Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2016. január 16., szombat

23. epizód - A titkok háza

Episode 23-title page





Ha az előző epizódban nem kötöttél alkut Amberrel, és a sminkesdobozt megtartottad, új arckifejezéseket kapsz a karakteredhez.
Ha alkut kötöttél Amberrel, előfordulhat, hogy az epizód elején összefutsz Castiellel. Ez jó lehetőség arra, hogy visszaszerezz valamit az elveszett pontokból.
A tündérkeresztanyával a kémiateremben találkozhatsz:

Episode23FairyGift
Egy panda jelmez


Először a butikban kell választanod kétféle ruha közül: (későbbi epizódban is kell majd az itt választott pizsi)

Date Outfit Episode 23 Blue PajamasDate Outfit Episode 23 Fox Pajamas
105$                                                         80$



Ha ezt a pöttyös pizsamát választod, Nataniellel kapsz majd a későbbiekben egy képet (legalább 60-as esélymérő mellett). Ezután a suli előtt meg kell várni Ambert, aki természetesen nem fog megjelenni, majd otthon telefonon megadja neked a címüket. Vásárolni kell neki díszgyertyát (35 $-ért), amit majd fürdéskor visszaszerezhetsz, valamint bele kell kalkulálni a buszjegyet (10$).

Amber körbevezet minket a házban, találkozhatunk újra a szüleivel, és együtt vacsorázhatunk a családjával, aminek főfogása Nathaniel megalázása. Nem mindegy, mit válaszolunk, mert csökkenhet az esélymérőnk Natanielnél.
--
A karakterünk, mint mindig, kíváncsi rá, mit beszélhet Nataniel a szüleivel, ezért ki fogjuk őket hallgatni, és kikérdezzük Natanielt.
Másnap természetesen mindenki szemtanúja lesz annak, hogy Amberrel és Nataniellel jöttünk együtt iskolába. Meg kell találnunk Ambert (AP-gyilkos akció!), ezután összefutunk Dake-kel, akit segít lerázni az egyik fiú.
A karakterünk úgy érzi, el kell mondania valakinek, mi nyomasztja. Itt választhatod ki, kivel akarsz randizni.
Date Outfit Episode 23 KentinDate Outfit Episode 23 ArminDate Outfit Episode 23 Lysander
Kentin (150$)                            Castiel és Armin (165$)                        Lisander (135$)

Felhívjuk a segélyszervezetet, ezután Natanielnél egy jó 20-30 pontot esni fog az esélymérőnk.

Rejtett tárgy: gyertyát (Amber fürdőszobájából hozhatod el őket)





Armin
Nincs idegesítőbb annál, mikor az internetkapcsolatod minősége
miatt veszítesz a LoL-ban.
A Imádom azt a Mobát. +
B Szerintem van annál rosszabb is. /
C LoL. Mint a hangos nevetés? -

Mi a kedvenc térképed?
A Kanyargó Rengeteg. +
B Kristálysérülés. -

Azt mondtad, mert még soha nem játszottál.
A Az online játék nem az én világom. +
B Talán. Egyszer megmutatod? /

Számodra lehet.
A Lehet veled értelmesen is beszélni, vagy az túl nagy kérés? -
B Nem azért jöttem, hogy erről beszélgessünk. / vagy +

...
A Halló! Üzenet a Földről! Itt Karakternév beszél. / (illusztráció)
B Armin!!! /

Hazakísérlek, ha szeretnéd!
A Az jó lenne! /
B Nem várjuk meg Alexyt? -

Jól tettem, hogy elkísértelek. Észre sem veszed, hogy mi van körülötted.
A Állandóan csak ezen a történeten jár az eszem. /
B Képzelődsz! -

Ez természetes. Otthon próbálj meg egy kicsit lazítani! Ha szeretnéd, kölcsönadhatok egy játékot. Láttam, hogy van egy játékkonzol a szobádban.
A Nem hiszem, hogy a játék elég lenne, hogy elvonja a figyelmem. -
B Ez kedves, de nem tudok játszani, amikor zaklatott vagyok. /

Ez szerencsére rám nem igaz. Bár nem is vagyok gyakran zaklatott.
A Ez jó! Azt jelenti, hogy elfogadod a dolgokat úgy, ahogy jönnek. -
B Miért nem lep meg? /

Mit fogok csinálni a játékom nélkül?
A Armin, ez nem játék! /
B Ez most komoly? /

Inkább én érzem úgy, hogy agresszív velem! Nem érted, hogy azt sem tudja, mi az a Klónok háborúja?
A És akkor mi van? Én sem tudom. -
B Előfordul az ilyesmi. /
C Megpróbálhatjuk elmagyarázni neki. +






Castiel
Félős! Csak köszönni akart neked.
A Igen, de akár rám is ugorhatott volna! /
B Félelmetes, ahogy ugat! +
C Nem tőle félek, hanem tőled! -

Hé, nyugodj meg! Tudom, hogy félelmetes vagyok, de azért nem ennyire.
A Összetévesztettelek valakivel. -
B Inkább ijesztő vagy. Nem mondhatjuk, hogy kegyes lett volna veled az anyatermészet. +

Ha nem szeretnéd, hogy találkozzunk, akkor ne kövess!
A Nem tehetek róla, hogy mindig ott vagy, ahol én. +
B Sajnálom, hogy ezt mondtam neked... -

Szóval ez a nap híre? A diákelnök kapott egy kis verést? Ha-ha, ez jó!
A (Ezúttal túl messzire ment, nincs joga nevetni egy ilyen helyzetben!) (Illusztráció)
B (Nem ért semmit, sajnálom, hogy el mondtam neki.)

Nem értem, hogy  miért vagy ideges. Hagyd, hogy a dolgok megtörténjenek.
A Megpróbálom. -
B Ez lehetetlen. /

Szeretnéd, hogy veled maradjak?
A Nem kell, egyedül is boldogulok. -
B Az jó lenne! Félek, ha egyedül maradok, meghátrálok a feladat elől. +

Mindig is tudtam, hogy anyuci pici lánya vagy...
A Tudod, mit mond anyuci pici lánya? -
B Pfff. +

Van valami baj?
A Hm, nem, nincs. /
B Igen, van. De nem szeretnék beszélni róla. -

Ne mondd, hogy meg akarod hívni a pizsamapartidra?
A Át fogom gondolni. +
B Nem tudnál két percre komoly maradni? -




Dake
Itt a legszebb lány! Nem gondoltam volna, hogy összefutok veled az öltözőben.
A Jaj, ne! (Már így is elég bajom van. Nem szeretnék még ezzel is foglalkozni.) -
B Dake! Hogyhogy még itt vagy a suliban? /
C Dake! Micsoda öröm, hogy ilyen gyakran jársz a suliban. +

Nem tudtam ellenállni, hogy itt maradjak, és beszélgessek veled egy kicsit.
A Ne haragudj, de most más bajom is van! -
B Ez kedves, de... +
C Be kéne iratkoznod a Sweet Amoris gimibe. +

Legalább a bevásárlóban egy kicsit együtt tudtunk lenni. Nem igaz, szépségem?
A De, igaz. +
B Az véletlen volt. /




Kentin
Minden oké, Karakter?
A Persze, ne aggódj! /
B Voltam már jobban is. +

Mi jött rád?
A Semmi... Majd elmúlik. Remélem. +
B Ne haragudj, de nem beszélhetek róla. -

Ebben a helyzetben, ez a legjobb számára.
A Rendben. Továbbléphetnénk? -
B Nem kell ilyen mérgesnek lenned. /

De, miért akartad látni a tetoválását?
A Csak kíváncsi voltam. -
B Lisander akkora ügyet csinált belőle, hogy kíváncsi lettem rá. /

Fel kell hívnunk a rendőrséget! És te? Te jól vagy? Vagy, mi van akkor, ha az apja látta, hogy figyeled őket? Vagy...
A (Elhallgattatom.) (illusztráció)
B (Megpróbálom megnyugtatni.)

Ilyenkor jövök rá, hogy milyen jó nekünk a szüleinkkel.
A Mostanában jobban kijössz apukáddal?
B Nem vagyok benne biztos, hogy össze lehet hasonlítani a szüleink nevelési elveit.

Ezek után nem hagyhatlak egyedül.
A A lelked mélyén nem is változtál. Ugyanolyan kedves vagy, mint voltál.
B Igaz, hogy egy kicsit rosszul érzem magam. De jól leszek. /
C Egyedül hagyhatsz, nem maradhat mindenki velem. +

Nyugi, csak én vagyok!
A Huhh, megnyugodtam! -
B Megijesztettél... +

Nem lehetetlen, végtére is a rendőrség hallhatta mindkét változatot.
A Remélem, semmi nem történt vele. -
B Remélem, lesz elég bátor, hogy elmondja az igazságot. +

Nem tudom, lehet emlékszel, hogy pár napja elég közel voltunk egymáshoz. És mióta voltunk Nathanieléknél, semmi.
A Oh, nem hittem, hogy ilyen rossz néven veszed. -
B Egy csomó mindent beszéltünk, nem akartalak zavarni. +
C Ez nem azt jelenti, hogy nem állunk közel egymáshoz. /



Lisander
Azt hiszem, mindketten rossz úton megyünk. Van kedved velem jönni?
A Igen, természetesen! +
B Nem, köszönöm, inkább egyedül mennék. -

Úgy nézel ki, mint aki agyal valamin.
A Ó, igen? -
B Van néhány gondolatom... +

Nem kell egyedül csinálnod. Itt leszek, hogy segítsek neked.
A Nem tudom, hogyan köszönjem meg... +
B Biztos? Nem kötelességed. -

Én fogok telefonálni. Nincs szükséged még ezt is a válladra venni!
A Ez kedves tőled, de nekem kell megtennem.
B De... Na jó! (illusztráció)

Még ha nem is találnak semmit, lehet, hogy Nataniel beszélni fog.
A Lehet... /
B Nem hinném. -

Ne haragudj, de most mennem kell. Mire hazaérek, már biztos, be fog sötétedni.
A Rendben, akkor szia! Köszönöm, hogy hazakísértél! /
B Próbálj meg nem eltévedni! -

Bocsánat, nem akartalak megijeszteni.
A Nem a te hibád, csak elgondolkodtam. +
B De megijesztettél! -




Nataniel
Megmondanád, hogy mit csinálsz itt?
A Mondtam már. Amberrel megpróbálunk üres lappal indulni. -
B Csak látni szerettelek volna... /

Vagy nem!
A Esküszöm, hogy ez az igazság! -
B Ismersz, tudhatnád, hogy nincsenek rossz szándékaim. /

Tehát?
A Tehát? /
B Azért jöttem, hogy szóljak, a szüleid szeretnék, hogy megteríts. -

Nem volt vészes.
A De nem is mondhatjuk, hogy nem történt semmi...
B Én... Nat... (illusztráció)

Furának találtam, hogy eddig nem jöttél ide hozzám.
A Felfogtad már, hogy csak jót akarok neked? /
B Vártad, hogy idejöjjek hozzád? -













10 megjegyzés:

  1. Szia,a 23.epizód végén választás elé kerülünk,hogy elmenjünk e Nataniel házához érdeklődni,nem tudom ki lenne a helyes választás Rosalia vagy pedig egy srác?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akinél fel szeretnéd vinni az esélyed. Ha srácot választasz, akkor értelemszerűen a többinél csökken.

      xoxo,
      T

      Törlés
  2. Helló, amikor Arminnal beszélgetünk, a blogon annál a kérdésnél, amikor Armin azt mondja "Számodra lehet." a B hez / vagyis semleges van írva, pedig nekem feljebb vitte.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Emlékeim szerint az első semleges, a második negatív, de magas (65+) esélymérőnél pozitív is lehet.

    xoxo,
    Vanessza

    VálaszTörlés
  5. Szia,

    Castielnél:
    Mindi is tudtam hogy anyuci pici lánya vagy..
    B:Pfff. +(nekem legalábbis..+5-öt ment feljebb az esélymérőm) :)

    VálaszTörlés
  6. Alexy: Mi a mentséged?
    Karakter: A) Majd később elmondom. (nem tudom mit reagál rá)
    B) Van...van némi közöm Nataniel eltűnéséhez. +6 pont nálam.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Arminnál ezt a lehetőséget nem találtam :
    Armin: Hahaha! Mi bajod neked? Úgy nézel ki, mintha Freddy Kruger követne!
    A: Csak a képzeletem játszik velem.
    B: Én is úgy érzem magam! ( <-- ez viszi fel )

    VálaszTörlés
  8. Castel:
    Hagyd, hogy a dolgok maguktól megoldódjanak.....

    A Nem tudom.
    B Megpróbálom. +5 volt nekem ez a válasz

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm