Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. szeptember 27., szerda

36. epizód - Az igazság ára

Tesztelve nincs, mindenki saját felelősségre használja!
Kommentbe mehetnek a tapasztalatok vélemények, ha segítenétek egymásnak.




Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi
(ha alacsony és magas egyszerre van, akkor a határ 65)



Rövid történet: Amióta Amber megtudta a titkod, semmi sem ugyanaz az iskolában. Ráadásul még Arminnal is történt valami!

Tündérkeresztanya: unikornis fej, amikor a városban sétálgatsz a boltban találkozhatsz vele


Elrejtett tárgy: dinnyés póló, plázában $40

Pénz: randiruha

AP fogyasztás: 400 -- 800

Kép: 5/1





Megjegyzés: A 28. epizódtól fogva amikor visszajátszol, a játék meg fogja kérdezni, hogy melyik fiúval akarod játszani az epizódot. Akit választasz, csak azzal lehetséges a kép megszerzése. Ez a lehetőség azonban csak a számítógépen érhető el, mobil- és táblagép alkalmazáson keresztül nem.










Nataniel
Lehetőség
A. Tudod, ő nem olyan rossz... /
B. Tudod, nem is vagytok olyan különbözőek. -
C. Olyan... furának tűnik, nem? + vagy /


Igen, el tudom képzelni, hogy tud kedves is lenni, ha akar...
A. Biztos vagyok benne, hogy egy kis erőfeszítés árán, barátok lehetnétek.
B. Oké, ez eléggé függ a naptól... Az időjárástól... A bolygók állásától... -
C. Nem olyan egyszerű megszelídíteni..

Nem tudom... Nem hiszem, hogy Armin érdeklődött utánad... Vagy úgy általánosan a lányok után. Hiszen mindig a konzolján lóg!
A. Nem olyan szép dolog ilyeneket mondani a barátodról...
B. Elszomorít, hogy ezt gondolod. /
C. Hát, nem volt igazad, mivel ő más iránt érdeklődik. (Nevettem.) /

Igen, egy kicsit aggasztónak találtam, hogy követett az új sulidba... Ez egy nagyon fura döntés.
A. Ez már nagyon régen volt. Sokat változott azóta. /
B. Nem látom, hol baj ez. /
C. Ez hol tartozik rád?

Elmegyek a kávézóba néhány szendvicsért. Találkozzunk a kertben!
A. (Adok neki egy kis pénzt) / vagy +
B. (Nem adok neki pénzt.) / vagy -


Viccelsz velem? Én élvezem ezt.
A. (Erőltetem.) / vagy -
B. Okés, de legközelebbit én állom! +
C. Köszi. /

Lehetőség
A. Úgy gondolom, hogy csak beképzelsz dolgokat.
B. Micsoda bukás. Már majdnem (?)
C. Ahogy látod, ez nem jött be. / → Illusztráció Nataniellel

Lehetőség
A. (Lassan közeledek hozzá, hogy megcsókoljam.)
B. (Erősen magamhoz húzom, hogy megcsókoljam.) → Illusztráció Nataniellel




Castiel
Lehetőség
A. (Adok neki pénz ebédre.) /
B. (Nem adok pénzt) /


Ez egy vicc? Ezt én állom.
A. (Erőltetem)
B. Oké, de a következőt én állom. -
C. Wow! Próbálsz megbocsátásra vezetni engem valami miatt?

Te is haza menetelen gondolkozol?
A. Be kell hogy valljam, hogy nem vagyok nagyon motivált. /
B. Dehogy is, csak elkalandoztam. -
C. Igen, sokkal jobb lenne az ágyamban lenni. + vagy /

Lehetőség
A. Inkább lennél Kentin helyében? → Illusztráció Castiellel
B. Úgy gondolom, hogy…
C. Nem vonzódom Kentinhez.


Ha én lennék a helyében, nem hagytam volna, hogy olyan könnyen kicsússz a kezeim közül.
A. Oh, igen? (Sarokba szorítom).→ Illusztráció Castiellel
B. Érdekes... (Nekilöktem a szekrényeknek.)


   





Lisander
Lehetőség
A. Nem kell aggódnod./ → Illusztráció Lisanderrel
B. Ne aggódj, Kentin nem jön be nekem.
C. Szerintem csak képzelődsz.

Lehetőség
A. (Megragadtam a kezét, hogy közelebb húzzam magamhoz.)
B. (Megragadtam a kezét, hogy megcsókolhassam.) → Illusztráció Lisanderrel

Lehetőség
A. Te inkább csak sokszor vagy meggondolatlan! -
B. Nem hiszem, hogy Alexy is ilyen viccesnek találja. /
C. El kell hogy mondja, hogy szerintem nagyon szerencsés vagy. +

Lehetőség
A. És még rohadt meggondolatlan is vagy! /
B. Ez nem vicces, Armin. /
C. Ez téged megnevetett? /

Ezt hívom én hét legyet egy csapásnak! Mi ketten lényegében legyőztük az Öngyilkos Osztagot!
A. A mit??
B. Igen, kiegyenlítettünk "Sweet Harley Queen"-nel! + vagy /
C. Igaz, elég jó csapatot alkotunk! /

Amúgy, szerintem nem is olyan ijesztő. Ő csak egy normál mérető Grumpy Cat.
A. Egy mi?? /
B. Néha még hasonlóságot is látok. + vagy /
C. Most már viccet is csinálsz a pasimból? -

Megyek elmagyarázom Kenntinkének, hogy miért muszáj megnézni a Samurai Champloot, és utána szerzek néhány szendvicset.
A. Oh, imádom azt az animét! +
B. Samurai mi? Mi az a játék? -
C. (Fogalmam sincs miről beszélnek. Jobb, ha nem mondok semmit.)

Lehetőség
A. Kérlek, ne kényszeríts hogy válasszak közöttetek... -
B. Ez a ti dolgotok, hagyjatok ki belőle... -
C. (Visszaléptem. Nem tudok mit válaszolni.) -

Lehetőség
A. (Megöleltem egy szó nélkül.) → Illusztráció Lisanderrel
B. (Gyengéden megsimogattam az arcát.)
C. Ez annyira nem ér!



Kentin
Lehetőség
A. Mi, te féltékeny vagy? /
B. Mi ütött beléd? -
C. Tényleg most akarod begyűjteni a nyereményedet? -

Tudom, ne aggódj. Mindenki kínosan érezte magát... Oké, mindenki minket nézett.
A. Nem zavart jobban, mint... / → Illusztráció Kentinnel
B. Inkább élvezhető volt. /
C. Igen, milyen kár... /

Lehetőség
A. Nem érdekel, hogy mások mit gondolnak.
B. (Megragadtam a kezét, hogy közelebb húzzam magamhoz.) Illusztráció





Armin

:(




Alexy
Épp most töltöttem el a két leghosszabb napot, a rendőr állomáson és otthon. Ahol mindenki őrülten viselkedett…
A. Nem gondolod, hogy egy kicsit túlreagálod? -
B. Biztos vagyok benne, hogy még Ms Delanay is hiányzott! +
C. Nagyon hiányoztál.. /

Igen, Armin mindent felkavart, csak azért mert nagyon játszani akart Snowdennel.
A. Kivel?... -
B. Ha lenne egy játék kiakadás a Snowden effektusról, Armin tuti megvenné. +

Lehetőség
A. (Azt hiszem most már tudom milyen játékról beszél.) +
B. (Fogalmam sincs milyen játékról beszél.) -

Lehetőség
A. Kérlek, ne kényszeríts hogy válasszak közöttetek... -
B. Ez a ti dolgotok, hagyjatok ki belőle... -
C. (Visszaléptem. Nem tudok mit válaszolni.) -

Tényleg nem volt túl jófejség tőlem. Meg fogsz bocsátani?
A. Persze... (Megöleltem.) +
B. Eléggé hülyeség volt. / (- Rosánál)
C. Én sajnálom, Alexy... /

Ahogy mondtam neked, félek, hogy mit fogok megtudni, ha felhívom ezt a számot.

A. Nem tudom, hogy ez egy jó ötlet-e. /
B. Biztos vagy benne?
C. Itt leszek neked, Alexy. /


Rosa
Nem nézel ki túl jól. Minden rendben?
A. (El kellene mondanom mindent Rosának. Tudni fogja hogyan segítsen.) +
B. (Inkább nem mondok el neki semmit. Félek, hogy megtörnék.) -

Befognátok végre?!
A. Igazad van Rosa. Úgy gondolom egyes emberek nem tudják, hogy mikor maradjanak csöndben. (- Amber)
B. Olyan rosszak vagytok, mint (?) /
C. Remélem boldog vagy, Peggy. (- Peggy)

Szóval, nem érzed egy kicsit jobban magad?
A. De! Remekül érzem magam ebben a ruhában. Olyan, mintha visszakaptam volna az önbizalmamat. +
B. De, egy kicsit. /
C. Nem vagyok olyan felszínes, hogy jobban érezzem magam csak azért mert pénzt költöttem. -

Holnap reggel indulunk, szóval nem leszek suliban!
A. Szerencsés.. /
B. Nem kéne lógnod a suliból ez miatt. -
C. Nincs valami megjegyzésed? (Rákacsintottam.) +




Viola
Nem, nem láttam, sajnálom...
A. Minden rendben? / vagy +
B. Hát mindegy, akkor megyek megkeresem. Köszi azért! /
C. Furán nézel ki... /

Lehetőség
A. (Elmagyarázom miért szomorú Alexy.) +
B. (Nem mondok semmit.) /



Iris
Tényleg úgy gondolod, hogy tartani fogja a szavát? Meg fog szabadulni a képektől?
A. Biztos vagyok benne. Nagyon ijedtnek tűnt. +
B. Csak reménykedhetünk... /
C. Persze, ne aggódj. Ez most már a múltban van. /

Hát tudod... A randizós oldal... A képek...
A. Be kell hogy valljam, nem voltál túl óvatos. -
B. Nem a te hibád, hogy becsaptak. /
C. Nem kéne dühösnek lenned magadra, Iris. +

Rosa nincs itt?
A. (Elmondom az igazat.) /
B. (Kifogást keresek Rosának.) /






Amber


Lehetőség
A. Nem fáradtál még ebbe bele? -
B. Nem fog sokáig tartani? Ha te mondod. /
C. Huh, Charlotte hiányzik ma? -






Lucy

Lehetőség
A. Jobb lenne, ha máskorra tennénk. /
B. Jobb lenne, ha csak felhívnálak este. /
C. Ha szeretnéd, felhívhatlak mikor végeztem, és találkozhatunk nálam. /

Ezen a ponton, ez mér nem egy privát dolog. Szóval, miért ne lennék én az első az információval...
A. Te aztán tényleg nem szégyelled magad! -
B. Akkor is... Ez egyáltalán nem a te dolgod! -
C. Mondtak bármi mást is Arminról vagy Alexyról? /





Priya
Minden rendben? Zaklatottnak tűnsz.
A. I… igen minden rendben. Nem láttad véletlenül Alexyt? /
B. Csak nem aludtam túl jól... /
C. Minden remek, és veled? /

Lehetőség
A. Nem, nem. Én csak Alexyt keresem.
B. Valami borzalmas történt... +
C. Nem, nem, minden rendben.












7 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Én a Nathtel 231-AP és Kentin-nel 216-AP-t használtam.

    VálaszTörlés
  2. Hali! :D

    Arminnal van egy párbeszéd, ami dióhéjban ennyi:

    Armin: Nem lett belőle semmi komoly, úgyhogy piszok nagy mázlim volt.

    A.) Nagyon felelőtlen voltál!
    B.) (Sajnos erre nem emlékszem >< )
    C.) Tényleg óriási szerencséd volt! +5

    VálaszTörlés
  3. Szia! ^^

    Armin párbeszéd.

    Armin: Ez aztán a szuper páros! Így ketten majdnem az "öngyilkos osztagot" győztük le!

    A.) micsodát?
    B.)Jól elintéztük a kis “Sweet-Harley Quinn" fiókját, az biztos. (Ezt választottam és jónak tűnt)
    c.) Elég jó kis leleplező csapat vagyunk, az igaz!

    VálaszTörlés
  4. Szia, újra én ><

    Armin párbeszéd.

    Armin: Eladva. Épp most magyaráztam el Kentinkének, hogy muszáj megnéznie a Samurai Champloot, majd én megkeresem neki!

    A.) (nem tudom, miről beszélnek, inkább nem mondok semmit.)
    B.) Szamuráj mi? Ez egy játék?
    C.) Ó, imádom ezt az animét! (Talán + ? )

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! ^^

    Valaki esetleg játszotta már ki az új ap rendszer szerint? :D
    Kíváncsi lennék mennyibe kerül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali!
      Nekem 1900 ap volt körülbelül.

      Törlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm