Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. július 12., szerda

Új író a blogon: Maya

Kedves Csábítók! 


Több dolog is történt. Először is, hamarosan érkezik a játékban a következő epizód, remélem ma-holnap már fel is kerül!
Aztán az írók interjúi is bővültek, olvassátok csak el bátran a Történetek szekciónál, igazán érdekes!
És ami miatt létrejött a bejegyzés: új blog csatlakozik az oldalhoz.
Vicky, vagyis Maya blogja. Nagyon érdekes a koncepció, amit elképzelt, és eddig nagyon is jól valósítja meg, úgyhogy megéri bekukkantani hozzá: http://not-mystyle.blogspot.hu/
De hogy ezt a történetet milyen fanoknak ajánlom? 
Nos, az még titok! Mint a játékban, itt is alakítható a történet, majd kiderül, hogy ki lesz a befutó! Izguljátok együtt végig Maya napjait! :D




És akkor most az íróról néhány gondolat, amit megosztott velünk:

Nagyjából 2 éve foglalkozom írással fő hobbiként. Először egy könyvet kezdtem el, fantasy témával, jelenleg még nincs kész, de két blogbejegyzés között sokszor időt fordítok rá. Nem tervezem kiadatni, egyszerűen csak a saját magam szórakoztatására és fejlesztésére írom. A blogot leginkább legjobb barátnőm kérésére kezdtem el írni, de nem bántam meg, és most már csak magam miatt csinálom. Élvezem írni Maya blogját, és nagyon jól esik látni, amikor valaki hozzászól, vagy akár csak látom, hogy amikor megjelenik, hányan néznek rá a blogra.
Az egész Csábításból jeles őrület számomra négy éve kezdődött, akkor játszottam végig az első tizenhat epizódot, majd tartottam egy éves szünetet, amíg rá se néztem. Utána, nagyjából fél-egy éve megint rátaláltam, és ismét teljesen ráfüggtem. Ebből adódóan kedvenc karaktereimmel megfogalmazódott bennem egy történet, amit úgy gondoltam, jó lenne leírni, és amit mondtam, legjobb barátnőm hatására el is indult a blogom. Azaz, ha valaki beleolvas rájön, hogy tulajdonképen Maya blogja, és nem az enyém.
Szerencsére Mayával teljes mértékben tudok azonosulni, az én személyiségem kapta meg, habár próbáltam kiküszöbölni a legidegesítőbb tulajdonságaimat, de a hobbijai, a kedvencei, a stílusa majdnem teljes mértékig az enyémek. Nagyon szeretem ezt a történetet, habár a könyvemmel jobb kapcsolatot ápolok, de ez csak az ihlet mennyisége miatt van.

Ha tíz mondatban kellene jellemeznem magam, azok ezek lennének.

 - Külsőre egy 15-20 éves vékony, magas lány vagyok, hosszú, barna hajjal, barna szemekkel és szemüveggel.
 - Anime rajongó vagyok, akinek minden álma az írással és emberekkel foglalkozni az életében.
 - Életcélom eljutni Japánba, hisz a kultúrájuk, az ételeik, és természetesen a sorozataik mindennél jobban vonzanak.
 - Viszonylag kedvesnek, türelmesnek, és aranyosnak mondhatom magam, habár ez a beszélgetőpartneremtől függ.
 - Nehezen viselem azt, ha valaki érvek nélkül vitatkozik velem, és nem igazán tolerálom a hazugságokat, mellébeszéléseket.
 - Legjobb barátnőmmel interneten ismerkedtem meg, a Csábításból Jeles segítségével, így szerintem elmondható rólam, hogy senkinek se kell tőlem félni, nem öltem meg senkit azért, mert rám írt.
 - Sajnos kicsit telefonfüggő vagyok, de egyedül a messengert használom rajta, hogy kapcsolatban legyek a barátaimmal, akikkel épp nem találkozhatok, úgyhogy szerintem annyira nem nagy bűn.
 - Nagyon szeretem az aranyos dolgokat, ugyanúgy mint Maya, és ezt nem félek kimutatni.
Minimálisan gamernek mondhatom magam, hiszen naponta játszok valamivel, habár nincs sok tehetségem hozzá, de nagyon élvezem
 - Rengeteg Youtube csatornát követek, kedvenceim a TheVR, Nessaj és Mayara Rodriguez.



1 megjegyzés:

  1. Én már fel is kukkantottam a blogodra. Nekem nagyon tetszik az írásmódod. Rá is mentem a rendszeres olvasásra. ^^ Érdekelne, hogy Maya néven lehet-e téged megtalálni a csábításból jelesen? Ha nem szeretnéd elmondani akkor bocsánat a kérdésért csak nagyon szimpatikus vagy és szívesen osztanám meg veled privátban is a véleményemet a történetedről. :D :)

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm