Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2016. augusztus 5., péntek

17. epizód - Összetörik az álarc


Eltörött a mécses. Szobafogság. Konfliktusok, viták és egy kis anekdota.
Csúnyán felsültünk az előző epizódban, mindenki ellenünk van. Illetve mégsem. Rosaliának van egy terve. Ideje ürgét önteni, de az ürge módszereit használjuk fel ellene. Elszánt hadjáratba kezdünk, hogy tisztára mossuk a nevünket. Az álszent Tartuffinát lépre fogjuk csalni. Nem lesz könnyű menet.

Rosalia külső helyszínre javasolja a kupaktanácsot, a Karakterünk pedig felajánlja a lakását e célból. Itt hadd jegyezzem meg, hogy Kentin keresni fogja a macit, amit még adott nekünk, mikor elment a gimiből. Ha kiteszed a polcodra, mielőtt a szobába vinnéd a srácokat, plusz pontokat érhetsz el nála.

Maci a polcon
Miután mindenkinek leadtuk a drótot, megnyílik a lehetőség, hogy a városba menjünk a Karakterrel. Később buszozni is lehet majd, ami pontosan egy akcióponttal kerül kevesebbe, mint gyalog hazamenni a boltok mellett vagy a parkon keresztül. Azonban nem mindig érdemes a közlekedési eszközt választani: előfordul, hogy a játék felkínálja, hogy találkozz szereplőkkel, esetleg javíts az esélymérőn, bocsánatot kérj, vagy új dolgokat tudj meg másokról.

A bazárban 35 $-ért vennünk kell majd egy csomag cukorkát, kekszet és csipszet a vendégseregnek. Ezután némi mustrálgatás után összedugjuk a fejünket, és kiosztjuk a feladatokat: Leigh-ből, Rosalia barátjából menedzsert kell faragnunk. Ennek érdekében információt gyűjthetünk Debóra menedzseréről, illetve öltönyt varázsolunk Kentinnel és Nataniellel. Ha szeretnéd megkapni a képet, öltönyt kell varázsolni.

Rosalia

Karakternév, te mit szeretnél holnap csinálni?
A Ruhát keresni Leigh-nek. (Illusztráció)
B Infókat keresni a menedzserekről.

100$

Egy baseballütő drága Keresztanyánktól






A ruhavásárlás után bele kell olvadnunk az iskola hétköznapjaiba, hogy Debóra semmit se gyaníthasson. A B teremben ha szerencsések vagyunk, belebotolhatunk Tündérkeresztanyánkba, aki egy nagyon hasznos alkalmi eszközt (xD) ajándékoz nekünk.

Karakterünk észleli, hogy az osztálytársai kedvesebben bánnak vele, Alexyről pedig kiderül, hogy már az elején nem dőlt be Debórának, de ki akarta deríteni, hol bűzlik a hal. Egy próba után élesben megy a játék, Debóra azonnal bekapja a horgot, és flörtölni kezd Leigh-jel, és a terv működésbe lép.

Rosalia 

Mert ha ketten bujkálnak, az kevésbé feltűnő, mintha hárman teszik ugyanezt.
A Azért gyere inkább velünk! (illusztráció)
B Igazad van, akkor inkább csak ketten megyünk Arminnal!

Közelebb ment? Hogy érted ezt? Hadd lássam!
(Nem mozdulok.)
(Arrébb lépek, hogy jobban lásson.) (illusztráció)






A képek sajátok.

Nem minden párbeszéd fordult elő nálam a játék közben. Előfordulhat, hogy van, ami hiányzik innen. Egyes dialógusokat angolról fordítottam magyarra, remélhetőleg hasonlít a játékban fordítottakra. Kérlek, jelezd, ha olyat találsz, ami itt nem szerepel. Köszönöm!

Alexy

Ne haragudj, de már néhány napja meg akartam ezt csinálni.
A Nem igazság, hogy a pasikat szereted... +
B Nem kellett volna annyit várnod!-
C Oh... Akkor majdnem megúsztam.../

Armin

Igen. Nem kellett volna olyan elhamarkodottan véleményt alkotnom... De mindegy, mert amúgy sem haragudtam rád. Nem igaz?
A Nem mindegy! Az a legrosszabb, hogy gondolkodás nélkül hittél neki! -
B Nem mondhatnám, hogy meglepődtem a viselkedéseden... Hű voltál magadhoz. -
C Csalódtam egy kicsit. Azt hittem, hogy megbízol bennem... /

Beszéltem a tesómmal, aki semmiről sem akar hallani. Még soha nem hallottam, hogy ilyen sületlenségeket mondott volna, pedig volt egy "Totally Spies" korszaka!
A Nem szereted a Totally Spiest? Pedig jó szerintem. +
B Nem hitt neked? Pedig a testvéred... /

Kinek nézed te Alexyt? Képes lenne segíteni az ellenségének is, de még ha nem hisz nekem, akkor sem köpne be semmi pénzért!
A Azért vigyázz, hogy mit mondasz neki! Elszólhatja magát, akkor keresztet vethetünk az egész tervre. -
B De mostanában elég fura... Nem túl biztató, hogy hisz Debórának annak ellenére, hogy egy barátja és a testvére megmondták neki, hogy elég rossz hírű leányzó. +

A Bár tökéletes bűntett lehetett volna... -
B Biztos találtunk volna valami alibit. +

Castiel

Figyelj már rám! Bocsánatot kérek! Nem kellett volna azt mondanom, amit mondtam.
A Hagyj békén! /
B Könnyű ezt mondani. Soha nem fogok neked megbocsátani. /

(Jó lenne, ha felfogná végre...) /
(Remélem, sikerült kényelmetlen helyzetbe hoznom!) /

(Most az egyszer békén hagyom.) /
(Erőltetem.) / (illusztráció)

Kentin

Lisanderrel beszéltek róla, és elég zaklatottnak tűntek...
A Hát még én? Én már az elejétől elég zaklatott vagyok... /
B Találkoztál Lisanderrel? Pont őt keresem! -

(...)
A Min mosolyogsz? +
B Van valami baj? -

Igen... Nos, egy kis csend sem annyira rossz.
A Akarod, hogy elmenjek? /
B Nem kellett volna akkor azt mondanod, hogy velem jössz. -
C Hogy te micsoda egy ünneprontó vagy... -

Nem mertelek zavarni. Azt hittem, szívesebben lennél egyedül.
A Azt hittem, kevésbé vagy félénk, mint korábban. +
B Hahaha! De édes vagy! -
C Akkor várhattam volna, hogy ide gyere... -

Hiányoztam neked, amíg a katonai suliban voltam?
A Igen, persze! -
B Annyira nem... / (-> ha maci a polcon volt, akkor pozitív)

A szürke sem rossz!
A Nekem a fekete jobban tetszik! /
B Én nem tudom... Jobb lenne, ha valakin látnám! / (illusztráció)
C Nekem a szürke jobban tetszik! -

Lisander

Nem zavar, csak nem értem, hogy miért hívsz meg pasikat magadhoz...
A (Féltékennyé teszem.) -
B (Elmagyarázom neki a dolgot.) / 

Mindent megtalálsz, amit elvesztek.
A Ez egy jel! +
B Kezd fárasztóvá válni. -

(Megfogom Lisander karját, és arrébb húzom.) / (--> negatív hatása van, ha alacsony az esélymérő)
(Hagyom, hadd csinálja.) /

(Átnézek a válla felett.) - (ha 70 felett van az esélymérő, akkor pozitív)
(Békén hagyom.) /

Nataniel

Az elejétől fogva hinnem kellett volna neked. Sajnálom.
A Ahogy mondod. De most, hogy belegondolok, nem biztos, hogy megbocsátok. /
B Megvolt rá az okod... Ami nem volt helyes, de ebbe ne menjünk bele. /

(...)
A Ha szó szerint ezt akartad mondani, megbocsátok! /
B Nem bocsátok meg neked. Igazi lúzerként viselkedtél! -
-
->ha A-t választod
   Mondjam, hogy lúzer vagyok?
   A Igen! /
   B Nem, ne haragudj! Kicsit elragadtattam magam... -
-
->ha B-t választod
   Megérdemeltem. Megbocsátanál nekem, kérlek? Egy ilyen önző, faragatlan lúzernek is vannak rejtett képességei...igaz?
   A Azt hiszem... talán. +
   B Nem. Előbb kellett volna erre gondolnod. Nem akarlak látni többé. -

Hahaha! Nem láttam még, hogy így rendezték volna el a könyveket.
A Szeretek az ágyam lábánál tanulni. /
B Azért ide rakom őket, hogy tanulhassak egy kicsit, mielőtt lefekszem aludni. +  
C Mintha az anyukámat hallanám. -

Én is... Szeretnék veled lenni.
A Kár, hogy Kentin itt van. -
B Tényleg? Azt én sem bánnám. -
C Ha meghívnál, együtt mehetnénk el más alkalmakkor is. +

Ahogy mondod... Azért mert egy fura alak, nem is kellene többet beszélned vele, mint az szükséges. Itt vagyok helyette én.
A De én nagyon kedvelem Castielt... -
B Tudom. Nem is szándékoztam vele beszélni, ne aggódj. Tegnap sem figyeltem rá. -
C De szegény srác... Félrevezetik. +

Ez igaz, együtt töltjük az egész napot. Még jól is végződhet.
A Kár, hogy Kentin itt van. - (magas esélymérőnél +)  
B Szerinted egész napos program lesz? +

Tegnap befejeztem egy könyvet, amit olvastam. Nem tudom, mit kezdjek el... Nem tudsz ajánlani valami jót?
A Nem tudom. Nincs sok időm olvasni. /
B Olvass krimit! Nincs annál jobb! +


11 megjegyzés:

  1. Ha elmegyünk infót keresni a menedzserekről akkor tudom növelni az esélyem Arminnál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor növelhető az esély, ha párbeszédeket folytatunk ~ elnézést a kései válaszért.

      xoxo,
      T

      Törlés
  2. Azt a képet, amikor Castiel megüti a falat, hogyan tudom megszerezni? Az az a kép, mint a sírós, (amikor valaki megölel) csak Castiellel? Esetleg esélymérőtől függ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, melyik képre gondolsz konkrétan.
      De képet a válaszoktól függően lehet szerezni, az esélymérőnek pedig a legtöbb esetben 65 felettinek kell lennie.

      xoxo,
      T

      Törlés
  3. Szia először is nagyon tetszik a blog a második hogy castielnél van egy bárbeszéd amikor a végén azt gondoljuk Magunkban hogy (remélem sikerült kényelmetlen helyzetbe hoznom) vagy (jó lenne ha felfogná végre) elvileg az elözött megnyomni hogy meglegyen a végén az az ölelgetös kép he he hát szinte biztos hogy a jót nyomtam meg de rég volt és nem emlékszem ha talán a rosszat nyomtam megakkor nem lesz meg végén kép? ╥﹏╥
    A választ elöre is köszi (a helyesírás meg nem a szakterületem bocsesz ╮(─▽─)╭ )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ami mögött nincs ott, hogy illusztráció, annál még nem jelenti azt, hogy nem kapod meg a képet, de nagyban befolyásolhatja a megszerzését.
      Ha ott van, hogy illusztráció, akkor mindenképp arra kell nyomni, különben 99%, hogy nem lesz meg a kép.

      Örülök, hogy hasznodra van az oldal:D

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
  4. Szia^^ Megkérdezhetem, hogy kb. mennyi AP kell az epizódhoz? (ha pedig fel van tüntetve valahol,akkor valószínűleg vak vagyok, bocsi :D )

    VálaszTörlés
  5. Szia! Azt szeretném megkérdezni, hogy az epi során az 5-ből minden képet meg tudok szerezni egyszerre? Válaszodat előre is köszönöm! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Maximum 3-at lehet megszerezni, esélymérőtől függően .

      Törlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm