Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 28., szerda

2. epizód - Ismerkedés a gimi klubjaival


Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges választ, nem történik semmi


Rövid történet: A második rész elején Amber és a gráciák kiragasztják az igazolványképedet az iskolában mindenhová, természetesen összefirkálva. Erről kell panaszkodni a fiúknak, majd az Igazgatón ellát minket tennivalóval.

Klubot kell választani (kertész – Ken mutatja meg vagy kosár klub – Castiel mutatja meg). Mind a kettőnél megismerkedünk egy-egy új karakterrel, de eddig úgy néz ki, hogy ők csak a második epizódban szerepelnek. A feladatmegoldás után új feladatként alá kell íratni Castiellel az igazolást, ami minden baj forrása lesz a későbbiekben is. Itt nagyrészt el fog dőlni, hogy Nat vagy Cas pártiak leszünk (persze lehet váltogatni is).

Tündérkeresztanya: színes karkötő

Pénz: randiruhára

AP fogyasztás: 100-200










Nataniel

Ha a kertész klubbot választjuk, és Natanielnél nem akarjuk csökkenteni az esélymérőt, akkor a fikuszt rakjuk a DÖK terembe a mimózát meg az osztályterembe, mivel allergiás a pollenre.

Szia! Mi újság? Jól alakulnak a dolgaid?
A. (Sírdogálok.) +
B. Megtudhatnám, miért van mindenütt az én beiratkozási képem kiplakátolva?! -
C. Van itt három elkényeztetett lány, akik ki akarnak velem tolni! /

Sajnálom, nem tudom hogy juthattak hozzá a fényképedhez.
A. Nem sok hasznunk van veled, mint DÖK elnökkel! /
B. Te vagy a dolgok mögött...? -
C. Nem tudsz csinálni valamit? +

Kiállhatatlan lányok?
A. Tudod, akik mindig együtt vannak. Amber, a szőke rólad is beszélt. Idióta mind a három!+
B. Tudod, akik mindig együtt vannak. Amber, a szőke rólad is beszélt. Ő a legrosszabb a három közül! Szerintem tetszel neki, de közöttünk szólva nem egy jó parti a csaj. /
C. Ez a három csaj, főleg ez az „Amber”... Ez egy igazi #@=?! -

Szeretnél valamit?
A. Az igazgatónő azt mondta, segítenem kell a kosárlabda/kertész klubban. Tudnál küldeni valakit? -
B. Ismersz valakit a kosár klubból? +
C. Meg tudod mutatni, merre van a kosár klub? /

Sajnálom, nem tudok neked segíteni a klubbal kapcsolatban. Teljesen leköt az adminisztráció...
A. (Erőltetem) -
B. (Nem erőltetem) /

Nem, miért? Meg kell keresned a klub labdáit?
A. Igen, de nem nagyon találom őket sajnos... -
B. Igen, keresem őket... Ez legalább elfoglal. +
C. Pfff, igen, már mindenütt kerestem, de nem találok semmit. + vagy /

Szia! Örülök, hogy látlak! Kérhetek tőled egy szívességet?
A. Inkább ne! -
B. Igen, persze! / vagy +
C. Milyen szívességről van szó? +

Alá kellene íratnom Castiellel egy igazolást, és az igazat megvallva minél kevesebbet látom, annál jobb! Nem tudnád te megkérni, és visszahozni nekem az aláírt lapot?
A. Már nem azért, de ez nem a te feladatod? Na mindegy, ha segíthetek ezzel a DÖK elnöknek... -
B. Semmi gond, megteszem. /
C. Castiel? Nem egy könnyű alak... megnézem, mit tehetek...+

Makacs mint az öszvér! Kérd meg még egyszer, biztos a végén aláírja!
A. OK, visszamegyek hozzá... +
B. Pfff, te és a szívességeid! -
C. Igen... De nagyon idegesít ez a srác. +

Nos?
A. Nos... Azt mondta, ha férfi vagy, megkérdezed tőle közvetlenül. +
B. „Kérdezd meg te magad, ha igazi férfi vagy!" (Utánozom Castiel hangját.) -
C. Férfi vagy, ráadásul a DÖK elnöke. Kérdezd meg te! -5



Ha mellé állsz a vitában és a jó ruhát választod→ ILLUSZTRÁCIÓ




Castiel
Karakter! Mint csinálsz itt?
A. Semmi különöset, és te? -
B. Bujkálok a három grácia elől. / 
C.Egy lúzer elől bujkálok. +

Lúzer? Csak nem Natanielről van szó?
A. Nem, egy ismerősömről, aki átiratkozott ide miattam. /
B. De róla! Nagyon béna egy pali. +
C. Nem, én éppenséggel rólad beszéltem... -


Persze, mint a diákok a nagy része.
A. Viccesnek tartod a dolgot? Csak nem a te kezed van a dologban? -
B. Ez nem vicces! Nem a te arcod firkálták össze, és plakátolták ki mindenhova! +
C. Gyerünk, nevess csak ki! Engem nem érdekel... /

Miért tenném? Különben is, nem is tudom, ki van a dolgok mögött.
A. Biztos a három grácia! +
B. Értem, mindegy hagyjuk! /
C. Kérlek, segíts nekem! /

Hahaha, biztos Nataniel húgáról és a barátnőiről beszélsz! Az biztos, hogy kényeskedésben nincs párjuk.
A. Segítenél? +
B. Az tuti... Pedig én nem ártottam nekik. -
C. Egyszer még kitalálok valamit, hogy bosszút állhassak rajtuk. +

Hahaha, és mit csináljak? Verjem meg őket?
A. Megtennéd? Fizetek is, ha kell! -
B. Dehogy, azt azért nem kérném. /
C. Hihi, gyerünk! Egy kis szerencsével még le is tudod győzni őket. Leszek a békebíró! +

Hé, várj! Hogy érted, hogy „egy kis szerencsével még le is tudod győzni őket"? Ki akarsz velem kezdeni? (Mosolyogva megbökött.)
A. (Nevetek és elmegyek.) /
B. (Nevetek és visszabököm.) +

Kertész klub? Honnan tudnám. Ez egy csajos dolog, nem igaz?
A. Nem volt más választásom. A kosaras klub még kevésbé vonz. /
B. Ne gúnyolódj velem, még csak két napja vagyok itt. Te viszont régebb óta, úgyhogy tudhatnád! +
C. Mit mondjak, nem lep meg, hogy gúnyolódsz a csajos dolgokon! -

Nyugi, Kislány! Bocsi, de a virágok nem az én világom.
(Erőltetem.) -
(Nem erőltetem.) +

Kosár klub
Talán igen.
A. Nem tudnál egyszer normálist választ adni? Kezdesz idegesíteni! -
B. Meg tudnád mutatni merre van? /
C. Talán nem? +

Igen, lehet hogy tudom merre van. És mit kapok, ha megmutatom?
A. Hát… /
B. Jó társaságod lesz…? +
C. Semmit. Attól még megteheted, nem? /

És miért is keresed a klubot?
A. Kötelező részvétel a gimi klubjaiban... Ha jól értem. +
B. Az igazgatónő megkért, hogy segítsek... –
C. Nem nagyon értem, de be kell segítenem az egyik klubban… /

Tessék, itt van a bal oldalon. Azt legalább tudod mit kell csinálni?
A. Öhm… nem igazán… +
B. Nem segítenél nekem? -
C. Te nem tudod? /


A kosaras- klubban öt kosárlabdát kell megkeresni. Három az udvaron van, egy a folyosón és egy az osztályteremben.


Igazolás
A. Írd ezt alá, kérlek! /
B. Már megint lógtál? Alá kéne ezt írnod. +
C. Nataniel szerint alá kéne írnod ezt az igazolást, ha lennél olyan kedves. -

Mi az, már megint?
A. Írd alá, és nem beszélünk róla többet! -
B. Tényleg nem akarod aláírni? /
C. Nataniel nem akarja annyiban hagyni a... +

Mi van?! Nagyon kitartó vagy!
A. Hát... Nem tudom, de Nataniel engem se hagy békén... +
B. Egy igazi férfi, ahogy mondtad, vállalja a felelősséget a tetteiért. Úgyhogy aláírod és kész!-
C. Hát... Azt mondta, hogy ha igazi férfi vagy, akkor vállalod a tetteidért a felelősséget, és aláírod a papírt. Kérlek... /

Értem, de én is vagyok olyan makacs, mint ő. Nem írok alá semmit. Tudom, hogy azért csinálja, hogy kirúgasson a gimiből.
A. Ide figyelj! Elegem van a vitáitokból. Aláírod, és ha valami bajod van, azt megbeszéled vele. (Ragaszkodom, hogy aláírja az igazolást.) -
B. Micsoda? Tényleg? Nem akarom, hogy kirúgjanak. Hagyjuk azt az ostoba igazolást, visszaviszem neki. (Nem íratom alá a papírt Castiellel.) +

Ha mellé állsz a vitában és a jó ruhát választod→ ILLUSZTRÁCIÓ



Kentin
Szia, Karakter!
A. Ken! Mit mondtál a lányoknak? +
B. Ken! Kifaggatott a három grácia? + 
C. Te!!! Ne mesélj mindenfélét mindenkinek! Főleg ne ennek a három kiállhatatlan lánynak! -

Csak azt mondtam nekik, hogy te vagy életem szerelme. Aztán elvették a pénzem. De miért kérdezed? Szeretnél valamit?
A. Megőrültél? Soha az életben! Ne merészeld még egyszer azt mondani valakinek, hogy járunk!  - 
B. Hogy vették el a pénzed? + (további párbeszéd)
C. Lehet, de most nem erről van szó. Figyelj oda legközelebb, hogy mit mondasz. +

A földre taszítottak, és elvették a pénzem, mondván, a menza helyett ma étteremben szeretnének ebédelni.
A. És maradt még pénzed a számomra? -
B. Nem kéne hagynod magad! Elvégre férfi vagy! /
C. Sok pénzt elvettek? Mennyit? Megadhatom neked, ha szeretnéd. +

Igen, a földre taszítottak. Hárman voltak, nem tehettem semmit! Veled is csináltak valamit?
A. Neked is adtak fénymásolatot? /
B. Gúnyolódtak rajtam. +
C. Nem, nem, hagyjuk... /

Mit csináltak veled? Ha nem félnék tőlük annyira, megvédenélek!
A. Mindegy, hagyjuk! /
B. Fölösleges elmondanom, te még magadat sem tudod megvédeni. -
C. Nem lényeg, vigyázz magadra! +

Igen, az igazgatónő engem is megkért. Tuti te is a kertész klubot választottad, nem igaz?
A. Igen, te is szereted a növényeket? +
B. Háát... Sajnos igen. /
C. Ha tudtam volna, inkább a kosárlabda klubot választom... -

Szuper! Én megöntöztem a növényeket az udvaron.
A. Kell segítség? +
B. Nem nagyon érdekel, mit csináltál. -
C. OK... Én még nem végeztem. Most megyek! +

Semmi különöset, segítség kellene?
A. Jó lenne... Honnan tudtad? +
B. A tied biztos nem! -
C. Igen, kérhetek egy szívességet? /

Persze, hogy megteszem!
A. Köszönöm, Ken! Szuper vagy! (Odaadom az igazolást Kennek.) +
B. Hmm... Mindegy, hagyjuk! Majd én megcsinálom! (Magamnál tartom az igazolást.) /


Iris
Persze, miben segíthetek?
A. Alá tudnád íratni ezt az igazolás Castiellel, aztán odaadnád Natanielnek? -
B. Nataniel megkért, hogy írassam alá Castiellel az igazolását… Nem tudom, hogyan csináljam. +











5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Kedves Mirikatataka Lucy!

      Amennyiben ilyet észreveszel, írd le kérlek, melyik az a párbeszéd, ami Neked megjelent!
      Mint tudod, a játék Mindenkinek másként generálja a játékot és a párbeszédek máshogy jelennek meg, ahogy haladunk.
      Mi sem vagyunk tökéletesek.

      xoxo T

      Törlés
  2. Castiel beszélgetés:
    Karakternév! Mit csinálsz te itt?
    A. Semmi különöset. És te? -
    B. Bujkálok a három idegesítők grácia elől.
    C. Egy lúzer elől bujkálok.

    VálaszTörlés
  3. Castiel beszélgetés:
    Karakternév! Mit csinálsz te itt?
    A. Semmi különöset. És te? -
    B. Bujkálok a három idegesítők grácia elől.
    C. Egy lúzer elől bujkálok.

    VálaszTörlés
  4. Nekem Amber nem kiragasztotta az igazolványképemet, hanem odajött hozzám és megkérdezte, hogy Ken barátnője vagyok. Nem volt másik párbeszéd csak ezek nem jelentek meg.

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm