Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. február 14., kedd

Valentin-nap 2017


Kedves Olvasók!

Boldog Valentin-napot Nektek! :D
Az előzetes tippek helyesek voltak és valóban egy kvízzel állunk szemben. Most kiderül, mennyire ismerjük szívünk választottját!
Igyekszem napra kész, friss infókat hozni Nektek, de kommentbe nyugodtan írjátok le, amik nálatok már előfordultak! :D


folyamatos frissítés alatt...
ahol több válasz van, még nem sikerült megtudnom a helyes választ

SEMMIT ne vegyetek készpénznek, de azt hiszem a régi olvasóknak ezt már nem is kell mondani:D


Megszerezhető öltözetek:
Fiúktól sorrendben így kaphatjuk meg: Lisander, Nataniel, Armin


Kentin, Castiel
Feladatok:










A szülőket és horoszkópokat a pasijaim résznél megtaláljátok a játékban!

Nataniel
Egyre jobban imádom a Sacée de Birmaie kiscicámat... Emlékszel, hogy neveztem el?
Frost.

Majdnem nagy bajon lett abból, hogy Amber ellopta a vizsgatételeket... Emlékszel, miért?
Ahhoz, hogy ellophassa a tételeket, szüksége volt a tanári szoba kulcsára is. És te voltál az egyetlen diák, akinek másolata volt belőle.

Tudod mi a horoszkópom?
Vízöntő

Van egy tulajdonság, amit különösen fontosnak tartok egy lányban…
Önzetlenség

Tudod, hogy nagyon szeretek olvasni. De azt is tudod, melyik műfaj a kedvencem?
A krimik.

Amint megérkeztél, vitába keveredtél a húgommal. Hogy megfélemlítsd, adtam neked egy tanácsot...
Elárultad, hogy fél a pókoktól.

Mégis jó memóriám van. Tudod mit jegyzek meg könnyen?
A születésnapokat.

Számomra az ideális kapcsolat...
Hasonló érdeklődési kör... Fontos, hogy tanuljunk egymástól.

Emlékszel az első találkozásunkra? Egészen máshol járt az eszed! Emlékszel, mi volt a jelentkezési lapodon?
Az utolsó bizonyítvány fénymásolata.

Mióta találkoztunk, Melody szemmel láthatóan rajong értem... Tudod, valójában mit gondolok róla?
Egy kicsit zavar téged, de alapvetően értékeled

Tudod, hogy apámmal elég problémás a kapcsolatom... Emlékszel a keresztnevére?
Francis

Tudod, hogy hívják édesanyámat?
Adelaïde

Tudod, melyik a kedvenc színem?
Kék

Szerintem egy lány elegánsabb...
Egy klassz kézitáskával

A családtagjaim jó része allergiás... Azt tudod, hogy én mire vagyok allergiás?
A pollenre

Ha ketten elindulnánk nyaralni, szerinted hova mennénk?
Amerika

Ha azt mondanám, hogy töltsük együtt a hétvégét, mit csinálnánk?
Mozi




Castiel
Néha, amikor eszembe jut Deboraj, azon gondolkodom, hogy tudtam elhinni a hazugságait... És az az idióta becenév, amit nekem adott...
Már nem emlékszem túl jól, talán "Cicus" volt.

Mit imádok enni, amikor az egész napot a strandon töltöm?
Olasz fagyit.

Nem izgultam, amikor a szüleim előtt kellett fellépnem. De volt egy darab, amit nagyon utáltam, tudod melyiket?
Csipkerózsika.

Egy lány legfontosabb jellemvonása...
Bátorság

Egyszer azt hitted, hogy Lisander egy szellem, aki a gimiben kísért, hahaha! Aztán, ahogy kitartóan kutakodtál, felfedeztél valamit...
Néha elbújsz a pincébe cigizni

Amit egy művészeti napon csinálnék...
Festészet

Az egyetlen dolog, ami kikapcsol az órák után, ha sétálok a kutyámmal, emlékszel a fajtájára?
Beauce-i juhász kutya

Imádom, amikor egy lány...
Rövidnadrágban van

Hová mennénk el nyaralni?
San Francisco

Emlékszel, amikor megérkeztél a gimibe? A kedvenc rock együttesem pólója volt rajtam, emlékszel a nevére?
Winged Skull

Pillanatnyilag a legtöbb, amit tervezek egy lánnyal...

Bemutatni a szüleidnek.

Korábban más színű volt a hajam... Tudod milyen?
Fekete

Tudod mi a horoszkópom?
Oroszlán

Tudod hogy hívják apukámat?
Jean-Louis

Tudod hogy hívják anyukámat?
Valéria

Nem titok, hogy a gimiben nem vagyok jóban a többséggel. De van egy lány, aki szimpatikus. Ha szüksége lenne a segítségemre, nem haboznék....
Iris az



Lisander
Igazából nem szeretek az állatokkal foglalkozni.... Mégis van egy, amit különösen szeretek. Melyiket?
A nyulat

Egy ideje nem találkoztam Ninával... Emlékszel a kezdetekre, amikor találkoztál vele?
Igen, a rajongók klubja elnökének adta ki magát... igaz, nincs is ilyen klub.

Hova mennénk ketten együtt nyaralni?
Izlandra

Tudod, hogy van egy tetkó a hátamon... Mit ábrázol?
Szárnyakat

Furcsa volt, mikor először megláttalak. Azt hittem rólad, hogy...
Kísértet vagyok

Amit nagyon szeretek egy lányban...
Őszinteség

A művészeti napon a szobrászaton vettem részt. Mire emlékszel?
Kezdő létedre meglepően tehetséges voltál.

Hogyan képzelem az ideális kapcsolatot?

Rokonlelkek kapcsolata

Nem tudom, tudod-e, de nagyon szeretem a színházat, különösen a klasszikusokat. Meg tudnál nevezni egyet a kedvenc drámaíróim közül?
Jean Racine

Emlékszem a vércsoportomra?
AB-

Ha moziba mennénk, milyen filmet ajánlanék?
Kosztümös filmet

Mostanában megpróbálok a lehető legtöbbet anyám mellett lenni. Emlékszel a keresztnevére?
Josiane

Emlékszel hogy hívják apukámat?
Gerorge

Az egyik osztálytársam egyre szimpatikusabb kémiaórán. Ki az?
Capucine (Carla)

Észrevetted, hogy az öltözködési stílusom kicsit különleges. Melyik stílus, tudod?
Viktoriánus

Mit tartok különösen elegánsnak egy lánynál?
Loknis laza ruhát

Tudod mi a horoszkópom?
Skorpió





Kentin
Annyira szomorú voltam, amikor elhagytalak, mert elmentem katonai iskolába. Emlékszel, hogy milyen ajándékot adtam neked?
Igen, egy nagyon cuki plüssmacit.

Amikor visszajöttem a katonai suliból, bármit képes voltam megtenni... Csókolóztam egy lánnyal, akit nem is szerettem.
Emlékszem... Amber volt.

Hogyan képzelem az ideális kapcsolatot?
Szoros kapcsolat, a lehető legtöbb dolgot meg kell osztani egymással.

Szerintem egy szexis ruhadarab egy lányon...
Testhez álló nadrág.

Egy randin...
Elmennék veled raftingolni. Igaz, hogy sport, de össze kell kapaszkodni.

Amikor eszembe jut az a pillanat, amikor a gimiváltáskor utánad mentem, egy kicsit szégyenkeztem. Akkoriban állandóan kínáltalak...
Sütivel

Tudod, hogy alakult apámmal a kapcsolatom?
Kezdetben nagyon nehéz volt, de mostanra sikerült megértenetek egymást.

Szerinted én szeretem az állatokat?
Igen, fölélesztik benned a védelmező ösztönt.

A művészetek napján beraktak minket a varrás foglalkozásra. Emlékszel a reakciómra?
Dühös voltál. Pont ezt a csoportot akartad elkerülni.

Van egy tulajdonság, amit imádok a lányokban...
A kedvesség

Nagyon örülök, hogy megszabadultam a szemüvegtől. Tudod, mit csináltam, hogy ne kelljen többet hordanom?
Kontaktlencsét használsz.


Ha elvinnélek hétvégére, mit gondolsz, milyen úticélt választanék?
Egy furcsa, fákra függesztett kunyhót

A katonai suli óta kedvet kaptam a sporthoz. Most két sportágat is űzik, melyeket?
Kosárlabda és futás

Van egy srác a gimiben, akit látni sem bírtam kifestve... Először még féltem is tőle, de most már nem. Szerinted ki ő?
Castiel

Tudod ki a legjobb barátom?
Alexy

Tudod mi a horoszkópom?
Halak

Emlékszel anyukám nevére, nagyon kedvel téged.
Manon

Tudod hogy hívják apukámat?
Guy




Armin
Úgy gondolom, a zenében tehetséges vagyok. Emléskzel, milyen hangszeren játszom?
Guitar Hero-ban vagy jó.

Imádom a tesómat, de néha nem könnyíti meg az életemet... Miért?
Gyakran követeli, hogy maradjak vele.

Szerinted milyen egy ideális hétvége, amit a barátnőmmel tölthetek?
Egy hétvége számítógépes játékokkal és filmnézéssel.

Mi ütős egy lányon?
Szemüveg.

Tudod a csillagjegyem?
Ikrek

Azt hiszem anyukám nagyon szeret téged. Emlékszel a keresztnevére?
Viktória

Emlékszel apukám keresztnevére?
Arnold

Szerinted mi lenne az az egy trágy, amit magammal vinnék egy lakatlan szigetre?
Egy játékkonzol

Imádok játszani a vadászgörénnyel, amit örökbe fogadtam. Tudod, hogy hívom?
Rocket

Kezdesz kicsit megismerni... A szerelemben milyen vagyok?
Bevállalós

Az a tulajdonság, amit a legjobban értékelek egy lányban,
Önirónia

Mióta a gimiben vagyok, baromira tetszik az egyik osztálytársam. Tudod, ki? ezt a kérdést inkább Alexynál tudom elképzelni...
Nataniel ???


Tudod, mit gondolok a Star Warsról?
Rajongója vagy

Számomra az ideális kapcsolat...
"Carpe diem" élni kell a napot anélkül, hogy fájna a fejünk.

Mit szeretek enni?
Pizzát

A gimi melyik helyét szeretem a legkevésbé?
Kert















Szavak: az ünneppel kapcsolatos szavakra gondoljatok!
B _ _ _ _ N → Bonbon
B _ _ _ _ _ S → Becézés
C _ _ _ _ K → Csókok
E _ _ _ _ _ A → Erotika
É _ _ _ _ _ S → Érintés
É _ _ _ _ _ M → Érzelem
E _ _ _ _ Ő → Esküvő
F _ _ _ T → Flört
G _ _ _ _ _ _ R → Gavallér
G _ _ _ _ R → Glamur
G _ _ _ _ _ _ M → Győzelem
G _ _ _ _ _ R → Gyönyör
G _ _ _ Ű → Gyűrű
H _ _ _ _ _ _ R → Házaspár
H _ _ _ G → Hűség
I _ _ _ L → Idill
I _ _ _ _ T → Imádat
K _ _ _ _ D → Kaland 
K _ _ _ _ _ _ T → Képzelet
K _ _ _ _ Ó → Kupidó
L _ _ _ _ _ _ S → Lángolás
L _ _ _ K → Lélek
L _ _ _ _ _ T → Légyott
Ö _ _ _ _ S → Ölelés
P _ _ _ I → Puszi
R _ _ _ _ C → Románc
S _ _ _ _ _ _ S → Szakítás
S _ _ _ _ _ _ S → Szédítés
S _ _ _ J → Sóhaj
S _ _ _ _ _ _ T → Szédület
S _ _ _ _ _ Ő → Szerető
U _ _ _ _ _ _ S → Udvarlás
V _ _ _ _ S → Vonzás
V _ _ _ _ _ _ M → Vonzalom
V _ _ _ _ _ _ N → Valentin
V _ _ _ _ _ Y → Viszony










Ajándékkép




Ha tudjátok a válaszokat és a kérdéseket, kérlek írjátok meg hozzászólásban vagy írjatok e-mailt, facen üzit, hogy minél előbb meglegyen minden lehetőség :D 


Köszönöm azoknak, akik már most szorgalmasan küldenek! ♥ ♥ 

130 megjegyzés:

  1. Szia! Aki kijátszotta a 30. epizódot, az hogy tegyen lépést a gimiben? Mert mivel még nem jelent meg az új epizód!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az vagy visszajátszik egy epizódot (célszerű az elejéről, mert ott kevés AP kell), vagy pedig megveszi az epizód visszajátszásra szánt AP-ból, amit kell.


      xoxo,
      T

      Törlés
    2. A szó amit nekem kellett kitalálni a LángoláS volt. Remélem segít :D

      Törlés
  2. Castiel
    Lány legfontosabb jellemvonása: bátorság

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Még egy kitalálandó szó: GavalléR

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És igen, Lisander Izlandra menne szívesen :)

      Törlés
    2. Lisander: Amit nagyon szeretek egy lányban... Az őszinteség

      Törlés
    3. Ismét Lisander... A szobrászattal kapcsolatos kérdésre a jó válasz: Kezdő létedre meglepően ügyes voltál (vagy valami ilyesmi...)

      Törlés
  4. Castiel: Amikor lemegyek az alagsorba (stb.)
    cigizni megy

    Legtöbb amit akar egy lánnyal:
    bemutatni a szülőknek

    Amit akar csinálni egy művészeti napon: festés
    korábbi haja színe: fekete

    kutyafajta: a 3. válasz, a leghosszabb (kizárásos alapon mondom, mert 2-szer rosszul válaszoltamxd)

    VálaszTörlés
  5. Armin:
    amit magánál vinne egy lakatlan szigetre: játékkonzol

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok
    Egy új Nat-es kérdés: Ha ketten elindulnánk nyaralni szerinted hova mennénk? Japán Amerika vagy Anglia és az már tuti hogy nem angliaxd Esetleg valaki tudja?
    a szókirakóba is találtam egy újat K____D --> KALAND
    remélem tudtam segíteni.:)

    VálaszTörlés
  7. Kentin
    apjával való kapcsolata
    Kezdetben nehéz volt megértenetek egymást, de a katonai suli után jobb lett

    hova vinne minket el
    NEM a hegybe
    (és mivel a luxusszálloda távol áll tőle, szerintem a fákra függesztett kunyhót)

    állatok:
    felélesztik benned a védelmező ösztönt

    sportág:
    kosárlabda (és kondi? talán, de az első volt a jó válasz)

    szeme:
    kontaklencse

    VISZONT elmondanám, hogy például nekem a Natanielesnél amit írtál nem volt jó, és egy videósnál pedig láttam, hogy jó választ ad meg egy kérdésre, ugyanazt adtam meg, de nem sikerült.
    Nem tudom, de lehet egyenlőre nem holtbiztos a játék, vagy pedig ilyen kiszámíthatatlan.
    Az összes választ a tapasztalatom alapján írtam meg.

    VálaszTörlés
  8. Lisander ISLAND a nyaralási válasznál

    Armin RAJONGÓ starvars kérdésnél
    BEVÁLLALÓS szerelemben kérdésnél

    Kentin KOSÁRLBAD ÉS ÚSZÁS a sportolás kérdésnél
    KONTAKLENCSÉT HORD mit tett hogy ne keljen szemcsit viselnie kérdésnél

    Castiel GEREKKOROTOK ÓTA amber mióta van belé zúgva kérdésnél

    VálaszTörlés
  9. Az egész napot megmentitek ezzel hogy ilyen gyorsan tudtok válaszokat adni nekünk! Taps taps nektek! Hálám örökké üldöz titeket is! :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm, hogy ilyen gyorsak és pontosak vagytok!
    Elvileg mindent beleírtam a bejegyzésbe, továbbra is várom tőletek, és ahogy ígértem, egy novella is érkezik ajándékként, úgy fogom ütemezni, hogy a bejegyzés előtt jelenik meg, így ez marad első helyen :D

    xoxo,
    T

    VálaszTörlés
  11. G _ _ _ _ _ _ R = GAVALLÉR :D

    VálaszTörlés
  12. Nataniel a POLLEN-re allergiás :D

    VálaszTörlés
  13. Lysander: Ha elvinne moziba, akkor milyen filmet néznénk? = öltönyös/gavalléros (nem tudom pontosan, de tuti hogy nem művészeti és nem is romantikus dráma xD )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre én is kíváncsi lennék válasz valaki a film nézésre?

      Törlés
    2. Kosztümös előadás vagy valami hasonlót ír. De az a jó válasz.

      Törlés
  14. S_ _ _ _ _Ő=SZERETŐ

    VálaszTörlés
  15. B _ _ _ _ N = BONBON

    Castiel: Van egy lány, akinek ha szüksége volna a rám, azonnal segítenék neki... = IRIS

    :D

    VálaszTörlés
  16. Armin: a star warsos kérdésnél: mert rajongó

    VálaszTörlés
  17. Castielnél van egy olyan hogy Szerinted hová mennék el veled nyaralni - San Francisco

    VálaszTörlés
  18. G??????M = GYŐZELEM

    VálaszTörlés
  19. G_ _ _ _ _R ---> GYÖNYÖR

    VálaszTörlés
  20. Lisander
    Az ideális kapcsolat...
    ROkonlelkek kapcsolata

    VálaszTörlés
  21. Minijáték: Házaspár , Idill :)

    VálaszTörlés
  22. Kentin legjobb barátja Alexy.
    Szintén Kentin: Van vmi olyasmi kérdés, hogy tudjuk e kit nem bírt látni kifestve és még félt is tőle, de már nem /lol nemértem mi ez a kifestve dolog/ NEM Lisander volt a válasz, a másik akire tippelnék az Castiel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. EZ A JÓ: Kentin: Van a gimiben egy srác, akit látni sem bírtam kifestve… Először még féltem is tőle, de mostmár nem. Szerinted ki ő? Castiel

      Törlés
  23. Armin:
    - A gimi melyik helyét szeretem legkevésbé (*A kertet, *a könyvtárat, *A biokémia termet) Kert :D
    - Amikor arról kérdez, hogy melyik fiú tetszik neki amit én sem értek :S Akkor nem Castiel volt a jó válasz, gondolom akkor Nataniel az.

    VálaszTörlés
  24. Lisander: Ideális kapcsolat.. : Rokonlelkek kapcsolata, közhelynek tűnik de, ha olyan régóta létezik ez az idea biztosan van valóságalapja.... Nem pontosan így, de ilyesmi.

    VálaszTörlés
  25. L _ _ _ _ _ _ S --> LÁNGOLÁS
    C _ _ _ _ K --> CSÓKOK

    VálaszTörlés
  26. LYSANDER
    Nem tudom, tudod-e, hogy nagyon szeretem a színházat, különösen a klasszikusokat. Megtudnál nevezni egyet a
    kedvenc drámaíróim közül?
    * Jean Racine

    Emlékszel milyen a vércsoportom?
    * AB-

    Az egyik osztálytársnőm kémiaórán egyre szimpatikusabb. Tudod, kiről van szó?
    -NEM Iris

    CASTIEL
    Emlékszem, amikor megérkeztél a gimibe ….azt a pólót viseltem, amin a kedvenc rock együttesem van. Emlékszel az együttes nevére?
    *Winged Skull

    Az egyetlen dolog, ami tökéletesen kikapcsol az órák után, ha sétálok a kutyámmal.. Egyébként tudod a fajtáját?
    -Egy Beauce-i juhászkutya

    NATHANIEL
    Ha azt mondanám, hogy töltsük együtt a hétvégét, mit csinálnánk?
    *NEM EZ! --> Egy gazdag történelmi múltú város megtekintése, mert kettesben művelődni jobb.

    A minijátékban találtam egy olyan lehetőséget, hogy: C????K --> CSÓKOK

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lisandernek a kémiaórásnál h ki szimpatikus neki Carla a jó válasz.

      Törlés
  27. Natanielnél a magas sarkús válasz nem jó :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott két választási lehetőség van még, figyelmesen olvassunk!

      Törlés
    2. A ceruzaszoknya se volt jó szóval a kézitáska :)

      Törlés
  28. Nagy SEGÍTSÉG lehet a minijátékhoz ez az oldal is:
    [url]http://szotar.com/szavak-listaja[/url]

    VálaszTörlés
  29. Lysandernél Mit tart elegánsnak egy lányon LOKNIS LAZA RUHÁT nekem ez volt a jó válasz.

    VálaszTörlés
  30. A nathanieles nél amikor melodyrol beszél az jó hogy icsit zavar téged de értékeled

    VálaszTörlés
  31. Nataniel
    Melody
    Érteled, de nem rajongsz érte

    VálaszTörlés
  32. Hello:) Egy kérdés: Az ajándék képet hogy lehet megszerezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fel kell hívni a fiúkat és válaszolni a kérdéseikre, és az utolsó kérdésért egy képrészletet ad a játék :D

      xoxo,
      T

      Törlés
    2. Rendben. Köszönöm a választ^^

      Törlés
  33. Hali!
    Azt hiszem, ez a szó még nem volt:
    R----C = Románc

    VálaszTörlés
  34. K----Ó = Kupidó

    VálaszTörlés
  35. Nataniel AMERIKÁBA menne velünk szívesen :D

    VálaszTörlés
  36. LySANDER-nél volt egy olyan kérdés h kémia órán kit kedvelt meg vagy valami ilyesmi volt és NEM volt jó PEGGY

    VálaszTörlés
  37. Ö _ _ _ _ S = ÖLELÉS

    VálaszTörlés
  38. S_ _ _ _ _ _S = SZÉDÍTÉS

    VálaszTörlés
  39. H _ _ _ _ _ _ R = HÁZASPÁR

    VálaszTörlés
  40. Valaki tud segíteni? A minijátékban nem tudom ezt:
    B E _ _ _ _ S
    még annyit tudok hogy van benne É betű

    VálaszTörlés
  41. A Natanielesnél amikor megkérdezi, hogy ha ketten elindulnánk nyaralni hova mennénk az Amerika.

    VálaszTörlés
  42. KENTIN: Hova vinne randizni: Raftingolni. Igaz sport, de össze kell bújna. Valami ilyesmi

    VálaszTörlés
  43. Lisandernek milyen a vércsoportja?

    VálaszTörlés
  44. V_ _ _ _ _Y= VISZONY

    VálaszTörlés
  45. CASTIEL: Egyszer azt hitted, hogy Lysander egy szellem, aki a gimiben kísért, hahaha! Aztán, ahogy kitartóan kutakodtál, felfedeztél valamit…..Tudod, mi volt az?
    1.Néha elbújsz a pincébe cigizni.
    2.Néha félrevonulsz Lisander-szövegeket olvasni a naplójából.
    3.Néha lemész egyedül az alagsorba gitározni?
    Itt melyik a helyes??

    VálaszTörlés
  46. Lysander: Észrevetted, hogy kicsit más az öltözködési stílusom. Melyik stílusról van szó? Viktoriánus

    VálaszTörlés
  47. Lisandernél volt egy olyan kérdés, hogy milyen stílus az öltözködése, viktoriánus volt a jó válasz

    VálaszTörlés
  48. Lyasander: a lány akit megkedvelt kémia órán--> Capucine

    VálaszTörlés
  49. Lisander:
    Rokonlelkek kapcsolata

    VálaszTörlés
  50. R_ _ _ _ C ----> ROMÁNC <3

    És nem Rib*nc (Pedig ez volt az első amire gondoltam :'DD)

    VálaszTörlés
  51. Castiel:

    Az egyetlen dolog, ami tökéletesen kikapcsol az órák után, ha sétálok a kutyámmal.. Egyébként tudod a fajtáját?

    Egy beauce-i juhászkuya.

    Ha valami művészi tevékenységet kellene választanom, ...mi lenne az ?

    Festés


    Sziasztok!
    Bár lehet már valaki meg osztotta. De inkább legyen meg többször, mint egyszer sem. :-)

    Üv.: LinChan

    VálaszTörlés
  52. LYSANDER: Ha elmennénk együtt moziba, akkor milyen filmet ajánlanék?
    VÁLASZ: Öltönyös filmet :D

    VálaszTörlés
  53. Lysanderről azt hittük az első találkozásnál, hogy egy KÍSÉRTET :D

    VálaszTörlés
  54. Szia! A "S _ _ _ _ _ _ S" nem SZÉDÍTÉS, hanem SZAKÍTÁS! ^^ Remélem segítettem vele!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy észrevettem, ezt rendszere válogatja, mert most pont ezt dobta fel nekem, és nem fogadja el a szédítést, igaz, a szakítást sem.


      xoxo,
      T

      Törlés
    2. Teljesen igazad van, ma én is így jártam. Úgyhogy bocsánat, tévedtem, lehet az szédítés is. ><

      Törlés
  55. hol találom kupidót? :0

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bárhol lehet, türelmesen körbe kell járni mindent. Fórumtól elkezdve a szekrényen át a boltig.

      xoxo,
      T

      Törlés
  56. Lisander: Szárnyas tetoválása van és az anyja neve Josaine vagy mi.

    VálaszTörlés
  57. V _ _ _ _ _ _ M --> VONZALOM

    VálaszTörlés
  58. Hogy néz ki Kupidó és hol keressem?
    Illetve a tündérkeresztanyától kaptam valamit a szorgalmamért, de nem tudom hova lépjek, amikor azt írja, hogy az esemény oldalára.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csókra bal oldalt az oldalon egy kis fülben vagy a város részben a sátorra :)

      Ha belemész a játék felületén a pasik részbe, az egyéb között találsz róla képet:)

      xoxo,
      T

      Törlés
  59. Castel: Nem tudom, te tudod-e, hogy nem voltam mindig vörös... korábban a hajam színe? FEKETE

    Köszönjük szépen a munkádat, nekem is sokat segítettél már :)

    VálaszTörlés
  60. Valaki tudna segíteni? A minijátékban 5 betűs szó L_ _ _K és NEM a lélek mert már kétszer is próbáltam.

    VálaszTörlés
  61. Valaki tudna segíteni?
    GY____R nem gyönyör
    és van benne ö betű is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld meg azt, hogy GYÖTÖR.

      Törlés
    2. Próbáld meg azt, hogy GYÖTÖR.

      Törlés
    3. Na, az van, hogy szerintem hibás a rendszer vagy nem tudom, de másodjára beírtam a gyönyört, és nem fogadta el, azt írta ki, hogy a y-t eltaláltam, ö betű pedig van benne de nem ott. És ezt eléggé furcsálltam, mert ha nem gyönyör, akkor mi lehetne még, szótárba is kerestem, és nem találtam rá. Aztán lehet hogy frissült valahogy, de már 4 próbálkozásom volt, és akkor kiírta, hogy a gyönyör teljesen jó, szóval újra beírtam, és akkor már elfogadtam. Azért köszönöm a segítséget :D

      Törlés
  62. Szerintem valami baj lehet a szerverrel, mert a GAVALLÉR szóból azt írta, hogy az é betű nincs benne, de a többi mind jó volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is azt írta ki elösször, de másodjára elfogadta

      Törlés
  63. S_ _ _ _ _ _M = SZERELEM

    VálaszTörlés
  64. Nem tudjátok hogy a S z _ _ _ _ _ S mi lenne a jó?szakítás szédület nem jó viszont van benne T betű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szédítés, azt hiszem ez nekem is volt, és a szédítés volt a helyes

      Törlés
  65. Castiel: Az egész gimi tudja, hogy Amber teljesen odavan értem … Tudod, mióta tart?
    Gyermek korotok óta.
    Köszönöm a segítséget! :)

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok!
    Valaki tud segíteni?
    P____I
    Tippem sincs mi lehet már kétszer is próbálkoztam de nem sikerült egy betűt se eltalálnom..

    A segítséget előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  67. Sajnos bugos volt feltehetőleg a rendszer, ezért nem jött ki sokatoknak a szó :(
    Remélem lesz érte kárpótlás, elvileg tudnak róla azok, akiknek tudniuk kell.

    Nagyon nagyon köszönöm a sok segítséget, mindent azt hiszem még nem sikerült beleírni a bejegyzésbe, de igyekszem!
    Hálás vagyok nektek, remélem a történeteket is ilyen lelkesen olvassátok a blogon csak elfelejtetek megjegyzést hagyni :(


    xoxo,
    T

    VálaszTörlés
  68. Mi ütös leginkább nálam egy lányon? Szemüveg/ Hálóing/ Szakadt farmer
    (nem biztos a jó megfogalmazás és Arminnal volt ez a kérés.) A farmer az tuti nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szemüveg, olvassunk figyelmesen, már néhány napja bekerült a listába.

      xoxo,
      T

      Törlés
  69. talán a szemüveg

    VálaszTörlés
  70. s------s=SZAKÍTÁS

    VálaszTörlés
  71. ÁRMIN:Mióta ebben a gimiben vagyok, nagyon jóba lettem az egyik osztálytársammal. Tudod, kivel?
    nathalien vagy castiel vagy kentin ...melyik lehet a jó válasz??
    (én kentinre tippelnék)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a nathalien lesz jó mert kiprobáltam kentinnel nem volt jó

      Törlés
  72. Castiel
    Nem titok, hogy a gimiben nem vagyok jóban a többsèggel. De van egy lány, aki szimpatikus nekem. Ha szüksège lenne a segítsègemre nem haboznèk...
    -Megoldás Iris :D

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok!
    Castel: Pillanatnyilag a legtöbb, amit tervezek egy lánnyal...
    Bemutatni a szülőknek.
    Remélem segíthettem ^^ Az oldal eddig nekem is nagyon sokat segített :)

    VálaszTörlés
  74. U------S = UDVARLÁS
    Bocsi ha már volt :)

    VálaszTörlés
  75. CASTIEL:
    Nem titok, hogy a gimiben nem vagyok jóban a többséggel. De van egy lány, aki szimpatikus nekem. Ha szüksége lenne a segítségemre, nem haboznék…

    1.Violettáról van szó.
    2.Irisről van szó.
    3.Amberről van szó.
    Melyik a helyes válasz??

    VálaszTörlés
  76. Sziasztok!
    A kérdésem az lenne, hogy lehet-e tudni hogy meddig tart ez az event? Csak azért, hogy lesz-e időm összegyűjteni az összes ruhát vagy inkább vegyem meg akciópontért?
    Köszi a választ előre is!
    Mariann

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      CSJ oldalán az eseménynél fenn is van, hogy mettől meddig tart (24-ig), de úgy van kiszámolva, hogyha mindennap belépsz és teljesíted a feladatokat, akkor mindent meg tudsz szerezni.

      xoxo,
      T

      Törlés
  77. Köszönöm szépen a válaszod. Így már biztosan meglesz az összes ruha. :)
    Egyébként nagyon szuper az oldalad, sokat segített már az eventnél. Köszönöm!
    Mariann

    VálaszTörlés
  78. Nagyon sokat segített az oldalad az eventnél, köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm