Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. szeptember 27., szerda

37. epizód - Befolyás alatt

Tesztelve nincs, mindenki saját felelősségre használja!

Kommentbe mehetnek a tapasztalatok vélemények, ha segítenétek egymásnak.



Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi
(ha alacsony és magas egyszerre van, akkor a határ 65)



Rövid történet: Ki lehet a rejtélyes idegen, aki az ikrekkel akar találkozni? Ne légy rest, tudd meg!

Tündérkeresztanya: villámos nyaklánc, parkban találkozhatsz vele

Elrejtett tárgy: flitteres masni (mond el az igazat anyukádnak)


Pénz: Rosa fülbevaló $15; mozijegy $20; busz jegy $10x2


AP fogyasztás: 300 -- 500


Kép: A ruháktól és párbeszédektől függ, kivéve Rosánál. 2 visszajátszás alatt szerezheted meg mindet 4/4



Megjegyzés: A 28. epizódtól fogva amikor visszajátszol, a játék meg fogja kérdezni, hogy melyik fiúval akarod játszani az epizódot. Akit választasz, csak azzal lehetséges a kép megszerzése. Ez a lehetőség azonban csak a számítógépen érhető el, mobil- és táblagép alkalmazáson keresztül nem.




Armin/Alexy- $290       Evan- $290 (Alexy segít)      Kentin - $285 (Rosa)


Karakter
A. Csokit veszek. ($5) /
B. Grillezett sajtot veszek. ($10) /
C.  Szódát veszek. ($5)

Lehetőség
A. Az estét egy barátommal töltöm. Nagy ölelés. / vagy+ Nataielnél
B. Gondolkodom. Legyen jó esté. Csók. / vagy + Lisandernél
C. Lucy barátnőm nálam alszik. / vagy + Castiel

Lehetőség - ruhaválasztás
A. (Kérdezd meg Rosát) -- Kentin
B. (Kérdezd meg Alexyt) -- Armin/Alexy és Evan

Lehetőség
A. Jó estét.
B. Hey. -- Armin/Alexy kép.
C. Helló!

Öhm, ismeritek egymást?
A. Még nem. -- Armin/Alexy kép
B. Nem hiszem...
C. Ühm, nem...





Nataniel
Lehetőség
A. A barátnőm, Lucy elaludt, bár neked jobban örültem volna... /
B.
C.

Lehetőség
A. Többet is tanulhatnál tőle...
B. Nem tudom, most épp mire gondolsz. -
C. Nem rég találkozott Arminnal és Alexyvel. +

Nem vagyok benne biztos, hogy ez olyan jó.
A. Ugyan.
B. Pesszimista vagy.
C. Talán, én sem tudom igazán. / vagy +

Melyiket preferálod?
A. A "Farlo"-t akarom megnézni. / vagy +
B. Szeretem a sci-fit.
C. Azt hiszem valami vígjátékot.

A két jegy együtt $20, kérlek.
A. (Fizetem a jegyeinket.) / vagy +
B. (A sajátom fizetem)
C. (Natanielre nézek, hogy mi legyen) / vagy +

Lehetőség
A. Ez király. / vagy +
B. Furcsa személy...
C. Talán, de nem biztos, hogy ezt választanám. / vagy +




Castiel
Lehetőség
A. Többet is tanulhatnál tőle... -
B. Nem igazán tudom mi a helyes... / vagy +
C. Nem rég találkozott Arminnal és Alexyvel. + vagy /

Lehetőség
A. Menj, Demon! +
B. Nem félsz, hogy visszarohan?
C. Boldognak tűnik.

Lehetőség
A. Látod, miden kutya boldog. /
B. Le kéne állnod a cigivel.
C. Szóval ki az a kislány? +

Oh...
A. Egyetemre akarsz menni? -
B. Nem igazán gondolkodtam egyetemen... +
C. Még nem tudod? /

Biztos vagy benne, hogy szamaritánus?
A. Te mindenkivel ilyen előítéletes vagy? /
B. Ez az én Wonder Woman oldalam, nem tehetek róla. +
C. Nem a te dolgod. -

Ez nevetséges.
A. Ugyan, Castiel. -
B. Túlkomplikálod. / vagy +
C. Igaz. / vagy +





Lisander
Lehetőség
A. Többet is tanulhatnál tőle... -
B. Nem igazán tudom mi a helyes... / 
C. Nem rég találkozott Arminnal és Alexyvel. +

Ez az én titkos kertem.
A. Furcsa hely.
B. Ez a hely olyan, mint te. +
C. Igazán szép. /

Lehetőség
A. Angol rock zenekar, a Radiored. +
B. Egy argentín banda, Gitan Project.
C. Kubai rap, Arishas.

Minden rendben?
A. Igen, ne aggódj. Köszi, hogy kérdezed. +
B. Minden ok.
C. Jobb lenne, ha megtalálnám Kentint.





Kentin
Lehetőség
A. (Castiel mellé ülök) -
B. (Nataniel mellé ülök) 
C. (Lisander mellé ülök) /
D. (Armin mellé ülök)



Lehetőség
A. Nem, sajnálom, azt hiszem hazamegyek.
B. Ha tényleg velem szeretnél maradni, maradhatok egy italra. / vagy +

Igen, tök jó, hogy ennyi időt tölt Evannal.
A. Kicsit fura. Te mit gondolsz?
B. Remek, jól hangzik, nem? + vagy /
C. Mit csináltok ti srácok?

Lehetőség
A. Isten hozott. Ez normális. Jó éjt. /
B. Legközelebb kell egy alibi. -
C. Nem szeretek hazudni. Főleg nem apának... /

Mond, figyelek.
A. Valami bajod van? /
B. Ez nem fair! -
C. Aggódom... / vagy +

Miért?
A. Megváltoztál, amióta Evan itt van. /
B. Hallottam, mi történt a hétvégén... / 
C. Nem hiszem, hogy influenzás lenne Evan. /

Lehetőség
A. Ez az én dolgom, nem vagyok a barátnőd! -
B. Hogy mondhatsz ilyet?! / -- Kentin kép
C. Egyedül hagynál végre? /

Lehetőség
A. Kentin...
B. (Közelebb megyek.) -- Kentin kép
C. (Nem hiszem, hogy azt mondta.) /




Armin
Lehetőség (másik ilyennel minden válasz semleges)
A. (Megértem, nem tudunk semmit Evanről) / 
B. (Nem értem, Evan rendesnek látszik.) +
C. (Paranoiás.)

Nem rég olvastam egy könyvet erről.
A. Milyen félét?
B. Nagyszerű!+
C. Ez érdekesen hangzik.

Igen, ez is egy lehetőség.
A. Biztos vagyok benne.
B. Szenvedélyes vagy. +
C. Biztos?

Lehetőség
A. Jobb, mint találkozni a szüleiddel? +
B. Ahogy gondolod...

Csalódott vagyok Kentin miatt. 
A. Evan hibája...
B. Én is...
C. Robbani fog. /

Ha még egyszer elkapnak a zsaruk, vége.
A. Nem fognak. Minden rendben! -- Armin/Alexy kép
B. (Lehunytam a szemem.)
C. Oh, istenkém...





Alexy
Lehetőség
A. Nem, sajnálom. Azt hiszem hazamegyek. /
B. Maradhatok egy italra, ha gondolod. /


Lehetőség
A. Mit csinál? Megőrült?
B. Kedvelem azt a lányt. -- Rosa kép
C. Ms Delanay megint kiszúrt.

Én is. Szerintem fantasztikus!
A. Ez nevetséges... /
B. Nem hiszem, hogy... / -- Rosa kép
C. Hogy lehet? /

Ez a beszélgetés $500!
A. Álmaidban, Alexy. +
B. HOGY MI?!
C. Ugye most csak viccelsz?

Úgy nézel ki, mint egy felsőbb éves. Ez nem jó.
A. Igazad van...
B. Hagyd abba. /
C. Fogd be!




Rosa
Lehetőség
A. Köszi a korábbit. /
B. Mindenesetre mit szólsz? -
C. A kémia óra nagyon érdekes volt. +

Remélem Charlotte abbahagyja... Legutóbb is mi volt.
A. Szerintem sosem tenné magától. /
B. Talán, de Irissel még óvatosabbnak kell lennünk. -
C. Mit gondolsz, látjuk őt még valaha? +

Lehetőség
A. (Vegyél fülbevalót Rosának) +
B. (Ne csinálj semmit.) /

Nem valami okos.
A. Igaz, nem igazán okos. +
B. Mások okosabbak. -
C. Nem igazán értem Kentint. /

Olyan gyönyörű vagy!
A. Igazad van. +
B. Biztos? / vagy -
C. Oké, lássuk... /




Iris
Haboztam ma este. Ez az egész... Én...
A. Nem hiszem, hogy jó ötlet lenne, Iris.
B. Kicsit veszélye, nem?
C. Jöhetek? +


Amber
Ő meg mit keres itt?
A. Nem a te dolgod, Amber.
B. Hmm, már megyek is. Köszi, Nat. / (+ Natanielnél)
C. Amber, láttad Kentint?


Lucy
Lehetőség
A. Igen, mint gondolsz?
B. Jól néz ki, tudnád tartani kicsit? +

Ez nagyon kedves tőled.
A. Mindent el kell kezdeni.
B. Mindig szívesen látunk. +
C. Mit is mondtál?

Lehetőség
A. Ez nem volt szép... /
B. Megpróbálsz beszélni anyukáddal? +
C. Mindenestre, ez nem ugyanaz, nem?

Talán meg kellene próbálnom beszélni vele. De nem vagyok biztos magamban.
A. Ha akarod, szívesen beszélek vele. -
B. Légy megértő. +
C. Talán inkább apukáddal kellene beszélned, nem? -

Az igaz, hogy ezért nem beszélek anyával...
A. Ez nem ugyanaz! +
B. Ez igaz, megsértett.


Viola
Azon tűnődöm, hogy csinálja Ms Delanay...
A. Biztos van valami titka.
B.Egyszer láttam, hogy nem megy neki annyira + Viola és Melody)
C. Nem tudom...

Peggy
Kentin nem volt ma itt?
A. Nem, nem tudom hol lehet... /
B. Használd az újságírói tehetséged! -
C. Miért érdekel?

Ki az az idősebb srác Kentinnel és az ikrekkel?
A. Alexy és Armin bátyja. (- Arminnál és Alexynél)
B. Kentin barátja. / 
C. Nem a te dolgod. -

Priya
Szóval az a véleményem, hogy többet is mondhatnál.
A. Sajnálom... +
B. Kopmromisszum.

Azt mondtad, hogy...
A. Jössz? -
B. Vársz valakit? /
C. Jöhetek veled? /

Nem gond, ezt nem nevezhetném randinak.
A. Valaki, akit ismerek? /
B. Oh, király! -
C. Fiúval vagy lánnyal? -

Lucia (anya)
Lehetőség
A. (Hazudok.) /
B. (Igazat mondok.) -- rejtett tárgy





Mr Faraize
Lehetőség
A. Nem tudom, sajnálom...
B. A vizsga. /
C. Fejezet. /


Ms Delanay
Oké, HIV, még valaki?
A. (A kezem a levegőben) -- még több párbeszéd
B. (Inkább nem mondok semmit)

Lehetőség
A. Hepatitis A?
B. Hepatitis B. (helyes válasz)
C. Mono?



Gill
Lehetőség
A. Hiba volt, uram. /
B. Oké, küldök neki üzenetet. /
C. Holnap...?





Evan
Úgy tűnik, elvesztél... Segíthetek?
A. Igen, egy kicsit...
B. Nom, nem egészen. Örülök a találkozásnak. +
C. Nem, nem, nem köszi. /

Alexy mondta, hogy szereti a viktoriánus holmikat és Armint érdekli a superheros pólóm.
A. Mit hoztál nekem? +
B. Biztosan tetszeni fog nekik. /
C. Oh, kacatok, remek...-

Lehetőség
A. És most már láttad? -- kép Evannel
B. Remélem büszke vagy magadra!
C. Ez mind a te hibád!











5 megjegyzés:

  1. Mr. Frazienél az aktuális fejezetek a helyes válasz

    VálaszTörlés
  2. Nekem Peggynél az ebédlőben a 2 válasz felvitte.
    18-24 :D

    VálaszTörlés
  3. Tündérkeresztanya ajándéka nem villámos nyaklánc hanem táska :D (Felhő táska)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! ^^

    Tudja esetleg valaki, hogy mennyi ap-ba kerül az új rendszer szerint a kijátszás?

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm