Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 31., szombat

7. epizód - Pizsama party

Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi
(ha alacsony és magas egyszerre van, akkor a határ 65)

Rövid történet: A nagy megmérettetés előtt hivatalosak vagyunk Melody pizsama partyjára, ahol érdekes dolgok látnak napvilágot.

Tündérkeresztanya: Melody házában a folyosón találkoztam vele

Elrejtett tárgy: Viola báránya – osztályterem, lépcsőház vagy DÖK terem
                        Plüss medve – figyelmen kívül kell hagyni Ambert és Violát, hogy mekgapjuk
                        Fotókeret – Viola adja a kertész kulbnál a party után

Pénz: $15 cuccok
           $30 macska plüss
           $18 plüss kutya
           $25 plüss nyuszi
           $20 plüss ChiNoMini
           $25 snack
           $17 album
           $65 pizsi
           $55  kínai pizsi






AP fogyasztás: 100 – 300

Melyik fiú tetszik, Karakter?
Akit választasz, azzal extra párbeszédeid lesznek, így lesz lehetőség növelni az esélymérőt és biztosabban meg tudod szerezni a randiképeket.








Nataniel
Igen. Könnyen megjegyzem az ilyen dolgokat.
A. Én is, de mivel sose mondta, mikor van, nem is tudhattam! /
B. Hogyhogy? Elmondta neked? /
C. Vettél neki ajándékot? +

Mi... A szüleim? Mi közük van nekik ehhez?
A. Jól gondoltam! Még a szüleid előtt is megjátszod magad! /
B. Akkor igaz? Csak miattuk csinálod az egészet? /
C. Ne húzd fel magad, csak úgy kérdeztem! +

Amberrel sokkal engedékenyebb. Mint minden apa a lányával, azt hiszem.
A. Ez nem fair! +
B. Igen, azt hiszem ez normális!
C. Ne panaszkodj annyit!

Normális, hogy kemény velem?
A. Igen, annak kell lennie! -
B. Dehogy, ne vegyél mindent magadra! Úgy értettem, „normális”, hogy a lányával kedvesebb. +

Te kértél meg, hogy beszéljek a dologról!
A. De nem tudtam, hogy ilyen uncsi lesz!
B. Ne haragudj, nem ezt akartam mondani! +



Castiel
Ma is Melody-t keresed?
A. Te pedig a bajt keresed? +
B. Haha, nagyon vicces! De jó humora van valakinek! +
C. Nem. Téged kerestelek. /

Megsajnáltam, ennyi! Már kicsiként is mindenkit piszkált, de akkoriban még nem ilyen volt a „drága bátyja”!
A. Nataniel? Ez érdekes... +
B. Megsajnáltad? Hogy érted ezt? /



Lisander
Nem is emlékeztem, hogy ma van.
A. Szegénykém, nem túl jó a memóriád! /
B. Én se. Nem is mondta korábban. /
C. Semmi gond! –

Igen?
A. Nagyon szép verset írtál Rosának... Kíváncsi vagyok, milyenek a dalaid! +
B. Szeretném, ha mesélnél kicsit a zenekarodról... –

És? Mit tudtál meg?
A. Megígértem Rosaliának, hogy nem beszélek róla. -
B. Rosalia azt mondta, hogy van valami különleges a hátadon. -
C. Rosalia szerint van egy tetkód. +




15 megjegyzés:

  1. Castiel
    Honnan kellet volna tudnom? Állandóan a másik Dök-össel lóg,ezért a nevén kívül nem sok minden tudok róla!
    A:Hülye kérdés volt!/
    B:Jobban is érdeklődhetnél a többiek után.+

    VálaszTörlés
  2. Kedves Blogvezető?
    Azt szeretném meg kérdezni hogy tudod hol van violának a plüssálatta ? Mert gözöm nincsen hol van ! Elöre is köszi a válaszod és imádom a blogod és nagyon sokat segitett eddig nekem !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én a folyosó végén a lépcsőházban találtam meg a plüsst.

      Törlés
  3. Kedves Blogvezető!
    Nem tudod hol lehet meg találni Lisandert amikor ki akkarjuk kérdezni a pizsama partin meg tudtakrol ?! Elöre is köszi a válaszod és nagyon sokat segitet a Blogod csak igy tovább !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Mászkálni kell sajnos hozzá, a játék véletlenszerűen dobja be, hol találod. De ha vettél gyűrűt és rajtad van, akkor elvileg hamar megtalálod.

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
    2. Kedves blogvezető! csak azt szeretném kérdezni hogy a keresztanyával hol lehet legnagyobb eséllyel összefutni??válaszodat előre is köszönöm :D

      Törlés
  4. Nataniel:
    Mit csinálsz Te még mindig itt?
    A) Ezt én is kérdezhetném tőled! Haza szoktál egyáltalán menni? +
    B) A sulin kívül magánéleted nincs? / vagy -

    Vagy valami ilyesmi :D
    Nagyon jó a blog, nagyon hasznos és nagyon tetszik! ^^

    VálaszTörlés
  5. Castiel
    Ha kell, ráuszíthatom a kutyámat!
    A:Inkább ne!
    B:Haha, micsoda ötlet!
    C:Nem kell, nagy vagyok, megoldom a dolgot magam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. C választotam és felvitte az esélymérőmet.

      Törlés
  6. Amikor Lisandernek lehetett mondani, hogy "Szegénykém, nem túl jó a memóriád" az nekem felvitte

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Kéne egy kis segítség, sehol nem találom hogy hol kell visszamenni melody szobájába.

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni??
    Castriel mondja: Nem, nincs ötletem!
    A. Semmi hasznod sincs...
    B. Egyáltalán nincs?
    C. Aarggg! Mindenképpen találnom kell valamit!
    Előre is köszönöm a segítséget!

    VálaszTörlés
  9. Nekem az A bevált, de nem mozgatta sehova. De mosolygott meg minden

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm