Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. szeptember 27., szerda

35. epizód - Internetes nyomozás

Tesztelve nincs, mindenki saját felelősségre használja!
Kommentbe mehetnek a tapasztalatok vélemények, ha segítenétek egymásnak.

Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi
(ha alacsony és magas egyszerre van, akkor a határ 65)

Rövid történet: 

A hackelés bűncselekmény, te se próbálkozz vele!

Tündérkeresztanya
Amikor vissza kell menned a suliba, éjjel a parknál, a kávézónál találkozhatsz vele.

Elrejtett tárgy:



Pénz: Lisander randiruha $185
Armin/Castiel randiruha $200
Nataniel/Kentin randiruha $205

AP fogyasztás: 400 – 600

Képek: 5/1

Megjegyzés: A 28. epizódtól fogva, amikor visszajátszol, a játék meg fogja kérdezni, hogy melyik fiúval akarod játszani az epizódot. Akit választasz, csak azzal lehetséges a kép megszerzése. Ez a lehetőség azonban csak a számítógépen érhető el, mobil- és táblagép alkalmazáson keresztül nem.



Candy/Karakterünk
Lehetőség
A.  Elkezdek öklendezni.) (- Charlotte)
B. (Gondolkodás nélkül ugrok.) (- - Charlotte)




Nathaniel
Lehetőség
A.  Gondolod azért bánt, mert már nem élsz vele együtt? +
B.  Úgy gondolod, ha lehetőség van rá, randi oldalokra írogat? /
C. Sosem nő fel, szánalmas. -


Általában sose megy ki, ő egy igazi macska. Egy órát töltöttem vele kinn. Nagyon félt, hogy bármi történik vele.
A.  Oh, érte… Én is ezt tenném a helyében. +
B. Nagyon féltem nélküled… /
C. Nem várhatott volna? -


Lehetőség
A.  (Meg akartam csókolni…) / → Illusztráció Nataniellel
B.  (Órákig elvesztem a tekintetében…)

C.  (Gratulálni akartam neki. Nélküle nem ment volna.)



Castiel
Mindenki a saját dolgával törődjön. Miért érdekel?
A.  Nem tartozik rád… +
B. Mert szabálytalan! –
C. Nem is tudom… azt hiszem igazad van. /


Elmondod nekem?
A. Természetesen, egy rejtett fényképező van az igazgatónőnél. /
B. Tudod, hogy nem tennék olyat. -
C. Attól függ… Mit kapok cserébe? +


Mindig a legrosszabbkor bukkansz fel. Ez már kezd idegesítő lenni…
A. Értem…Nem tudom hogy csinálom.+ vagy /
B. Nagyon féltem nélküled, tudod…/
C. Olyan vagy…Nem mond meg, mit csináljak! -


Lehetőség
A.  (Meg akartam csókolni…) / →illusztráció Castiellel
B.  (Órákig elvesztem a tekintetében…)

C.  (Gratulálni akartam neki. Nélküle nem ment volna.)






Lisander
Hmm? Oh, szia Karakter!
A. Rosa mondta, hogy Leighhel hosszúhétvégére mennek, te is mész? –
B. Rosa mondta, hogy édesapád jobban van. Ez remek! -
C. Tudod, még mindig nem hiszem el, hogy itt voltál Irisnál. +

Jól vagyok, köszönöm, hogy kérdezed.
A. Hallottam, hogy édeaspád jobban vagy. Biztos megkönnyebbültél… -
B. Rosa mondta, hogy édesapád jobban van. Ez remek! Te is ervezel hasonlót mostanában? / vagy –
C. (Próbáltam rájönni, mit rejteget.) +

Jól vagyok, csak gondolkodtam… édesapámról.
A. Biztos örülsz, hogy jobban van. / vagy -
B. Aggósz, hogy Rosa és Leigh nem lesznek otthon a hétvégén? / vagy -
C. Szeretnéd, hogy meglátogassam veled +

Nem tudtam elmenekülni, sokáig tartott a beszélgetés.
A. Megértem. Ez normális, hiszen ő a bátyád.+
B. Megértem. Ő a nagytesó, ez normális. /
C. Mondott neked valamit? Ő a bátyád, nem az apád... -

Lehetőség
A.  (Meg akartam csókolni…) / →illusztráció Lisanderrel
B.  (Órákig elvesztem a tekintetében…)

C.  (Gratulálni akartam neki. Nélküle nem ment volna.)






Kentin
Ha ott lettem volna, elhinnéd, hogy nem tettem volna…
A. Nem kétlem. Köszönöm, hogy az oldalamon állsz./
B. Nem tehettél volna te sem sok mindent… Senki sem. -
C. Őrület! Bár nem töltünk sok időt mostanában együtt, de rájöttem, hogy megbízhatok benned.  +

Ahogy mondod. Mindig nagyon rossz kedvű.
A. Megértem, hogy nem képes rá. /
B. Féltem nélküled… + vagy /
C. Lehet, hogy így is tud? -

Lehetőség
A.  (Meg akartam csókolni…) / →illusztráció Kentinnel
B.  (Órákig elvesztem a tekintetében…)

C.  (Gratulálni akartam neki. Nélküle nem ment volna.)





Armin
Lehetőség
A. Hé! Nincs szükség védekezésre. /
B. Mit csináltál? /
C. Ha tudtam volna, hogy ilyen voltam korábban… Amber mellé kellet volna csapódnom. +

Nos… ez egyszerű Megyünk.
A. Tessék??!! / (- ha nem ő pasid)
B. Ez nem olyan egyszerű… -
C. Remélem ezt hallotta valaki! + (+ pasidnál)

Igen, ez az jelenti, hogy mindenki látja, kivel beszélsz vagy flörtölsz… Ez egy app vagy mi?
A. Igen, oylasmi.  / vagy +
B. Leginkább olyanoknak, akikkel együtt élsz. /
C. Nem tartom rossz ötletnek. Elég népszerű.  / vagy +

Mindenesetre mennem kell. Megleszel nélkülem?
A. Igen, ne aggódj! /
B. Megpróbálok… /
C. Majd találok valakit, ne aggódj… / vagy +

Nos, úgy tűnik, hogy rosszkor volt rossz helyen. (Az illusztráció a ruhától függ, nem a párbeszédtől; az epizód végén kapod meg.)
A. Tudom, hogy mit érzek… / illusztráció Arminnal (elvileg)
B. Féltem nélküled…. + elvileg ez is illusztráció lehet, de az elsőt olvastam biztosra (nézzétek a kommenteket!)

C. Nem tudtad volna szépen mondani?-





Alexy
Lehetőség
A.  Talán adnod kellene neki egy kis teret. Szüksége van egy kis egyedüllétre néha. +
B. Talán beszélned kellene vele, még ha meg is bánt. /

C. Biztos rendben lesz, ne aggódj. -





Rosalia
Tengerpart. Rég voltam, úgy megnézném megint.
A. Oh, féltékeny vagyok  Én is elmennék a párommal… /
B.  I wonder if one day I’ll be able to go away for the weekend with my sweetheart… For now, it would be way too stressful.  /

Lehetőség
A.  Bocs, de mennem kell… /
B.  (Nem hagyhatom itt. Valami azt súgja, meg fog haragudni) /

Hm, miért? Valami gond van?
A.  (Őszinte leszek, még akkor is, ha nem tudok mindent.) + (+Alexynél is)
B.  (Másra terelem a témát.) –

C.  (Hazudok.) /




Patrick
Lehetőség
A. Nem csináltam semmit, esküszöm! Amber kezdte…/
B. Ennyire rossz vagyok a művészetben? /

C. Nem, nem mondtam semmit./





Priya
Nagyszerű! Úgy érzem jó napom lesz.
A. Megtudhatom mitől van ilyen jó kedved? /
B. Szerencsés vagy…  /
C.  Ah, nekem is… /

Lehetőség
A. Ezért ültök mindig ketten? -
B. Szóval… Mindezt értem tetted? +

C. Tényleg azt hiszed, hogy ez egyszer s mindenkorra elég lesz? /





Carla
Lehetőség
A.  Amber leszállt rólad? /
B. Jól megvagytok Samuellel? ++
C. Hogy vagy? +



Iris
Csak kirúgtak az osztályból… Erre nem volt szükségem…
A. (Meg kell nyugtatnom.) / (Továbbiakban jelentősége lesz)
B. (Megpróbálom visszaterelni a beszélgetést.)  /

Lehetőség
A.  (Kit érdekel?)  / (++ ha az előzőnél A-t választottál)
B.  (Nem. Megtartom a titkot!) /

Lehetőség
A. Mennyi idős? / (- később Arminnál)
B. Ő is idejár? / (/ később Arminnál)

C. Hogy hívájk? / (+ később Arminnál)





Amber
Mi az istent akarsz
 A. Miért csináltad a társkereső oldalt? /
B. Mit gondolnál, ha kiderülne, a pasid is fenn volt? /

C. Mit gondolsz Irisről? /




Lucia (anuykánk)
Lehetőség
A.  Nem fog újra megtörténni. /
B.  Csak egy éjszaka… /

C.  Kérlek ne mond el apának… /









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm