Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 28., szerda

5. epizód - Csábító Sherlock kalandjai


Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi
(ha alacsony és magas egyszerre van, akkor a határ 65)

Rövid történet: Galiba közeledik, mégpedig egy szőkeség kíséretében. Vajon sikerül mindent megtennünk, hogy elsimítsuk a dolgokat és ne keveredjen senki se bajba? Ki lesz az, aki majd mellénk áll a végső döntéskor?

Tündérkeresztanya: lépcsőnél találkoztam vele.

Elrejtett tárgy: vizsga lapok – lépcsőházi szekrényben
   Lisander füzete – padon az udvaron
   Amber karkötője - az egyiknél széknél találod
   Sapka – akkor kapjuk meg, ha kitaláljuk, hogy Amber a tolvaj
   Poncsó – Tündérkeresztanya adja
                              Nagyító – A boltban tudod megvenni - $30, miután Natanielnek segítettél                                                               megtalálni a dolgozatokat.


A kalapot akkor kaphatod meg, ha Amberre tippelsz a kulcs ellopásával kapcsolatban. - Tündérkeresztanyával a lépcsőházban találkozhatsz

Pipa esetén a tanáriba

Nagyító a boltban megvehető



Lisander füzete
Dolgozat



Különleges tárgy: Sherlock pipa (tanáriban a kávéfőzőben van)
 
Pipa
Pénz: $30 nagyító

AP fogyasztás: 100 – 250





Új karakterek és a velük való találkozás: 
Kim – udvar


Viola – Kertész klub


Carla – Osztályterem



Melody – DÖK terem




Aki mellé állunk a vitában, azzal lesz képünk!
 vagy jön Lisander és segít nekünk, a válaszainktól függően




Hangokat hallok a DÖK-teremből. Mintha az igazgatónő épp Nataniellel kiabálna. Peggy odament, hogy megnézze, mi történt.
A. Odamegyek én is. - a kulcsokat a kertben találod, Nataniel segít
B. Hallgatózok, hogy megtudjam, mi történik. - Castiel adja oda a kulcsokat.
C. Nem megyek oda, nem akarok belekeveredni. - Lisander adja oda a kulcsokat.


Lehetőség:
A. A kulcs a kertben lesz. (Nataniel ismeri majd fel a karkötőt.)
B. Castiel adja oda a kulcsot. (Castiel ismeri majd fel a karkötőt.)
C. Lysander adja oda a kulcsot. (Carla ismeri majd fel a karkötőt.)




Nataniel
Hogy hol lehet vagy hogy ki lophatta el? Gőzöm sincs! Általában magamnál tartom!
A. Hogy lophatták el, ha mindig nálad van? /
B. Ne aggódj! Megtaláljuk! +
C. Szörnyű, mennyire nem tudsz figyelni a cuccaidra! -

Szerintem nem is a kulcs a lényeg, hanem ami eltűnt a tanáriból. Tudod, mi volt az?
Sajnos nem beszélhetek róla.
A. Értem. Akkor egyelőre a kulcsra koncentrálok. + vagy /
B. Nem tudom, hogyan segíthetnék, ha nem mondod el. /
C. Ha ennyire nem bízol bennem, akkor oldd meg magad a problémát! /

Várj! A helyzet az, hogy a következő dolgozatok kérdéseit tartalmazó borítékot lopták el, amely gondosan el volt zárva a tanári teremben.
A. Szuper! Akkor elhalasztják a dogákat? -
B. Már értem, miért ilyen fontos, hogy megtaláljuk a kulcsot! /
C. Ne aggódj, megtaláljuk! +

Mit gondolsz? Szerinted ilyen gondba lennék, ha tudnám, ki volt?
A. Biztos valaki, aki rosszul tanul, és puskáznia kell, hogy jobb eredményei legyenek! /
B. Biztos valaki, aki tudta, hogy nagy bajba sodor téged ez az ügy! / (több párbeszéd)
C. Nem tudom, gondolkodom! +

De igaz. De te is vállalnád a kockázatot?
A. Igen. Tudni akarom, ki lopta el a papírokat! +
B. Kötelességemnek érzem, hogy segítsek. /
C. Tudom, de nagyon kíváncsi vagyok, ki lopta el a papírokat! /

Gyorsan kell cselekedned, még mielőtt valaki meglát!
A. Ok. Értettem! +
B. Várj egy kicsit! Megismételnéd, kérlek! /

Nem szeretek ilyesmit csinálni, de nem tudom, mi mást tehetnék...
A. Megértem, szerintem is ez a legjobb út. +
B. Nincs más megoldás. Intézkedned kell! /
C. Nem kéne ezt csinálnod! -

Hol keresgélnél?
A. Megnézem az irattartó szekrényt. (ne nézz bele)
B. Megnézem a kisasztal környékét.
C.Szétnézek a fotelek környékén. (Amber karkötője)
D. Szétnézek a kávéfőző körül. (rejtett tárgy)


Castiel
És ez engem hol érdekel?
A. Nem is örülsz? Azt hittem, nem szereted Natanielt! -
B. Tényleg? Nem vagy  „érdekelt” az ügyben? -
C. Nem gondolod, hogy segítenünk kéne neki? +

Nem.
A. Jól van, akkor nem is zavarlak tovább... +
B. Megmondanád, ha tudnál valamit? /
C. Tuti, hogy tudod merre van! -

Tényleg? Akkor nem írjuk meg egyhamar ezeket a dogákat!
A. Neked jók a jegyeid? +
B. Úgy látom, felvidít a hír! -
C. Még most sincs semmi mondanivalód a számomra? /

Nem igazán... De azért nem is olyan rosszak! Miért?
A. Csak úgy! /
B. Hogy tudjam, megéri-e neked, ha ellopod a dogakérdéseket! +
C. Ismersz olyanokat, akiknek rosszak a jegyeik? -

Ki gondolta volna?
A. Pedig tényleg azt hittem, te voltál! /
B. Hogy tehette ezt a saját bátyjával? -
C. Remélem kirúgják végre a suliból! +



Lisander
Szia, Karakter!
A. Igen! Szóval, Castiellel jó barátok vagytok? +4
B. Pontosan! Régóta zenélsz? /
C. Ez az! Szóval, az a kedvenc elfoglaltságod, hogy ijesztgeted az embereket? -

Mit kellene tudnom?
A. Eltűnt a kulcs másolata. / (további párbeszéd)
B. Valaki azon van, hogy kitoljon Nataniellel. -
C. Valaki a gimiből ellopta a kulcs másolatát. -

A kulcsok nem szoktak csak úgy maguktól eltűnni.
A. Tudom. Ezért is gondolom, hogy valaki ellopta. -
B. Te nem láttad valahol véletlenül? -
C. Én is tudom. Megyek is, és keresem tovább! +4


Biztos itt van valahol a közelben.
A. Te rejtegetsz valamit. (erőltetem) -
B. Keresem is tovább. (nem erőltetem) /

Nem nem tudtam.
A. És neked jók a jegyeid? / (több párbeszéd)
B. Nem úgy tűnik, mintha meglepődtél volna! -
C. Biztos nem tudsz semmit? -

Nem rosszak.
A. Értem. Akkor neked nincs is szükséged puskára?+
B. Talán azért, mert puskázol. –
C. Tényleg? Tudnál nekem is segíteni? /

Úgy, hogy megtaláltam a kulcsot, tessék!
A. Tudtam, hogy nálad lesz! -
B. Szuper! Köszönöm szépen! +
C. Köszi... Ez azért elég gyanús... -

Elolvastad, ami a jegyzetfüzetben volt?
A. Igen, belenéztem kicsit. Miért? -
B. Nem. Miért? +


Peggy
Szia, hallottál a legújabb botrányról? A DÖK elnök a vádlottak padján - jó kis cím lenne.
A. Micsoda!? Nem tehetsz ilyet vele! -
B. Nagy szenzáció lenne! +4








15 megjegyzés:

  1. Szia! Az epizód elején, van olyan választási lehetőség, aminél megjelölhetjük, hogy szerintünk ki lopta el a kulcsot. Itt felsorol kb. minden szereplőt.. Ennél mennyit számít mit választunk? Mondjuk én Lisandernél szeretném feljebb vinni az esélymérőt, melyiket kellene választanom?
    Előre köszönöm a válaszod!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nekem Lisandernél kijött egy olyan,hogy:

    (karakter beszél)
    Szia! Amúgy milyen hangszeren játszol?
    Megnézhetem egyszer,hogy játszotok?
    Lisander!Nem tudod véletlenül,hogy Castiel mit gondol rólam?

    Én a 2.-at nyomtam és felvitte 5%-al a mérőt. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a Tündérkeresztanya $50-t adott :)

    VálaszTörlés
  4. A Castiel-es válasznál a pluszal jelölt válaszra nyomtam és levitte 15%-al a mérőt....:c Nem tudom miért..

    VálaszTörlés
  5. Legalább menyinek kell lenie legalább az esélymérőnek hogy megvédjen valamelyík fiú Amber pofonjától?

    VálaszTörlés
  6. Miért van az, hogy 85%ról lement 57%-ra az esélyem Castielnél? Egy válaszolós beszéd volt és mégis egy pillanat alatt lement

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arminismyhusbando2018. augusztus 28. 1:11

      Nekem is ugyanez volt, de örök rejtély nekem o.o

      Törlés
  7. Castielnél a Csak úgy válasz lehetőség nem / hanem -5

    VálaszTörlés
  8. Mi lenne, ha újra írnád ezt az epi válaszokat? Castielnél volt 30 esélyem és ezek miatt a válaszok miatt le esett -5re! Jobb lett volna, ha nem is használom ezeket a válaszokat! Van olyan lehetőség is amiket le sem írtál, azokkal mi van?

    VálaszTörlés
  9. Nincs sehol a nagyító, a keresztanya pedig pénzt adott.

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm