Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. április 28., péntek

32. epizód - Kettős élet, boldog élet

Kedves Csábítók!

Ez az epizód - AP hiányában - szabad fordítású, így előfordulhat, hogy nem fognak egyezni a párbeszédek 100%-osan. Időm is kezd fogyatkozni, ugyanis kemény ZH (zárthelyi dolgozat) időszak van és hamarosan megkezdődik a vizsgaidőszak... Akik pedig érettségiznek, azoknak meg az érettségi! 
Kitartás, csak azt mondják, hogy nehéz és szörnyű :D Menni fog az, meglátjátok! ;)
Szóval, az oldalon hivatkozott oldal fordítása olvasható most itt, igyekszem pótolni és kerekíteni a dolgokat. 
Hétvégén pedig érkeznek a fejezetek, lehet, hogy egyszerre többet is hozok nektek, hiszen rég volt már friss... Pedig az írók becsülettel megírtak már mindent :D 

Sikeres csábítást! 





Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi
(ha alacsony és magas egyszerre van, akkor a határ 65)

Rövid történet: Meglátogattuk Lisandert a kórházban az előző epizódban, most pedig tovább zajlanak az események, és további fejlemények is kiderülnek. Párunkkal beszélgetünk még, és egy kis csajos kikapcsolódásban is részük lesz végre.

Tündérkeresztanya:  hálósapka (park, amikor a szülőket meg kell kérdezni, hogy Rosánál alhatunk-e)


Pénz: $10 – busz Lisanderhez

Rejtett tárgy: amikor Lisandernél járunk, akkor találhatjuk meg az elvesztett kulcsunkat.




AP fogyasztás: 400 – 700 AP

Megjegyzés: A 28. epizódtól fogva amikor visszajátszol, a játék meg fogja kérdezni, hogy melyik fiúval akarod játszani az epizódot. Akit választasz, csak azzal lehetséges a kép megszerzése. Ez a lehetőség azonban csak a számítógépen érhető el, mobil- és táblagép alkalmazáson keresztül nem.

FONTOS!
Ha Lisanderrel randizunk, akkor a 23. epizódban választott pizsamát kell felvennünk, amikor Rosalia nálunk alszik. Amíg ezt nem tesszük meg, nem tudunk továbblépni az epizódban.


TEHÁT HOGY TOVÁBB TUDJ LÉPNI, EZEKET A DARABOKAT KELL FELVENNED:

VAGY
 3 - 3 darab ruháról van szó, semmi másról!





 Új helyszín: technika terem





Színkerék

Hogyan hajtsd végre?
A színekre kell kattintani. Ahhoz, hogy SSSC-t kapj, azaz sárga-sárga-sárga-ciánkéket (világoszöld), rá kell kattintanod háromszor a sárgára, egyszer a ciánkékre, aztán a sárga melletti üres helyre, és az zöldre vált. Ezt kell ismételni, amíg a kör teljesen színes nem lesz.



Új karakter
igazából nem is új, de engem megijesztett a játék során...





Karakter
Lehetőség
A. (Félek, hogy anyu hazajön, úgyhogy inkább magamhoz veszek egy üveg vizet, és kimegyek.)
B. (Felhívom a nagynénémet, hogy megbizonyosodjak róla, hogy ott van anyukám. Remélem, nem tartja majd gyanúsnak.)
C. (Szerencsém van.) → fiúk bemennek a szobánkba; TOVÁBBI PÁRBESZÉDEKHEZ VEZET
Ha van kinn kép a szekrényünkön valamelyik fiúról, aki nem az, aki felmegy hozzánk, azt jobb, ha minél előbb levesszük! :D

Lehetőség: Lisander szekrények kódja
A. 1234.
B. 2211 → ez a születésnapja
C. 0203

Lehetőség
A. (Lehet, hogy Carlával nem vagyunk túl jóban, de nem hagyhatom, hogy így beszéljenek vele. Ez nem igazságos!) → Peggy/Carla képez vezet
B. (Kizárt dolog, hogy beleszóljak a vitájukba. Nincs most hozzá nagy kedvem...) /




Nataniel
Az édesanyám…
A. Sajnálom, remélem nem volt vészes… /
B. Jó lehetett a hangulat… +
C. Sikerült kibékülnötök? /







Castiel

Amikor az a feladat, hogy keresd meg, találkoznod kell előtte Amberrel, Priyával, Arminnal, Rosaliával és Alexyvel is. Aztán Iris mondja meg, hogy a pincében van.

Vicces vagy. Miért tudnám nála jobban?
A. Mert te vagy a legjobb barátja! +
B. Mert te nem vagy annyira szeleburdi! /
C. Mert neked nincs emlékezetkiesésed! -

Lehetőség
A. Miért nem hoztad Demont? /
B. Szóval… jobb a helyzet a szüleiddel? –
C. Mindenesetre, azt sem tudom hol laksz… messze van? +







Lisander
Szia…
A. Hogy vagy? Aggódom miattad.  + → Lisander képhez vezet (csak a vele való randizás esetén)
B. Ma már emlékszel rám? /
C. Jöttem felváltani Rosát. /

Így van?
A. Igen, jól érzed. /
B. Nem értem, miért mondod ezt. /
C. Nincs mit mondanom magamról. /

Kicsit félek…
A. Lehet, hogy még nem állsz készen. –
B. Szeretnél egyedül maradni? /
C. Ne félj, nem vagy egyedül. /





Kentin
Ha felesleges lenne a katonasulis tapasztalatom, az nagyon rosszul esne.
A. Pedig azt hittem, örültél, hogy megcsináltad azt a sulit. /
B. Pedig nem volt haszontalan. Nézd, mennyit fejlődtél tőle! /
C. Tényleg, még sose mesélted el, milyen volt… +

Minél többet látom, annál jobban idegesít. Nem bírom elviselni, hogy folyton kigúnyol!
A. Ne kiabálj velem! Nem tehetek róla! +
B. Nyugodj meg, azt se tudom miről beszélsz… -
C. Mit csinált, hogy így felidegesített? /





Armin
Sikerült leráznom, hogy egyedül választhassak.
A. Jól tetted! Nagyon jól áll. +
B. Nekem korábban jobban tetszettél.  /

Lehetőség
A. Nem zavar, hogy kinn vagyunk? –
B. Szóval azóta folytatod az ismerkedést az irodalommal? +
C. Mit csináltál tengap vásárlás után? /

Lehetőség
A. Mit csinálsz? –
B. Mit rejtegetsz? +
C. Sajnálom… zavarok? / vagy -



Iris
Lehetőség
A. Te nagyon jó fej vagy, Iris. Biztos vagyok benne, hogy Lisander örülni fog, ha meglátogatod. +
B. Miért vagy mindenkivel ilyen kedves? /
C. (Nem mondok mást.)





Rosa

FONTOS!
Ha azelőtt találkozol vele, hogy a kórházba érnél, ne vele menj meglátogatni Lisandert, különben nem kapod meg a képet vele.

Szeretnéd, ha maradnék? Megértem, ha nem szeretnél egyedül lenni.
A. Nem. (Nagyon határozottan válaszoltam.) → Lisander képhez vezet
B. Ha akarod… /

Nem akarom elhinni, hogy olyan furcsa mint ahogy Amber és Charlotte mondja.
A. Hát tényleg fiatal és elég érdekes a stílusa. /
B.Aranyosnak tűnik. Én még senkivel sem láttam Carlát ilyen kedvesnek. → Rosa képhez vezet, meg kell vásárolnod a piros hálóinget hozzá.
C. Egyáltalán nem az esetem, de ízlések és pofonok...

Lehetőség
A. Aludnunk kellene… Késő van már és holnap iskola… /
B. Fáradtnak tűnsz. Szeretnéd, hogy főzzek neked egy kávét? /
C. Ennyire unalmas, hogy Amber szerelmi életéről beszélgetünk? → Rosa képhez vezet

Lehetőség
A. (Nem foglalkozom vele.)
B. (Ránézek.) → Lisander képhez vezethet



Priya
Ne haragudj, hogy elrontom a hangulatot!
A. Nem kell bocsánatot kérned, nem lehet mindig csak pozitív dolgokról beszélgetni. /
B. Tényleg nem túl vigasztaló. -
C. Ez jó alkalom rá, hogy jobban megismerjelek. +

Igen, teljesen elrontottam a kromatikus körömet. Amint festeni vagy rajzolni kell, teljesen leblokkolok.
A. Nem úgy volt, hogy Viola segít neked? /
B. Nem lehetünk mindenben jók. –
C. Biztos vagyok benne, hogy hamar belejössz. /

Lehetőség
A. … nem olyan rossz. /
B. … elég meglepő. /
C. … borzalmas. /

Remélem kitetted a művemet a nappaliba.
A. Természetesen! A szüleim nagyra értékelték az ecsetvonások finomságát.  /
B. Hahaha, nem… A szekrényem belsejére ragasztottam ki! +
C. Jaj dehogy, micsoda borzalom! -






Carla
Vicces, ezzel a sok színnel néhány kép versre emlékeztet.
A. Semmi értelme nincs annak, amit mondasz. /
B. Ez szép, amit mondasz. -
C. (Meglepetten néztem rá.) +




Mrs Delanay
Ott volt, amikor a baleset történt, úgyhogy gondoltam, lehet, hogy tudja, mi a helyzet.
A. Voltam bent nála. /
B. Véletlenül voltam ott, mint a tanárnő./




Melody
Ha valóban fiatalabb, mint Amber állítja, akkor lehet, hogy szégyellte.
A.Nem vagy véletlenül féltékeny? -
B. Lehet, hogy csak meg akarta tartani magának... Néha vannak titkaink, amiket még a legközelebbi barátainknak sem mondunk el. +
C. Én nem tudom. /



Amber
Te meg mit nézel?
A. Semmit (inkább eliszkoltam). /
B. Mit érdekel az téged? /
C. Te egy két lábon járó műsor vagy. - 















Remélem sikeresen csábítottál :D 




Képek: pinterest

33 megjegyzés:

  1. Mi történik akkor,ha nem teszem el a képet?Arminnal vagyok,Lisanderes kép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem enged tovább a játék :D

      xoxo,
      T

      Törlés
    2. nos úgy látszik telefonon másik fiókom van,de én vagyok az.köszönöm a választ.azt hittem valami veszekedés lesz meg minusz :D

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Halii! Vagy 3x körbementem a parkon de még mindig semmi... kell valahova máshova is menni, hogy megkapjam? vagy ilyesmi? néztem pár videót de ők sem kapták meg vagy nem tudom ...
    Valaki tudna segíteni? Mármint nem mintha olyan fontos lenne az a hálósapi de na ><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmmm...neem?! >< erre annyira nem gondoltam csak most indultam el épp a butikok felé amikor elfogyott az ap.. na szép!
      Nagyon köszönöm a gyors választ! <3 sokat segített

      Törlés
  4. Végül nem lett meg... rávettem magam és vettem ap-t... mindent körbejártam amit lehet (lakáson kívül) suli kávézó park boltok busz bazár ház előtt STB. 80 ap minimum elment rá :o na mindegy remélem más azért sikeresebben jár/járt mint én :D

    VálaszTörlés
  5. Hali!
    Rosát hol lehet megtalálni, mert már mindenhol megnéztem a suliba. Most ott tartok hogy el kell hívnom a pizsipartira :D De tényleg nagy segítség lenne ha valaki megmondaná hol találhatom, mert már egy csomó AP-m elment rá. A segítséget előre is köszi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      sajnos a játék nem dobja fel mindenkinek mindig ugyanott az embereket, de mindent körbejártál?

      xoxo,
      T

      Törlés
  6. Sziasztok! Nekem olyan dologban lenne szükségem segítségre, hogy hiába adom rá a pizsamában, nem enged tovább. A rókás meg van teljesen, a kéknél viszont nincs meg a zokni, de nem is találom a bazárban. Ilyenkor hogyan tovább? Előre is köszönöm a választ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Azt vedd fel, amiben az előző epizódban is voltál.

      Akkor sem enged tovább?

      xoxo,
      T

      Törlés
    2. szia nekem is ez a gondom s én sem jutok tovább agyik pizsomában sem

      Törlés
    3. Szia!

      Ugyanazt vetted fel, ami az előző epizódban volt rajtad? Semmi extra kiegészítő nincs rajtad csak az a pizsama?
      Ha így sem jutsz tovább, akkor a támogatási csoportnak vagy egy moderátornak írj, ők fognak tudni segíteni, ha valami más a probléma gyökere.

      xoxo,
      T

      Törlés
  7. Igen már mindenhol megnéztem vagy tízszer, de semmi. Csak velem cseszik ki a játék ennyire!? Hol bukkanhat fel esetleg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Találkoztál már az összes szereplővel? (Alexy, Armin, Castiel, stb)

      xoxo,
      T

      Törlés
  8. Szia egy észre vétel:mikor Castielt kell meg keresni én akkor Benzinnel is találkoztam:)

    VálaszTörlés
  9. Csak jelezni szeretném, hogy Priyánál a "Nem olyan rossz." válasz nekem csak feljebb vitte a mutatót. :))

    VálaszTörlés
  10. sziasztok!

    Azt szeretném kérdezni, hogy ennek a kromatikus körnek lesz valami jelentősége a későbbiek folyamán? Mert nem sikerült tökéletesen megcsinálnom. Olyasmire gondolok, mint amikor dolgozatot írtunk valamelyik epizódban és pár epizóddal később kaptunk érte zsebpénzt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Azt hiszem csak a Patrikkal való viszonyunk múlik rajta, meg persze a tanulmányi eredményünkbe is beleszámít.
      De konkrétat még nem tudok (aki igen, ne habozzon megosztani!)

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
  11. Sziasztok!
    Most játszom újra az epizódot (egy másik pasival). Az első végigjátszásomban a pizsamát vettem meg, és meg is kaptam Rosával a képet. Ha most a másikat veszem meg, akkor azzal gondolom, hogy megkapom a másikat is. Gondolom, hogy attól még a Rosás kép megmarad, de meg szeretnék ebben bizonyosodni, szóval az lenne a kérdésem, hogy ettől a másik kép nem vész el, ugye? :) Előre is köszönöm a választ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Természetesen megmarad a már megszerzett kép:)

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
    2. Köszönöm a gyors választ! :)

      Törlés
  12. Szia! Mikor ruhát kell választanunk akkor melyiket kell választanom ha Arminnal Vagyok?

    Válaszod előre köszi! :)

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Most már kb 500-1000ap között tartok a suliban Rosat keresve de sehol nem találom vmi tipp h merre keressem? Hatalmas segítség lenne.. láttam h már volt hasonló kérdés tényleg örülnék egy tippnek is:h én pl itt vagy ott taliztam vele

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!

    Nekem Priya-nál felvitte a "... nem olyan rossz." megjegyzés! :O

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok! kérdés: nekem semmilyen kép nincs kint a szobámban a szekrényen még is amikor Arminnal a szobába mentünk volna kiírja,hogy valami elromlott és nem enged tovább.... teendő?? (másik karakterrel tudok játszani)

    VálaszTörlés
  16. Szia
    Én olyat szeretnék kérdezni, hogy pizsomát fel akarom venni, de a fehérneműt nem engedi levenni a rendszer. De így meg nem fogadja el a pizsomát és nem enged tovább

    VálaszTörlés
  17. időre megy, oh istenem xD

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok:
    Megtudom szerezni a Lysander-es és a Carla-s képet egyszerre? Vagy ha az egyik megvan a másikat már nem kapom meg.

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm