Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. június 21., szerda

Zene ünnepe

Kedves Csábítók!


Habár az utolsó pillanatban írták ki a fórumra, hogy spóroljunk az AP-val, én úgy érzem, ez egy nagyon jó zeneünnep!
Aki épp 0-án van és csak a napi 10 AP-t tudja megszerezni, annak sem kell félnie, mindent meg fog tudni szerezni, ha szorgalmasan belép! 
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de a legutóbbi események mind AP falók voltak, így nekem több ezer $-om van... gyakorlatilag minden darabból meg tudok szerezni két-három szettet legalább!
Szóval szerintem hiába mennek arra, hogy vásároljunk AP-t, azért gondolnak azokra is, akik ezt nem tehetik meg. (Nem, ez nem fizetett reklám, de láttam, hogy az egyéb közlési felületeken hogy egymásnak estetek ezen a téren.)

No, akkor milyen is ez az esemény:

(Tündérkeresztanya szerintem nagyon állat!:)





Mint eddig mindig, most is feladatokat kell teljesíteni, amiért hangjegyeket kaptok. Ezeket úgy lehet beváltani, ha a különböző hangszerekre kattintva megcsináljátok az adott zenéz feladatot. Remek is koncertet lehet csinálni, érdemes a laptopon/számítógépet hangot adni a játékra.

A hangjegy elég feltűnő, könnyen megtaláljátok!


És mint fentebb írtam, különböző színekben megvásárolhattok majd minden darabot, természetesen már nem AP-ért.



1. Gitár                           2. Szintetizátor
3. Dobfelszerelés                         4. Mikrofon          

Nekem eddig a meglepetés ruhadarab tetszik a legjobban!
(ezt nem lehet megszerezni más színben, csak egyben!)


Köszönöm a beküldést Mila:

A szett darabjai:
Show must go on 


Kellemes kikapcsolódást mindenkinek, lépjetek be mindennap!
Most is lehet szerezni ajándékképet :D



Ti milyen "technikát" használtok a minijátéknál?

Osszátok meg egymással, hogy mindenkinek sikeres legyen az esemény! :)


Én számolom az érkező nyilakat, úgy csak arra koncentrálok, és eddig 92-nél rosszabb pontom nem lett :D



Nem lehetetlen elérni a 100-at! :D 




26 megjegyzés:

  1. Hogy néz ki a meglepetés?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel alig néhány órája kezdődött az esemény, még nem tudni.
      Amint elérhető lesz az információ, fel fog kerülni :D

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
    2. Szia!
      Időközben megtaláltam.
      https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19424530_1234182346703835_5461442718761896672_n.jpg?oh=ee74214cc9ecc55fe96f59434b790b54&oe=599D5BF1

      Törlés
    3. Köszönöm, már e-mailben is érkezett róla kép, fel is került! :D

      Törlés
    4. Going To Hell. Pretty Little Reckless? Taylor Momsen? :o

      Törlés
  2. Ha kivégeztem az epizódokat, és nem tudok haladni akkor is meg tudom csinálni az egész eventet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Természetesen, hiszen van tartalék AP-d ebben az esetben.

      DE!

      20 AP-ba kerül 1 db violinkulcs. Szerintem célszerű egy visszajátszás.
      Legalábbis én ezt szoktam csinálni, amikor lépegetni is kell a teljesítendő feladatokért.
      Az első néhány epizódból könnyű választani, mert azok kevés AP-t igényelnek, és általában az esemény utáni napon be is szoktam fejezni (ráadásul gyűlnek azok a képek, amik még nincsenek meg, talán lesz megint cosplay event, ahol a képek száma lesz a döntő a ruhák megszerzésében :)

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
  3. Nem igazán értem ezt a hangjegy keresős feladatot... :/
    Légyszíves el tudnád magyarázni, hogy hol bukkanhat fel? Csak barátok adatlapján, vagy máshol is?
    Előre is köszi a választ! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok!
      Nekem lenne egy olyan kérdésem,hogy gépen vagy telefonon egyszerűbb az event? Mindig monilról játszom és jelenleg a legnagyobb pontszámom az a 75-81.

      Törlés
    2. Nekem a gép jött be. Ott sikerült elérni a 100-at :)

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
  4. Szia! Meg tudnád mondai, hogy meddig fog tartani ez az event? Vagy azt nem lehet előre tudni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Az oldal esemény leírása ezzel kezd: június 21. és július 2.
      Minden eseménynél megadják az időtartamot :)
      http://www.csabitasboljeles.hu/forum/t1110%2C1-zene-vil%C3%A1gnapja-esem%C3%A9ny-a-cs%C3%A1b%C3%ADt%C3%A1sb%C3%B3l-jelesen.htm

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
  5. Hali! Lehet tudni, melyik ruha darabok tartoznak a hangszerekhez? Eddig csak azt tudom, hogy a szőke tartozik a mikrofonhoz. Előre is köszi a választ. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kék hajú tartozik a szintetizátorhoz... azthiszem

      Törlés
    2. Frissítettem a bejegyzést.

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
  6. Szia!
    Az a kérdésem hogy az extra öltözethez is jár egy szem? :)
    Mert a képen mássabb mint a többié(kivéve a gitáros)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az öltözethez nem jár szem olyan szemed lesz a képen amilyen van
      ha más szemszint szeretnél
      akkor mielött megkapod az ajándékot ne felejtsd megváltoztatni a gardróba
      tudod mint a randi képeknél

      Törlés
  7. Szia a kérdésem az lenne hogy 2 napja vettem észre hogy elkezdődött az esemény.. Meddig tart pontosan?

    VálaszTörlés
  8. Én az ütemre bólintgatom a fejem és minden 2.ütemre kell nyomni..lehet hogy hülyén hangzik, de szinte mindig 100 pontom lesz :D

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. szia az extra öltözethez jár fülbevaló?
    mert a képen van de szekrénybe nem találom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, jár. Nekem rögtön a lemez mellett van a szekrényemben:D

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm