Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2016. december 19., hétfő

30. epizód - Művészetek szeretete 2. rész


Sziasztok! 
Remélem elég gyors voltam:D 
Elérkeztünk a 30. epizódhoz! Azt hiszem, nagyon kitettek értünk az adminok és moderátorok, nekem nagyon tetszett ez az epizód! Nagyon izgatottam várom a fejleményeket! Szerintetek mi fog történni? Vagy mi sem? :D





Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi
(ha alacsony és magas egyszerre van, akkor a határ 65)



Rövid történet: Megjelenik Letti, a régi legjobb barátnőnk. Az ilyen felbukkanások mindig galibával szoktak járni… Emlékszel mi volt, amikor a plázában vásároltál? Most is csak a galibát okozza, kezdve az iskolába menetellel… Eltéved, nekünk pedig futkosni kell utána a városban, és miután majdnem minden osztálytársunkkal beszéltünk, a választott pasink kíséri el az iskola elé… Már most kezdődnek a bonyodalmak… És persze ott van még Dake is.

Tündérkeresztanya: B teremben találkoztam vele, miután követtem Lisandert a lépcsőkhöz.

Elrejtett tárgy: Patrikkal való beszélgetés után válik elérhetővé a szobánkban.

Pénz: randiruha $150


AP fogyasztás: 200 – 500

Megjegyzés: A 28. epizódtól fogva, amikor visszajátszol, a játék meg fogja kérdezni, hogy melyik fiúval akarod játszani az epizódot. Akit választasz, csak azzal lehetséges a kép megszerzése. Ez a lehetőség azonban csak a számítógépen érhető el, mobil- és táblagép alkalmazáson keresztül nem.

Új helyszín
nappali


Művek


Keresés:
  • Keresd meg Lettit! → körbe kell menned a városban, Nina, Melody, Priya, Apa után a sulihoz kell menni és a szerelmeddel ott lesznek.
  • Keress valakit, aki el tudja neked magyarázni a kiállítás menetét → Melody a folyosón
  • Keress egy srácot, aki segít szatyrokat cipelni. → körbe kell menni az egész suliba, találkozni kell az igazgatónővel és Dake segít.
  • Mutass be valaki Lettinek. → DÖK terem, B terem és a kertész klubban Alexyvel marad.
  • Keresd meg a szerelmed. → miután Iris kihív az udvarra és lement a közjáték Dake-el, a folyosó fele indulj.
  • Kövesd figyelemmel Ninát és Lisandert! → Peggyvel találkozol előbb, aztán biokémia terem.
  • Keresd meg Patrickot, hogy ki tudja hirdetni az eredményeket! → Letti (I. emelet), Dake és Borisz (öltöző), Nina (valamelyik terem), Priya (kertész klub vagy A terem), szerelmed szülei (hátsó folyosó, amíg Letti mosdóban van), Patrick a tanáriban lesz

Mielőtt elindulsz a tornaterembe, el ne felejtsd felvenni a szatyrot!
Mielőtt visszamész a pincébe a Dakes incidens után, ne felejtsd el felvenni a székeket!






Nataniel
Nem keresnek valahol máshol?
A. Nataniel! Kérlek, ne kiabálj! – vagy /
B. Nem lesz egyszerű elküldeni. Én már egy órája próbálkozom… /



Castiel
Ne tégy úgy, mintha nem hallottad volna… Takarodj innen!
A. Castiel! Kérlek, ne mérgeld fel magad! – vagy /
B. Nem lesz egyszerű elküldeni. Én már egy órája próbálkozom… /



Lisander
Még egy ok arra, hogy elmenj!
A. Lisander! Kérlek, ne mérgeld fel magad! / vagy -
B. Nem lesz egyszerű elküldeni. Én már egy órája próbálkozom… /

Lehetőség
A. (Lehet, nem kellet volna, de megfogtam a kezét, hogy vigasztaljam egy kicsit.) → illusztrációhoz vezet
B. (Nem tudom, mivel vigasztalhatnám. Teljesen el vagyok veszve…) /

Lehetőség
A. (További gondolkodás nélkül előrébb léptem, és megöleltem.) → illusztrációhoz vezet
B. (Nem tudom, haragszik-e még rám, ezért nem mertem közeledni felé.) /

Lehetőség
A. (Odamegyek hozzájuk.) → illusztrációhoz vezet
B. (Visszamegyek apukámhoz.) /



Kentin
Nem veszed észre, hogy zavarsz?
A. Kentin! Kérlek, ne mérgeld fel magad! – vagy /
B. Nem lesz egyszerű elküldeni. Én már egy órája próbálkozom… /



Armin
Kicsit sok belőled, „haver”!
A. Armin! Kérlek, ne mérleg fel magad! – vagy /
B. Nem lesz egyszerű elküldeni. Én már egy órája próbálkozom… /



Thomas
Lehetőség
A. Nem értek egyet. Minden véleményt meg kell hallgatni. +
B. Hogy érted, hogy a semmiért? /
C. Hogy vagy te ilyen érett? /



Letti
Nem foglak zavarni!
A. (Hogy is lehetne ellenállni egy ilyen aranyos pofának?) +
B. Nem lehet. Már a múltkor is majdnem bejelentett téged a DÖK-elnök az igazgatónőnek. -

Ráadásul annyi helyes srác van a sulidban… Óriási választék!
A. Hahaha, hmm… Igen, van, aki helyes. +
B. Lehet, de én most nem szeretnék járni senkivel. /
C. Nem értem, miről beszélsz. /

Vidámabb témákat is adhattak volna… Ezek kicsit hervasztóak.
A. Egyetértek veled… +
B. Művészi alkotásokról, és nem rajzfilmekről volt szó! -
C. A hét főbűn egyikét kellett kiválasztanunk. Nem könnyű azokat között vidámat találni… /

Nekem nincs ilyen dzsókerem. Én sosem voltam csak baráti viszonyban egy sráccal.
A. Szerintem nem is létezik fiú-lány barátság. /
B. Majd lesz még olyan! Kipróbálhatnád például a mostani fiúmentes időszak alatt. /

Igen! Imádni való az a srác. Kár, hogy nem a lányokat szereti… Így már jobban értem a barátságotokat. Biztos sokat segít, ha már az elején tudod, hogy semmi nem lehet egy adott sráccal.
A. Beszéltetek rólam is? +
B. Beszéltetek Kentinről? /
B. Miről beszéltetek? /

Előlem ne rejtegesd, hogy van köztetek valami! Látszik, hogy Dake-nél jobban kedveled, hahaha!
A. Nyertél… Tényleg van valami… /
B. Csak képzelődsz, Letti. Tényleg. /



Dake
Lehetőség
A. Örülök, hogy látlak… +
B. Miért vagy már megint itt? /
C. Fényképeket nem kérsz rólam? -

Ha bármire szükséged lenne még, csak csettints!
A. Hahaha, vigyázz, még szavadon foglak! +
B. Nem muszáj hozzám alakítanod a napodat! /
C. Tényleg? Ha csettintek, eltűnsz végre? -

Lehetőség
A. Igen… Azaz csapatmunka volt. Nem tetszik? /
B. Nem érdekel a véleményed, Dake! -
C. (Nem reagálok rá.) / vagy -

Mi ez a deszka?
A. Ez a szobor, amit a csapatommal készítettünk… Nem tetszik? /
B. Ez a „deszka” az az alkotás, amit a csapatommal készítettem. -

C. (Nem reagálok rá.) / vagy -

Alig várom, hogy lássam.
A. Remélem tetszeni fog! / vagy +
B. Mintha tényleg érdekelne… / vagy -
 C. (Nem ragálok rá.) /

Beszélhetek veled négyszemközt két percet?
A. Persze. +
B. Nem Lettivel vagy elfoglalva? /
C. Dake, most nem érek rá! –

Nem gond, tudok várni.
Minden válasz semleges.



Melody
Karakterév! Te tudtál erről?!
A. Hát… /
B. Esküszöm, hogy Peggy ötlete volt! / (- Peggynél)
C. Igen, de nem értem mi a baj. Ez csak egy alkotás, semmi más… -



Nina
Láttam ott. Nincs kétségem!
A. Hol láttad? /
B. Mi felől nincs kétséged? /
C. (Nem beszélek hozzá.) /

Nem láttad véletlenül?
A. Nem. Egy ideje már nem láttam, sajnálom. -
B. De. Az öltözők fele ment. (Nem tudhatja meg, hogy nem mondok igazat.) /

A harmadik lehetőségnél mindegy mit válaszolsz, semleges.



Mr Faraize
Megtenné, hogy megkeresi, amíg mi Delanay tanárnővel foglalkozunk a látogatókkal és elintézzük az utolsó szervezési teendőket.
A. Miért mindig én? -
B. Csak most el vagyok foglalva az apukámmal és a barátnőmmel… /
C. Persze! /



Patrick
Köszönöm, hogy eljött megkeresni.
A. Örülök, hogy itt fog dolgozin. /
B. Miért szeretne Ausztrália helyett itt dolgozni?  Elrejtett tárgy
C. Ön lesz a technika tanárunk? /



Adelaide (Nataniel és Amber anyja)
Mindegy melyiket választod, semleges


Jean-Louis (Castiel apja)
Mindegy melyiket választod, semleges


Guiles (Kentin apja)
Mindegy melyiket választod, semleges


Arnold (Armin apja)

Mindegy melyiket választod, semleges















31. epizód AP fogyasztása előre láthatólag: 350 - 550


14 megjegyzés:

  1. Minden nagyon sokat segített, köszönöm. Megkaptam az összes képet. Azt nem lehet még tudni, hogy mikor jelenik meg a 31.epizód?❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segített!:)
      Az ilyesmit sajnos nem tudni :(

      xoxo,
      T

      Törlés
  2. Jajj pedig annyira várom már.❤❤❤

    VálaszTörlés
  3. Mi történt Lysanderel?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sokat segítesz!!! Köszönjük szépen! <3

    VálaszTörlés
  5. Peggy-nél a "Hát..." nekem minusz volt. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Peggy? Vele nem is beszélgetsz.
      Vagy a Melodysra gondolsz?
      Mekkora nàla az esélymérőd? Nat a kiszemelteted?

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kitti!

      Bár törölted, azért válaszolok. Nem mindent dob fel mindenkinek a játék.
      Ezt más stílusban is lehet közölni, s ha nem tetszik az oldal, számos más lehetőség van.

      Üdv,
      Vanessza

      Törlés
  7. Szia! Nekem mindig nagyon sokat segítesz, be sem zárom az oldalt, csak így játszok. :D Sajnálom, hogy már nem írod tovább, de azért még én is szerettem volna megköszönni! :) Sikerekben gazdag, boldog továbbiakat kívánok! ^^ Dorka

    VálaszTörlés
  8. Háát az új AP rendszerrel nem biztos hogy csak ennyi lesz az AP fogyasztás.. :(

    VálaszTörlés
  9. A Melodys "Hát.." nekem is mínusz volt, de Nataniel a kiszemeltem, szóval lehet, hogy azért.

    VálaszTörlés
  10. az új ap rendszerben 700 ap-vel az epi feléig jutottam csak el

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm