -

Te tényleg nagyon buta vagy néha! Persze, hogy nem. Szellemek nem léteznek!
A. Szerintem igen! -
B. Akkor mivel magyarázod, amit láttam? -
C. Nem tudom, de az tuti, hogy láttunk valamit! /

Hmm... Csodálkoznék, ha tényleg láttál volna valamit...
A. Igazából elszaladtam, mielőtt láttam volna valamit, de hallani hallottam. /
B. És honnan tudod, hogy mit láttam és mit nem? -
C. Komolyan mondom! Ugyanazt a zajt hallottam, mint legutóbb! -

Tudod, mi ez?
A. Egy műanyag kütyü. /
B. Egy divatos kiegészítő. -
C. Egy gitár tartozék. +


Iris
Nem tudom. Szerinted az segítene?
A. Nem tudom, ez számít-e... +
B. Ez akkor sem mehet így tovább. -

Na, sikerült a dolog?
A. Nem igazán. Nem volt valami sikeres az ötleted... -
B. Nem igazán... nem nagyon izgatta a dolog. /

Rosalia
Jobban is vigyázhatnál!
A. Micsoda? Te jöttél nekem! -
B. Nem láttalak, ne haragudj. +






8 megjegyzés:

  1. Castiel beszélgetés:
    Szia, Kislány! Számomra is van még egy kis pénzed?
    A. Persze! Megnézem mennyi van nálam...
    B. Csak nem gondolod, hogy neked is adnom kéne?
    C. ... /

    VálaszTörlés
  2. Castiel beszélgetés:
    Szia, Kislány! Számomra is van még egy kis pénzed?
    A. Persze! Megnézem mennyi van nálam...
    B. Csak nem gondolod, hogy neked is adnom kéne?
    C. ... /

    VálaszTörlés
  3. Castiel:
    Azt hiszed, én tudom? Én nem szoktam lebukni...
    A:(Elindulok.)
    B:(Erőltetem.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az A-t választottam és semleges volt.

      Törlés
  4. Castielnél a:
    Valami ötlet? Ha a B re megyünk ezt mondja ő:
    Micsoda? Mire gondolsz?
    A)Hmm...Megkérhetnéd, hogy járjon veled, majd leráznád mindenki füle hallatára...
    B)Hmm...Készíthetnénk egy közös képet magunkról, amit megmutathatnánk neki! -5vagy -10 (szerintem -10volt)
    C)Hmm...Mondjuk megcsókolhatnál a szeme láttára...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az A válasz is leviszi, szerintem a C lesz a legjobb!

      Törlés
    2. Visszavonom, visszajátszodtam, és mind a három leviszi. Az ezelőtti párbeszédnén ne az Ambereset válasszátok

      Törlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm