Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2016. december 23., péntek

Fergeteges hócsata

Kedves Olvasók! 

Végre kiderül, miért gyűjtöttük annyira azokat a fránya hógolyókat! :D
Izgalmasnak hangzik, remélem nem úgy lesz megoldva, mint a párnacsata... az annyira nem tetszik, meg kell hogy mondjam őszintén. 

Akik kérték, hogy jelen meg a nevük, és küldenek azoknak ugyanannyi ajándékot, amennyit nekik is küldtek:
Marumi
Tomoo
Natsuky
OneGirl10
Timiiiiii
Viper
Amu1
Vivike3
Nikki94
Blacknikki
Fairydark
Shinatome
Bexol
KatherinaPetrova1999
AliceChinn
Jodie1150
Lolly
AANBE
Vexon
Lillalnrt
LillaK
Vivi0823
Bialala
Perry1
Yuui
Klara0
Inishi
Amber77
Miastemmrrt
Miecelle
cintia200
feketefruzsina
Yuriikoo
Xivett
Aria01
Brooke
Limn
stefanye
bea223
littleee
vii99
Rimike

Írjatok egymásra, és mehet a dobálás és küldözgetés:D
Kommentben, facebookon, chaten, e-mailben te is kérheted, hogy felkerüljön a neved és hamarabb meglegyen az ajándékod:D
FONTOS! Aki nem tartja be, hogy ugyanakkora értékben küld, mint amiben kapott, azt fekete listára teszem itt!

katt a képre, hogy az oldalon légy

Nem kell aggódnod, ha nem tudtad kinyitni a naptár összes ablakát. Akciópontért kiválthatod a hiányzó ablakokat.




Bárhol lehet, keresgélni kell!
ajándékkép, hógolyó dobálással lehet megszerezni

Számolás:
1 nap 4 küldetés = 4 hógolyó
50 golyót kell eldobni, hogy megkapj mindent.
9 golyót lehetett gyűjteni az advent alatt.
December 25-től január háromig tart a játék= 10 nap

10 x 4 = 40

40 + 9 = 49

1-et mindenképp venned kell!

1 golyó = 5 AP



Ajándékok:

karácsony angyala öltözet

karácsonyi katona öltözet

A csaták egy kicsit a halloweenre emlékeztetnek, szóval mindenki lépjen be minden nap :D

38 megjegyzés:

  1. Hello!
    Lehet buta kérdés, de hogy lehet megdobni a barátnőimet? Válaszod előre is kösz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)

      Nincs buta kérdés:)
      Rá kell menni az adatlapjára és ott van rá lehetőség.

      xoxo,
      T

      Törlés
  2. Szia! Nem igazán értem, hol/hogy lehet elkapni a szarvast. A térképen kell lennie valahol?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Bárhol lehet, mint halloweenkor a szellem. Azért raktam be a térképet, hogy lássátok milyen a szarvas.

      xoxo,
      T

      Törlés
  3. Szia,
    engem is felraknál az ajándékküldős listára?
    mindenkinek küldök :)
    Vivike3 a nevem:D

    VálaszTörlés
  4. Szia :D
    Engem is felraknál a listára? :D
    Nevem Nikki94 :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Akkor ha jól értelmeztem, ajándékot (ruhadarab és képrészlet) nyerni csak hógolyó ELdobásával lehet? Ha valaki visszadob az ezt nem befolyásolja, igaz? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Akkor kapsz, igen, Az a csík megy, és akkor is szerzel ruhát, ha küldenek.

      xoxo,
      T

      Törlés
  6. Kedves Miki!

    Felkerültél, de kérlek írj rám facebookon van e-mailben!

    xoxo,
    T

    VálaszTörlés
  7. Szia! Engem is feltennél a listára? A nevem Shinatome :) Előre is köszi

    VálaszTörlés
  8. Engem is feltennél?:) Bexol a nevem.

    VálaszTörlés
  9. szia!
    engem felírhatsz oda :)
    KatherinaPetrova1999

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Felkerültél, sok sikert :D

      Tetszik a neved:D Nekem is ő volt a kedvencem a sorozatban. Amikor nem szerepelt, nem is szerettem... :(

      xoxo,
      T

      Törlés
    2. köszi :)
      elvileg visszajön a 8. évad végén

      Törlés
  10. Szia! :)) engm is felveszel? AliceChinn a nevem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia
      bejelöltelek
      (KatherinaPetrova1999)

      Törlés
    2. nagyon szépen köszönöm *-* <3 imádom ezt az oldalt, mert ha valamit nem tudok itt biztos megtudom

      Törlés
    3. Szia!
      Felvettelek, sok sikert:D

      Köszönöm, örülök, hogy segítségedre van:D

      xoxo,
      T

      Törlés
  11. SZIASZTOK
    NEKEM ÍRHATTOK, KÜLDÖK 5 AJÁNDÉKOT, DE VISSZA NEM KELL KÜLDENETEK, MERT MÁR MEGVAN.
    NÉV: KatherinaPetrova1999

    VálaszTörlés
  12. Szia :) Engem is fel teszel a listára?
    Nevem Jodie1150, köszönöm ^^

    VálaszTörlés
  13. Szia. Engem is felraknál? A karakterem neve Vexon.:)

    VálaszTörlés
  14. Szia! Engem is feltennél a listára? A nevem Vivi0823 köszönöm:)

    VálaszTörlés
  15. Szia! Engem is tegyél fel légyszi a listára! A nevem Bialala előre is köszönöm:)

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!

    Mind felkerültetek, sok sikert! :D

    xoxo,
    T


    U.i.: akinek több fiókja van, kérem privátban írjon, mert ha meglátja egy moderátor az oldalról, akkor törölve lesznek a fiókok!
    Vigyázzatok ezzel, különben törlésre kerül mind többes fiókot, hiszen ezt tiltja a játékszabály! Be kell jelenteni, ha egy családból (azaz egy IP címről) többen is játszanak és komolyan utána járnak, hogy valóban nem egy személy birtokol két-három fiókot!

    VálaszTörlés
  17. Szia engem is tegyél fel a listára légyszíves! A nevem Miecelle Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  18. Hello feltennél engem is? A nevem stefanye

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Felkerültél, sok sikert kívánok!
      Küldj üzenetet CSJ-n a barátaidnak, hogy megkérd őket, segítsenek megszerezni a holmikat.

      xoxo,
      T

      Törlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm