Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2016. április 25., hétfő

21. epizód - Második felvonás - Színpadra!

Episode21 Banner




Itt az ideje, hogy előadjuk a darabot: a Csipkerózsikát, a Piroska és a farkast vagy az Alíz Csodaországbant.
Utolsó simítások, a díszletek és a jelmezek elkészülnek, és már kezdhetjük is! Egy kis előlegezés a következő epizódhoz: találkozhatunk a szülőkkel.

Az epizód elején lehetőségünk van 100 AP fejében módosítani az eljátszani kívánt darabot. Ez akkor jön nagyon jól, ha újra szeretnénk játszani :)



Screenshot 149
Csipkerózsika (Nataniel)
Screenshot 147
Piroska (Castiel és Kentin)
Screenshot 148
Alíz (Lisander és Armin)
Ha találkozol tündérkeresztanyáddal, extra kiegészítőt kapsz az adott darab jelmezéhez (elvileg a kertészklubban van, amikor a tornaterembe kell menni).
Episode21RoseNeedle
tű rózsával
Episode21Basket
kosár
Episode21FlamingoCane
sétabot



Armin

1. Alíz Csodaországban
Karakter! Te tudod, mi az a Madness Returns, ugye?
A Gőzöm sincs... -
B Azt hiszem, igen... /
C Persze! / -->

-->Ja... Mit szóltál a Kalaposhoz?
A Nagyon jól nézett ki. -
B Nagyon csúnya volt! +

2. Piroska és a farkas
Ne törődj vele. Nekem is valami másra kell gondolnom, különben egész nap ezen fogok rágódni. Mindenesetre nem bírom kivárni, hogy ennek a hülye darabnak vége legyen!
A Nem tetszik a szereped, mint medve? -
B Én sem. A koncert annyival jobb volt! +
C Ez többet jelent, minthogy tönkretegye a napod! /

Sokszor üvöltözik veled?
A Gyakran...igen. -
B Nem, nem igazán. Én csak túloztam egy kicsit! /

3. Csipkerózsika
Jobbak voltak!
A Ha ha. Vicces vagy, ha csalódott vagy. -
B Ugyan már, biztosan remekül fogsz festeni ruhában! +


Nem tudom, mi olyan vicces.
A Az, hogy aggódsz, mit mondhat rólad Mr. Faraize. /
B Az, hogy rosszak a jegyeid. -
C Az, hogy félsz a szüleidtől. /

A Jófejnek tűnnek a szüleid! +
B Nézzenek oda! Nem nagyon hasonlítotok a szüleitekre. /
C Csinos az anyukád! -



Castiel

Más ilyen idióta kérdésed is van még?
A Hé! Nyugodj meg! Semmi rosszat nem tettem ellened. -
B Majd meglátod, mit kapsz, ha legközelebb így beszélsz velem. -
C Nincs. Ez volt az utolsó. /

Mondjuk úgy, hogy az anyatermészet anyukáddal bőkezűbb volt, mint veled.
A Még van időm, hogy fejlődjek! +
B Gonosz vagy... -

A (Kinevetem Castielt.) 
-> magas esélymérőnél +
-> alacsony esélymérőnél 
---> ha az előző párbeszédnél A-t választottál +
---> ha az előző párbeszédnél B-t választottál -
B (Nem vállalom a kockázatot.) /

1. Piroska és a farkas
Észrevettem!
A Ne zavard őt, oké? -
B Szerintem még sosem tettél érte semmit. -
C Csodálkozom, miért... +

Ó, igen? Nem zavar, hogy szemétnek hív?
A Hát igazából nem sokat tévedett. -
B Ezt most már tényleg be szeretném fejezni. /

Ó, igen? Nem zavar, hogy szemétnek hív?
A Hé! Én mindig kiállok melletted! /
B ...még akkor is, ha Nathanielnek igaza van. -

2. Csipkerózsika
Muszáj válaszolnom?
A Biztos vagyok benne, hogy tetszik neked. +
B Nem tudnálak elképzelni téged királyként. -

Nathaniel

(Amber) Te ne avatkozz ebbe bele! Hadd beszéljek nyugodtan a bátyámmal!
A A barátnőid aggódnak érted. Jobb lenne, ha megkeresnéd őket... / -> több párbeszéd
B Én is szeretnék beszélni Nataniellel... /
C Nyugi, békén hagylak! +

(Amber) Mindenki ellenem van. Utállak titeket! Majd nem jövök el az előadásra, és nélkülem kell elboldogulnotok!
A Ne mondd ezt! Mindenkire szükség van! /
B Mintha érdekelne valakit...-

A nevetés helyett inkább idejöhetnél segíteni!
A Nincs szükséged rám. Egyedül is nagyon jól elboldogulsz. /
B Mennyit fizetsz? -
C Hahaha! Jövök már! +

Lisander

Nem, hajlamosak elveszni, ha egyedül hagyom őket.
A Micsoda család... -
B Várj, lehet, hogy tudok neked segíteni! +
C Ha ha! Így a legjobb, nem? Legalább nem fogják látni az előadást! -

1. Alíz Csodaországban
Pedig van több is, csak a suliban nem hordom őket. A magas kalapok a kedvenceim.
A Szeretnélek látni egyszer vele. +
B Az nem... fellengzős egy kicsit? -
C Az milyen? +

Kevésbé fontos dolgok. Mindig elvesztem, szóval nem a legokosabb ötlet fontos dolgokat beleírni.
A Éppen ellenkezőleg. Borzalmas lenne. /
B Ó, én azt hittem, az a füzet fontos neked. -

2. Piroska és a farkas
Mi lenne vele a gond?
A Ez egy kicsit...gyerekes. -
B Ez egy kicsit...fura. +

Nem szoktam hazudni.
A Örökbe fogadtak? /
B Kicsit furának tűnnek... -
C Elég viccesek. +

Kentin

Nem szeretem, amikor Castiel mérges...
A Ennyi? /
B Ez szomorú... -
C Hahaha! +

1. Piroska és a farkas
N-nos, egy haditerven gondolkoztam, hogy biztosan én nyerjek.
A Akárhogy is, de keresztben is le tud nyelni. -
B Egy kicsit elragadtattuk magunkat, ezért Castiel a felelős. /
C Legrosszabb esetben egy jól irányzott rúgás kell, ha érted, mire gondolok... +

2. Csipkerózsika
...Szerinted?
A Igen! Biztosan remek leszel. Nagy változás lesz. -
B Biztos vagyok benne. !

Hahaha! Ne hallgass rá! Azt sem tudja, hogy mit beszél.
A A végén még megfojtod! -
B Hagyd! Szeretném hallani, hogy mit mond!
--> magas esélymérőnél +
C (Úgy teszek, mintha nem hallottam volna semmit).


Alexy

Hahaha! Majd meglátod!
A Na, mondd el! /
B Most már késő! El kell mondanod! /
C Oké... -



(A képek sajátok).

20 megjegyzés:

  1. Szia, most tartok ennél az epizódnál, szeretem a blogod, mert nagyon sokat segít, viszont ebben
    az epizódban vannak olyan részek ahol a lányok kérdeznek valamit pl Amber hogy nevessünk a haján, vagy most Melodie hogy mit mondjunk a nyúlnak, itt a válaszok semlegesek mind, vagy befolyásolják hogy a pasik mit gondolnak rólunk?
    Melodie kérdésére a válaszok (szerinted mit kéne mondani a nyúlnak?):
    A: Hé, kicsi nyuszi gyere vissza!
    B: Jaj, de aranyos!
    C: Semmit... Igazatok van.

    Köszi a segítséget

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      És melyik színdarab?
      De úgy csináltuk a párbeszédeket a lányoknál, hogy a későbbi epizódoknál, amikor számít a párbeszéd, akkor az is belekerült.
      Emlékeim szerint itt még semleges, mit válaszolsz neki.


      xoxo,
      T

      Törlés
  2. Szia, Aliz csodaországban. Köszönöm a választ, válaszoltam a kérdésekre és egyik fiúnál sem változott az esélymérő úgyhogy valószínűleg tényleg mind semleges.

    VálaszTörlés
  3. Alexy-nél nekem a : Mostmár késő el kell mondanod! feljebb vitte nem semleges volt :)

    VálaszTörlés
  4. Mennyi AP kell ehhez az epihez kb?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Valószínűleg már nem aktuális, de ha a következőekben valaki erre járna és olvasná a kommenteket, azoknak írom, hogy én a Csipkerózsikát "adtam elő" és nekem 1500 ap-m elment rá, úgyhogy tárazzatok be rendesen! ;) Sok sikert mindenkinek, show time! :D <3

      Törlés
  5. Hello!
    Bocsi lehet hogy csak én nem tudom hol van vagy én vagyok ilyen béna de hol van az hogy mit kell csinálni mint pl Nathanielnél amikor a csók jelenet van a csipkerózsikában akkor oda kell hajolni vagy mozdulatlanul maradni stb...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Azt úgy kell csinálnod, ahogyan korábban kiválasztottad, amikor együtt változtattátok a szöveget.. Pl. "hevesen ver a szívem" vagy ilyesmi, a tornateremben beszéltétek meg ezeket a változtatásokat korábban:)

      Törlés
  6. Hali!
    lenne egy kérdésem:
    -Amikor Nataniellel Rosat keressük a jelmezek miatt, találkozunk Melodyval, megkérdezi velünk tarthat-e, ott melyik a helyes válasz? (piroska és a farkas)
    Előre is köszönöm a választ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én ott azt választottam hogy velünk jöhet de Nataniel jobban szeretne kettesben maradni velünk (az esélymérőre nem emlékszem de egy ilyen válasz után szerintem nem lesz plusz)

      Törlés
    2. Nos, ha negatív az esélymérő, negatív ha kettesben akarsz vele maradni

      Törlés
  7. Piroska és a farkasnál Nataniel és Castiel összevesznek, amikor a forgatókönyvet módosítjátok, ( Nataniel szerepén gondolkodnak), és azt mondja Vöröske, hogy miért nem tudunk egyszer az ő pártján állni, ott melyik a helyes?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, lehet kései a válasz, de a második, hogy "Szeretnék már gyorsan végezni."

      Törlés
  8. Halihó! Csak egy kis figyelmeztetés, hátha olvastok kommentet :P
    Ha elhibázzátok a párbeszédet, ha módosítjátok, az ajándékképet nem biztos, hogy megkapjátok. :/

    VálaszTörlés
  9. Amikor a piroska és farkasba modosítják a szöveget mik a helyes válaszok?Vagy mindegy mit válaszolok?
    (amikor találkozunk a nővel azaz Lisával)
    A: Jó napot! Mi a baj
    B: Szia! Miért vágsz ilyen képet?
    C: Helló! Na mizu?

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok. A piroska és a farkasban a végén volt egy olyan rész Castiellel, hogy
    A: elfelejtettem a szövegem
    B milyen nagyok a fogaid
    C: milyen szép a ruhád
    D: milyen büdos a lehelleted

    Én nem emlékszem arra hogy ilyet is megbeszéltünk a módosítás alatt de lehet én emlékszem rosszul. Ha mégsem én emlékszem rosszul akkor itt mi a helyes válasz?
    A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  11. Melodynál mit kell választani?
    A, Miért is ne...
    B, Akkor legyen inkább Amber

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a B-t választottam és 10 százalékot levitt az esély mér
      őn(Melodynál) ... ha az A-t választod akkor nem tudom mi sül ki.....
      (Már sajnos biztos hogy nem aktuális :(

      Törlés
  12. Amikor (kb) a legelején, a tornateremben megváltoztathatód a szöveged (csipkerózsika a darab)

    A Majd kiugrik a szívem a helyéről.
    B Még soha nem éreztem így senki iránt...
    C Azt hiszem, szerelmes vagyok önbe!

    Melyiket válasszam...? 😭
    Pls válasz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok, ez engem is érdekelne, itt melyiket érdemes választani?

      Törlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm