Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. november 20., péntek

25. epizód - Kémiai reakciók






Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi

+ vagy / 65 feletti esélymérőnél lesz pozitív
- vagy / 50 alatti esélymérőnél lesz negatív



Tündérkeresztanya: lombikos üveg

Pénz: $125 – ruha

AP fogyasztás: 400-600

Teszt megoldások ITT

Új karakter:
Ms Delenay



Nathaniel
DÖK TEREMBEN TALÁLOD - Bevallom, nem nagyon értek egyet MS. Delanay módszerével…
A. Félsz, hogy olyan mellé kerülsz, akit nem szeretsz? /
B. Szerinted nem jó tanár?-
C. Én kicsit félek tőle…+

Korábban: beszélgetés a köpenyről
A. Amúgy hogy van Frost? /
B. Amúgy te kivel szeretnél egy párban lenni? / (több beszélgetés)
C. (nem mondok mást)/

Nem is tudom…
A. Én szívesen lennék veled. + (65 feletti esélymérőnél)
B. Én kicsit félnék veled lenni…  / vagy -
C. Arminnal jó párost alkotnátok! -

Miről?
A. Erre nincs időnk! Mennünk kell, Alexy! Armin és Rosa várnak ránk!  -
B. Egy közelgő eseményről. /

Én nem tudok róla.
A. Mostanában nem vagy nagyon képben. -
B. Nem gond, majd kinyomozzuk! /
C. Akkor jó! Legalább nem kerülsz bajba, ha találunk valamit!+

Lehet, de a tanárnő nem érti, hogy hogy történhetett ez az egész. Annyira össze-vissza dolgoztak, hogy azt sem tudják pontosan, mit raktak a vegyületükbe.
A. Honnan tudod? /
B. Ez nem lep meg, azok után, ahogy láttam őket dolgozni… -
C. Ha Ms Delanay ott lett volna, hogy segítsen nekünk, akkor ez az egész nem történhetett volna meg. +



Castiel
FOLYOSÓN TALÁLOD - Igen. Ez a tanár nagyon régimódi. Legközelebb megkér majd, hogy álljunk kettes sorba, és fogjuk meg egymás kezét, mielőtt bemegyünk a terembe.
A. Tartasz tőle? /
B. Hahaha, az vicces lenne! + (65-ös esélymérőnél)
C. Már el is képzeltem, ahogy fogod Nataniel kezét... –

Kérdezd meg a bájos tanárnőnket! Biztos szívesen válasolna a legendás kedvességével!
A. Benne vagyok, ha elkísérsz, Castiel. + (65 feletti esélymérőnél; Lisandernél esik)
B. Jó, de Losander is velem jön! – (Lisandernél nő az esélymérő)
C. Hmm… Inkább nem próbálkozom ezzel… /




Lisander
Hmmm… Nem sokat vacakol, az biztos…
A. A dolgozat bejött neked? / (A)
B. Ez a legkevesebb, amit mondhatunk. / (B)

(A)   Kicsit agresszívnek találtam, hogy rögtön ezzel indított. Nyugtalanító volt.
A. Kicsit megijedtem az elején, de végül elég szórakoztatóvolt. +
B. Én biztos vagyok benne, hogy jól sikerült a dogád. + (magas esélymérőnél)
C. Én tuti elrontottam… -

(B)   Nincs ellenemre, ha valakinek van tekintélye, de ő már kicsit agresszív volt.
A. Én máris utálom… -
B. Szerintem ez a páros ötlet egy kicsit agresszív… Gondolj bele, mi lenne, ha Amberrel kerülnék össze! /
C. A legrosszabb, hogy alig értetettem valamit az órából… /

Találkoztok a suli előtt.
A Mindenesetre remélem, melletted ülhetek. Az megnyugtatna. +
B. Mindenesetre remélem, be tudom addig fejezni a cikket Peggynek. Utána már túl késő lesz. /
C. Mindenesetre remélem, nem kell melletted ülnöm… Olyan lenne a padunk, mint egy csatamező.  -



Armin
A TEREMBEN TALÁLOD - (Motyog)
A. Mi van veled? Mérges vagy? +
B. Mi van veled? elrontottad a dogádat? -
C. Mi van veled? Aggódsz, hogy ki lesz a párod? /

Már megint videójátékozik.
A. Gondolom, nem tudod, hol lehet megvenni a köpenyt a kémia órára…/
B. Mást is tudsz csinálni játékon kívül.-
C. (Nem beszélek hozzá)+

Mondj igent! Vicces lesz!
A Jól van, benne vagyok… De én inkább a diákok után szeretnék kémkedni. (Több beszélgetés Nathaniellel)
B. Jól van, benne vagyok… De én inkább a tanárok után szeretnék kémkedni.(Több beszélgetés Arminnal és Alexyvel)

Amber elmegy
A. Nem látszik, hogy haladnátok a kísérlettel… -
B. Jó a hangulat… +
C. Nem tudom, hogy bírod elviselni… /



Kentin
UDVARON TALÁLOD - Nem számítottam erre a dolgozatra!
A. Te mit válaszoltál az első kérdésre? /
B Mit válaszoltál, melyik jelző illik rád legjobban? / (több beszéd lehetőség)

Kifinomult.
A.(Mosolygok.) -
B. (Összeráncolom a szemöldökömet.) +
C. (Nevetek.) /

Ez nem meglepő. Alexy túlságosan el van foglalva azzal, hogy borzalmas dolgokat talál ki. Nem tud arra figyelni, hogy mi folyik körülötte…
A. Ez nem vall rá… / (Alexynél nő az esélymérő)
B. Megtudhatom, milyen borzalmas dolgokról beszélsz? +
C. Engem nem nagyon érdekelnek a történeteitek. Csak ezeket a nyomi köpenyeket akarom megtalálni a kémia órára… -

Oh, szia, Karakternév!
A Egyedül iszogatsz? -
B. Leülhetek melléd? /
C. Jó ötlet idejönni az órák után. Nem tudom, nekem miért nem jut soha eszembe./

Na, mi újság?
A Fárasztó napom volt. Össze-vissza mászkáltam, hogy infó gyűjtsek egy cikkhez. /
B. Hosszú volt ez a nap… Össze-vissza rohangáltam, hogy megtaláljam, hol kell megvenni a kémia felszerelést./
C. Jó napom volt, és most még jobban érzem magam, hogy itt ülhetek veled… +

Nem bántam meg, hogy örökbe fogadtam. Meváltozott otthon a hangulat. Sok vidámságot tud okozni egy kiskutya.
A És nagy rendetlenséget is. /
B. Akkor minden megoldódott… -
C. Gondolom! Szerencsés vagy! +



Alexy
Ne menj egyedül! Jobb, ha ketten próbáljátok lekötni a tanárokat. Úgy több esélyetek lesz!
A. Igazad van. Akkor gyere velem! /
B. Igazad van. akkor Irisel megyek! /



Iris
Te mit gondoltál róla, Karakternév?
A. Csak annyit tudok, hogy alig várom, hogy kísérletezzünk. Vicces lesz! +
B. Nem tetszettek a személyiségre vonatkozó kérdések. /
C. Meglepett a tanár viselkedése. Lazább is lehetne. /
D. Remélem, olyan valaki mellé kerülök, akivel jóban vagyok. / (Alexynél növeli az esélyt)



Rosa
Nem értem ezt a dolgozatot! Semmi logika nem volt benne!
A.  Egyetértek. Én sem értettem semmit.  /
B. Biztos volt, de én nem tudom, hogy mi… +
C.  Dehogynem volt benne logika! /

HA VELE VAGY PÁRBA - Pfff… Annak nincs sok értelme, ha folytatjuk, és rosszulcsinálunk valamit. Várjuk meg inkább, hogy visszajöjjön a tanárnő.
A. Biztos? Szerintem csak meg kéne próbálnunk… /
B. Nem könnyű veled dolgozni. Olyan, mintha nem érdekelne ez az egész. -
C. Jó. Mások is csak beszélgetnek, így nincs kedvem dolgozni. +



Peggy
Vannak infóim, de nem ez a baj…
A. Akkor mi a baj? +
B. Én itt vagyok, ha szeretnél beszélgetni?/
C. Mindenkinek vannak gondjai, de attól még nem bújunk el a pincében.-



Melody
El ne felejts! Nem hinném, hogy MS. Delanay beenged nélküle a terembe. Nagyon komolynak tűnt ezzel kapcsolatban.
A. Ha engem kérdezel, egyébként sem tűnik lazának. +
B. Ne aggódj, nem fogom elfelejteni. Köszi az infót!/

Alig várom, hogy elkezdjem a kísérletezést. Izgalmasnak tűnik!
A Szerintem is, bár kicsit félek tőle. +
B. Szerintem nem. Nekem nincs hozzá sok kedvem. /
C. Nem kell megjátszanod magad. Nem vagyok tanár. –



Viola
Szeretnék veled vagy Kimmel lennie a kémia órán.
A. Az szuper lenne! +
B. Én szívesebben lennék valamelyik sráccal. –
C. Kár, hogy nem mi döntjük el… /



Kim
Ja, de én nem akarnék beleavatkozni. Az ő dolga, ha nem akar többet pletykagép lenni.
A. Engem nem zavar, ha hagyjuk egy kicsit gondolkodni. /
B. Remélem, azért hamar rendbe jön. Nem jó így látni…+



Carla
Én nagyon jó vagyok kémiából.
A. És nagyon szerény is vagy! /
B. Én pedig a vízipóni lovaglás bajnoka! –


A kémia terem felrobbantása után:
A. Visszamegyek a cikkért. Ha tényleg túl nagy a füst, akkor visszafordulok. à KÉP
B. Felelőtlenség lenne visszamenni a terembe. Inkább követem a többieket.

Az újságcikk megírásánál:
A. (Jól van, de én inkább a diákok után szeretnék kémkedni) A lányokkal mész. Több beszélgetés Nataniellel.
B. (Jól van, de én inkább a diákok után szeretnék kémkedni.) Arminnal és Alexyvel leszel.
 Megjelenik a kémia tanár:
A. Elhatároztam, hogy a kezembe veszem az irányítást. (te beszélsz)
B. Ijedtemben meg sem mertem mozdulni. (Alexy reagál.)







18 megjegyzés:

  1. Kijavítanám, mivel épp most rontottam el:

    NATANIEL

    Nem is tudom…
    A. Én szívesen lennék veled. + (65 feletti esélymérőnél)
    B. Én kicsit félnék veled lenni… / (50 esély alatt -)
    C. Arminnal jó párost alkotnátok! -

    VálaszTörlés
  2. Castiel a biológia teremben, amikor odamegyünk hozzá:
    Valami bajod van ezzel?

    A. Ez azért túlzás Castiel! Castiel /, (+ Kentin)
    B. Neked sem kéne magad hagynod, Kentin.. Castiel /( - Kentin)
    C. Mindenkinek baja lenne ezzel! Nem kedves tőled! -

    VálaszTörlés
  3. Mikor meg kell keresni a tanárokat és elvonni a figyelmüket (Irissel vagyok)
    Castiel b teremben:
    Fura! Amikor így látlak titeket, olyan érzésem van, mintha valami rosszban sántikálnátok.

    A.Gondolj, amit akarsz! Gyere, Iris, menjünk innen!
    B.Egyáltalán nem!/+
    C.Ne avatkozz ebbe bele!

    VálaszTörlés
  4. Mi a ponthatár a dolgozatnál? Mármint hány pontnál ki mellé kerülsz?

    VálaszTörlés
  5. köszi sokat segítettél :)

    VálaszTörlés
  6. Lsyandernél : Ha hozzá és Carlahoz mész kémiaórán.
    A,Csak nem helyretetted az előbb Carlát?
    B,Nem könnyű az élet?
    C,Tudtad, hogy nagyon különleges vagy?
    Mivel maxon vagyok nála, nem tudom, hogy felviszi-e ,viszont nem vitte le sem, így a C a jó válasz. :)

    VálaszTörlés
  7. Hát az újságírásnál a diákokra nyomtam hogy Arminnékkal legyek de mondja most Armin hogy inkánn megy a tanárokhoz, szóval nem tudom. Ja most vettem észre hogy ugyanazt írtad mindkettőhőz "diákokat" írtál" csak egy észre vétek

    VálaszTörlés
  8. kentin ...és nagy rendetlenséget is 36-ról 47-re felvitte

    VálaszTörlés
  9. Amikor Natanielhez oda megyünk a biológia teremben:

    Ne is mond! Remélem Ms. Delanay nem minket fog hibáztatni érte.

    A) Nem a ti hibátok, nem kellett volna itthagynia minket...
    B) Szerintem viszont igen... Komolyan gondolta, amikor megkért titeket, hogy felügyeljétek az osztályt
    C) Megmondod neki, hogy nem tudtatok mit csinálni

    Melyik a helyes válasz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Én az A-t választottam, nem tudom semleges-e vagy pozitív, mert Nataniellel maximumon vagyok, de le nem visz, az biztos! :)

      Ebből következik egy másik párbeszéd:

      Nataniel: Én is szeretném ezt mondani, de biztos fontos dolgot kell elintéznie... Az is a DÖK-ösök dolga, hogy szükség esetén segítsék a tanárokat.

      A. De mit akarsz csinálni? Magunkra hagytak. Nem könnyű nyugodtnak maradni.
      B. Örülök, hogy még mindig ilyen komolyan veszed a feladatodat. Ezek szerint annyira mégsem váltotál meg.+

      Remélem tudtam segíteni! <3

      Törlés
  10. A tündér keresztanyával hol találkozunk?

    VálaszTörlés
  11. A pincében találkoztam a tündérkeresztanyával amikor a robbanáa után beszélni kell a barátaimmal.

    VálaszTörlés
  12. Az újságírásos feladatnál, ha a tanárokat választjuk, úgy leszünk Arminnal és Alexyvel. :)

    VálaszTörlés
  13. Esetleg valaki játszotta már új ap számolással?(úgy hogy a párbeszédeknél von le) És ha igen, kb mennyi ap volt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali!^^
      Gondolom kicsit késő, de akik még nem játszották ki, azoknak írom, hogy nekem 1110 ap-be került ez az epizód.

      Törlés
  14. A Castiel és Nataniel között folytatott beszélgetés után Irisz mondja:
    Úgy látom, Nataniel próbálja Castielt megóvni a bajtól.
    A: Lehet, hogy úgy érzi tartozik neki azok után, hogy ötletet adott neki az önállósodásra. /
    B: Ez azért elég meglepő. Ráadásul nincs elég információnk, hogy reális véleményt tudjunk mondani. /
    Elvileg mindkettő semleges.

    VálaszTörlés
  15. Kim: A mai óráról. Nem fogom hagyni, hogy a labortársam felbosszantson.
    A: Igazad van. Én sem fogom hagyni./
    B: Rosszul indul, ha így állsz hozzá.-
    C: Nyugi, még azt sem tudod kivel leszel.+

    VálaszTörlés
  16. Ha Kinmel vagyunk párban, a kémiai kísérlet során, van egy párbeszéd:

    "Nagyon lehangol ez a cucc..."

    A: Pedig még nem is csináltál semmit...
    B: Engem is. Tartsunk pihenőt?
    C: Szerintem valamit elrontottunk. Nem tudom mi fog kisülni belőle. +


    Lehet valahol már írták, csak én nem láttam. Azért gondoltam leírom.

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm