Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. augusztus 25., péntek

33. epizód - A véletlen játéka

Kedves Csábítók! 

Megtörtént, itt van! Kijött a 33. epizód! :D
Még nem teljes a végigjátszás, mert elfogyott az AP-m, de hamarosan kiegészítem a hiányzó részekkel! :D 
Akikre nem jutott már AP, azoknak a fő dolgait megpróbáltam azért odaírni, hogy meglegyen, remélem ki tudtok rajta igazodni(:

Sikeres csábítást!


U.i.: Nektek mi a véleményetek Iris otthonáról? Álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen nagy és gyönyörű! o.O








-      Negatív válasz
/      Semleges válasz
+     Pozitív válasz
/ vagy + 75 pont körüli esélymérő a határ
Ha a válasz mögött egyik jel sincs ott, akkor nem tudom, melyik a helyes válasz.

AP: 350 – 575
Megszerezhető képek: 6/2  pasival való illusztráció min 75 esélymérőnél
Tündérkeresztanya: Bulizós kellékek - hajbavalóknál találod || Akkor találkozhatsz vele, amikor a feladatot írod az üvegezéshez (kert/nappali/szobák)

Rejtett tárgy: kulcsok, karkötőnk



Pénz:
Anya adja: 50$
Ruha: 335$
Ananászlé: 5$



Új helyszín: Irisék háza










Új karakter kinézet



Kit hol találsz:
Meghíváskor:Lisander - tornaterem, Castiel - pince, Priya - udvar, Peggy - folyosó, Carla - buszmegálló/kávézó

Irishez menet a parkon keresztül.

Viola keresésekor kávézó és boltok/bazár.
Viola érkezésekor udvar, Iris szobája.

Bújócskánál bentről haladj kifele.

Kentint a fürdőben találod, miután elmondtad, hogy bújócskázni szeretnétek.

Bújócska: nappali, fürdő, konyha, kert

Amikor a konyhában már túl sokan vagytok, menj ki az udvarra. 

Ahhoz, hogy megkaptad a pasiddal is a képet, olyannal beszélgess majd, akinél 75+ az esélyed (féltékeny legyen)




Priya és Iris illusztráció:
Ez nem a te dolgod. (Nataniel esetében)
A. Igazad van, elmegyek. illusztráció
B. Detektív lettél? / (-Iris)

Lehetőség (Castiel esetében)
A.  Azt hiszem meg kellene állnunk. / illusztráció
B. Azt hiszem többet akarok. ( - Iris)

Lehetőség (Lisander esetében)
A.  Azt hiszem tudni akarom, ki az. (- Iris)
B.  Igazad van. Nem kellene mások életében vájkálni. illusztráció

Nem tudom. (Kentin esetében)
A. Nem nézel ki valami jól. / illusztráció
B.  Kíváncsi vagyok… (- Iris)

Meg akarod nézni? (Armin esetében)
A.  Igen, túl kíváncsi vagyok. (- Iris)
B.  Nem, maradjunk nyugton. illusztráció

Lehetőség
A.  (Elmegyek inkább enni. Nem akarom többet zavarba hozni Irist.) / illusztráció
B.  (Gyorsan bekukkantok a szobájába, és elmegyek…) /

Lehetőség
A.  Minden oké, Iris?
B.  (Kérdőnnézek rá.) /
C.  (Ma már eleget piszkáltam Irist. Nem kérdezek tőle többet.) / illusztráció






Candy/Karakterünk
Lehetőség - Amber
A.  (Jobb, ha nem hallja a beszélgetésünket, nehogy aztán meghívassa magát…) /
B. (Jó lenne provokálni kicsit…) /

Lehetőség – vita a konyhában
A.  Koktélt készítetek? /
B. Alkoholt akartok inni? /
C. Puncsot készítetek? / ez vezet a jó irányba

Lehetőség
A. (Kérdést fogok írni.)
B. (Feladatot fogok írni.)

Kérdés:
Lehetőség
A. Nem leszek durva, nem szeretnék senkit zavarba hozni.) --> Mi a legnagyobb terved?
B. (Merész kérdést fogok feltenni.) --> Mi az, amit szégyellsz a múltadból?

Lehetőség
A.  (Először is leírom a jó kérdést.) / (Melody igazat mond)
B. (Először is leírom a hazugságot.) / (Melody hazudik)

Feladat
Merész feladat: Egy perced van, hogy meggyőző szerelmi vallomást tegyél a tőled balra ülőnek. Hajrá.

Nem merész feladat: Ugrálj el féllábon az egyik fáig meg vissza.


Lehetőség
A.  (Azt hiszem maradok. Nem akarok senkit kellemetlen helyzetbe hozni.) /
B.  (Leírok valamit inkább…) /

Kő, papír, olló
Priya
A.  (…kő.) + (nyersz)
B.  (…papír) / (vesztesz, Rosa jön)
C.  (…olló.) / (döntetlen)

Ha döntetlen:
A.  (…kő.) / (vesztesz, Rosa jön)
B.  (…papír.) + (nyersz)

Rosalia
A.  (…kő.) / (nyersz)
B.  (…papír.) / (nyersz)
C.  (…olló.) / (nyersz)





Nataniel
Lehetőség
A.  (Megfogtam Nataniel kezét.) +
B.  (Próbáltam nem a Nataniel iránti vonzalmamra koncentrálni, hanem arra, hogy mit vegyek.) /
C.  (Elkezdtem beszélgetni Rosával.) /

Ez nem a te dolgod.
A.  Igazad van, menjünk innen. → Iris/Priya képhez vezet /
B.  Hová tűnt a nyomozási kedved? / (-Iris)

Mit szeretnél, Karakter?
A. Valami üdítőt kérek. /
B.  Szívesen megkóstolnám a puncsot. /

Lehetőség
A. Meglep, hogy ilyen lazának látlak egy bulin. +
B. Meglep, hogy eljöttél. /
C. Meglep, hogy sosem szerveztünk ilyen bulikat korábban.  /






Castiel
Lehetőség
A.  (Úgy mentünk, mint egy kis csoport) /
B.  (Olyan közel sétáltam Castielhez, amennyire csak tudtam…) +

C.  (Előre engedtem Castiel, hogy beszélgethessen Rosaliával.) /

Szolgálhatok valamivel?
A.  Valami üdítőt, kérlek. /
B. Szívesen megkóstolnám a puncsot. /

Mi van kislány, elengedted magad?
A. De te is egy kicsit. +
B. Nem kell folyton ironizálnod... +
C. Nehéz elengedni magam ebben a szituációban./


Lehetőség
A. Meglep, hogy ilyen lazának látlak egy bulin. +
B. Meglep, hogy eljöttél. /
C. Meglep, hogy sosem szerveztünk ilyen bulikat korábban.  /






Lisander
Lehetőség
A.  (Nem engedtem el Lisandert.) /
B.  (Engedtem, hogy Lisander előre menjen, majd elkezdtem beszélgetni Rosával.) /
C.  (Nem szabad, hogy folyton hozzá legyek ragadva Lisanderhez. Inkább előre megyek, és kiválasztom a gyümölcslevet.)  /

Mit szeretnél, Karakter?
A.  Valami üdítőt, kérlek. /
B. Szívesen megkóstolnám a puncsot. /


Lehetőség
A.  Tudni szeretném,miről van szó. (- Iris)
B.  Igazad van, nem kéne beleavatkoznom mások életébe. / Priya/Iris illusztráció

Lehetőség
A. Mi jár a fejedben? /
B. (Elsóhajtom magam.) +
C. (Erőt vettem magamon és nem szólaltam meg.) /



Lehetőség
A. Meglep, hogy ilyen lazának látlak egy bulin. +
B. Meglep, hogy eljöttél. /

C. Meglep, hogy sosem szerveztünk ilyen bulikat korábban.  /





Kentin

Lehetőség
A. (Cinkosan ránéztem Kentinre.) +
B. (Hagytam, hogy Kentin előre menjen és beszélgessen Rosáliával.) /
C. (Már tudtam, mit akarok venni, úgyhogy előre mentem). /

Igen, az egyik kontaktlencsémet tettem vissza, mert zavart, és majdnem kiesett.
A.  Az a híres kontaktlencse… Nem tűnik túl egyszerűnek a viselete. +
B. Nem kellene ennyit szenvedned ezért … /
C. Én már próbáltam színes lencsékkel. Csak hozzá kell szokni. -

Igen, az egyik kontaktlencsémet tettem vissza, mert zavart, és majdnem kiesett.
A. Jól vagy? Nem fáj? +
B. Annyira sajnálom, hogy ezzel kell szenvedned. /
C. A szemüveggel nem lenne ennyi gond... -

Gőzöm sincs.
A. Jobb, ha nem nézzük meg... → Priya és Iris illusztrációhoz vezet
B. Kíváncsi lettem. / (- Iris)


Töltök neked. Mit szeretnél, Karakter?
A. Valami üdítőt kérek. /

B.  Szívesen megkóstolnám a puncsot. /

Lehetőség
A. Meglep, hogy ilyen lazának látlak egy bulin. +
B. Meglep, hogy eljöttél. /

C. Meglep, hogy sosem szerveztünk ilyen bulikat korábban.  /





Armin
Lehetőség
A. (Előre engedtem Armint, hadd beszélgessen Rosaliával.) /
B. (Próbáltam úgy tenni, mintha nem járnánk Arminnal.) /
C. (Átkaroltam Armint.) +

Meg szeretnéd nézni?
A.Igen, elég kíváncsi vagyok. / (- Iris)
B. Nem. Maradjunk itt nyugodtan. / → Priya és Iris illusztráció

Mit szeretnél, Karakter?
A. Valami üdítőt kérek. /
B.  Szívesen megkóstolnám a puncsot. /

Meg kell csókolnom valakit?
A.  Nem! /
B.  (Nem szabad megszólalnom… Mindjárt felrobbanok mérgemben. A végén még leleplezném magunkat.) /
C.  Úgy tűnik… / → Armin illusztráció

Meg szeretnéd nézni?
A.  Igen, kíváncsi vagyok. / (- Iris)
B. Nem, jobb, ha nem. / → Priya/Iris képhez vezet


Nem tudom, van-e Irisnek játékkonzolja. Játszhatnánk egy kicsit.
A. Most hogy mondod, még tévét sem láttam... /
B. Nagyszerű ötlet. Biztos sokaknak tetszeni fog. /
C. Nem vagyok oda az ötletért. Akkor nem beszélgetnénk. +



Alexy
El is mehetne valahova.
A.  Neked aztán van bőr a képeden. – (/ Iris)
B. Tényleg, megkérdezhetnéd őket, Iris! / (- Iris)
C. Vagy ha nem, akkor bezárjuk őket a szekrénybe? +

Nem tudom hol legyen.
A.  A park? / (+ Iris)
B. A kávéző? / (+ Iris)
C. Egy étterem? / (+ Iris)

Igen. Elég furcsa ez a srác.
A. Más, mint a többi korabeli, ennyi az egész. / (/ Iris)
B. Én kedvelem. / (+ Iris)
C. Az tuti. Nagyon zavarba tud hozni. / (- Iris)

Szóval… Mit csináljunk?
A. Társasjáték? / (+ Armin)
B. Zenés vetélkedő? / (+ Priya)
C. Szerintem elég, ha csak nyugodtan beszélgetünk. / (+ Viola)





Iris
Anyukámnak biztos nem ellenére. Ráadásul jó lenne együtt látni titeket.
A.  Ez nagyon kedves tőled! +
B. Nem félsz megszervezni? /
C. Akkor min aggódtál az előbb? /

Ez a szobám.
A. Nagyon szép! +
B. Nem ilyenre számítottam… /
C.  (Nincs mit mondanom erről a szobáról…) /

Még meg kell keresnünk a többieket, de ha gondoljátok, menjetek, igyatok valamit, még sós sütik is vanak.
A. Kiszolgálhatjuk magunk a hűtűből? /
B. Kit kell még megtalálni? /
C. Nem haragszol nagyon, amiért bejöttünk a szobádba? /





Thomas
Hát, a körülményekhez képest jól.
A. Hogy érted ezt? +
B. Nem változtál, hahaha. /
C. Hmm, oké… /





Pryia
Viola. Nem akar eljönni
A.  Oh, de miért? /
B. Ez nem lep meg…  -
C. Jaj, ne! +





Viola
Tudjátok, hogy nem érzem magam túl jól az ilyen alkalmakon…
A.  Pedig Melodyékhoz is eljöttél.  /
B.  Iris megharagszik, ha nem jössz.  -
C. De annyira örülnénk, ha eljönnél...  +

Szerintem mindenki azt csinálja, amit szeretne….
A.  (Biztos már megint a puncsról beszélgetnek. Inkább nem szólok bele.)  /
B.  (Biztos már megint a puncsról beszélgetnek. Én is elmondom a véleményem.) /




Melody
Nataniel mondta, hogy valószínűleg elön. Meglep, de jó, hogy elengedi magát egy kicsit.
A.  Engem is meglep kicsit, de szerintem tök jó! Minél többen vagyunk, annál jobb /
B. Biztos örülsz neki! +
C. Én személy szerint sokkal lazábbnak látom, mint korábban.  /






Peggy
 Igen, az előbb, de sajnos nem tudok menni.
A.  Hogyhogy? /
B. Kár… +
C. Pedig jó kis cikktéma lehetne.  –





Rosa
Ugye ezt nem mondjátok komolyan?
A. Szerintem vicces. / (+ Armin és Alexy)
B. Nekem egyáltalán nem tetszik. +
C. Nem tudom, mit gondoljak… /





Leigh
Szóval… Milyen stílusú ruhát szeretnél?
A.  Nem tudom. Kíváncsi vagyok, hogy te mit javasolsz. /
B. Elegánsabbat szeretnék az átlagosnál. +

C. Jó látni, hogy már sokkal jobban vagy!  ++























Az eddigi gyakorlat szerint most is megtalálhatóak a Butikban az előző epizód ruhadarabjai, változatos színekben! :D





És akkor egy kis komoly téma.
Ahogy az epizód során is elhangzik, ahhoz, hogy valaki jól érezze magát, nem kell alkoholt fogyasztani. Sőt, ha valaki csak alkohol kíséretében tudja elengedni magát, akkor inkább váltson társaságot, mert a baj ott lesz.
Közhelyes, és biztos sokan hallottátok már szülőktől, barátoktól, de SENKITŐL NE FOGADJ EL ALKOHOLT, ha nem ismered. Ha bulihelyen vagy, és egyszer letetted a poharad/üveged, akkor azt többet ne vedd fel! Amint őrizetlenül hagyod, inkább öntsd ki, mert bármit beletehetnek. Higgyétek el, teljes mértékben jobb félni, mint megijedni. 
Ne történjen senkivel semmi, nem is kívánom senkinek, de amiről nem tudod, mi van benne, azt ne is idd meg!

Ettől függetlenül, hogy már mindenki megutálta az alkoholt, kis mennyiségben még hasznos is. Napi egy deci tiszta vörösbor jót tesz a vérnek. 
Megfázáskor egy jó kis feles házipálinka minden bacit kiűz a szervezetből.
És vannak olyan italok (koktélok, különlegességek), amiket érdemes megkóstolni az ízéért. De mindezt mértékkel. 
Mindenkinek más a mérték, és ha ezt be tudja tartani, akkor baj nem lehet:D 

Oh, és 18 alatt szülői felügyelet nélkül ne alkoholizáljon senki. :D
Én sem tettem, mindig tudtak róla, hol vagyok. Azt vallják most is, hogy inkább otthon fetrengjek részegen, mint egy árokparton vagy egy vadidegennél... És ez teljes mértékben érthető.

15 megjegyzés:

  1. Alig tudok már várni!!!!😭😭💖💖💖

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem sikerül megszerezned a képet:D

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
    2. Sajnos nem sikerült mert egyik pasinál sem voltam 75℅-on :(

      Törlés
  2. Amikor lehet választani hogy melyik fiúval beszélgetsz olyat válassz akinél 75-80 feletti az esélymérő, nekem csak így sikerült a végen megszereznem a képet. Majd meglátjátok miért ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, 75+ kell. De pirossal ki is emeltem, hogy senki se hibázza el(:

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Én arminnal szereztem meg a képet és castiellel beszélgettem akinél:-77 a mérőm :D

      Törlés
  3. Én megtudtam szerezni mindegyik képet pedig Castielnél és Lisandernél minuszban van a mérőm. Én úgy vettem észre, hogy mindegy kivel játszod végig az epizódot csak az nem mindegy kit választasz mikor az aktuális barátod helyett kell beszélgetni. Na szóval mikor kiválasztod melyik fiúval beszélgetsz akkor ott kell figyelni arra, hogy 75% körül legyen a mérő.
    Én így tapasztaltam. Remélem segítettem ezzel valamennyit :)

    VálaszTörlés
  4. Szia. Nekem van egy kis gondom. Amikor az üveget megforgattam és mutatja a képet,nekem ott teljesen megállt a játék. Nem jutok onnan semerre,csak a képet látom.
    Nem tudom,hogy jutok tovább.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    El akadtam kicsit itt a 33.epizódban, remélem tud valaki segíteni.

    Kentin mondja: Vicces... Mindazok után, ami történt, még mindig itt vagyunk, és együtt töltjük az időt.

    A: Hahaha, de csak azért mert követtél.
    B: Mi az nagyapó, nosztalgikus hangulatban vagy?
    C: Nagyon örülök neki.

    Előre is köszönöm annak aki segít^^.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Habár már egy év eltelt, mivel senki nem volt képes válaszolni, én most tartok ott, és a C a helyes válasz. Azt nem tudom, hogy pozitív vagy semleges, mivel 100%-nál vagyok nála, de nem viszi le.

      Törlés
  6. Üdv!

    Kérdésem lenne az üvegezéssel kapcsolatba.Ha jól tudom mindegyik srácnál (Kentin,Lisander,Armin,Nathaniel) Castiel jön ki akkor amikor mi pörgetünk.
    De ha Castiel-el vagyunk akkor kit pörgetünk ki?
    Választ előre is köszönöm!

    Szép napot!

    VálaszTörlés
  7. Én 288 AP-ból a Kentinest megcsináltam! :) Köszönöm az oldal segítségét! :D

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    Más pasival is megkaphatom a képet? Vagy most már csak visszajátszással lehet ezt megoldani?

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm